Vvs Shoppen reviews

Vvs Shoppen reviews

6.8

Lynhurtig levering af brusekabine

Købte en brusekabine om torsdagen. Chattede med en medarbejder som sagde at jeg kunne få min vare dagen efter hvis jeg bestilte inden kl. 14 og vel at mærke til kun 95 kr. forsendelse. Dagen efter om formiddagen kom fragtmanden som lovet :-)

hurtig levering

købte en køkkenvask hos vvs shoppen. billig pris og kom til tiden

Mange handler - aldrig problemer

Har af flere omgange handlet hos virksomheden og er hver gang blevet serviceret på fornemmeste vis. Kan varmt anbefales.

Vildledende priser

Jeg finder det aldeles utroværdigt at man noterer en vejledende pris på en vare at være 6.244 kr, og slår stort op at man kan købe den for 4.412 kr og spare 29%, når producenten helt åbenlyst på sin hjemmeside skriver at vejledende pris er 4995 kr.
Det er en kæmpe procentmæssig vildledning, som gør at jeg ikke har lyst til at handle her! Tilmed svarer de ikke på chatfunktionen (så lad dog være med at have den...).

Vildledende og forkert vejledning i surrealistisk mail korrespondance

Beklager at måtte bedømme hele shoppen ud fra en dårlig oplevelse ved en henvendelse på mail for at få vejledning i hvilken model termostat og pakdåse jeg skulle købe til erstatning på en radiator.
Jeg havde ellers meget tiltro til butikken ud fra det jeg umiddelbart så på nettet med grundige beskrivelser og med e-mærkning med videre, men den eneste grund til at jeg giver en stjerne er at jeg dog dagen efter fik en beklagelse fra personen som skulle vejlede mig samt et halvt rigtigt svar.
Men selv om jeg i mailen til butikken angav specifikke varenumre, og indsendte billeder af de gamle genstande fik jeg 2 gange mails med links til besynderlige steder, og jeg fik vildlededen og forkerte svar på begge mine spørgsmål.
Det betød at jeg ganske simpelt ikke turde gå i gang med at købe hos butikken da jeg ikke orkede et større cirkus med ombytning mm.
Så jeg gik cyklede ned i nærmeste trælast og fik vejledning og den rigtige termostat og den rigtige pakdåse men retfærdigvis til en noget højere pris.
Men jeg køber meget sjældent på nettet for at spare men snarere for at få større udvalg og i nogle tilfælde bedre vejledning, men her var det ikke det jeg fik.
Sammen med beklagelsen næste dag fik jeg dog 3 rimelige links og jeg tror at de to links var korrekte svar på mit ene spørgsmål, men tredje link var forkert svar på det med pakdåsen.
Som der stod i vejledningen jeg fik dagen før:
”Jeg kan godt se din pakdåse ser anderledes ud. Den har nok bare skiftet udseende”
Det viste sig dog at det var to vidt forskellige størrelser som ikke var kompatible

Fejl i leverance-levering og efterfølgende dårlig service!

Bestilte onsdag den 5/3-14. et Damixa armatur til håndvask med kobberrør.
Fredag 8/3 kl. 13.00, blev der leveret et armatur, der var monteret med flexslanger i stedet for kobberrør.
Ordreseddel og følgeseddel viste kobberrør.
Ringede til VVS-Shoppen kl. 13.30.
En telefonsvarer oplyste, at åbningstiden var til 14.30 om fredagen, hvorpå forbindelsen blev afbrudt.
Skrev umiddelbart efter til VVS-shoppen via deres hjemmeside.
Fik svar mandag morgen, hvor de beklagede fejlleverancen og foreslog mig at benytte flexslanger i stedet. Det skulle bare være en anden længde end den leverede. Denne længde havde VVS-shoppen desværre ikke, og vi aftalte, at jeg skulle prøve det lokale byggemarked i stedet. Her fandt jeg - uden besvær - godkendte flexslanger i den rigtige længde, hvorefter armaturet blev monteret. Herefter ville jeg returnere de fejlleverede flexslanger til VVS-Shoppen, men fik at vide, at slangerne ikke kunne returneres eller refunderes!!!

Super pris, LYN-levering !

Købte mit nye badekar mandag kl 14.37 og tirsdag 10.45 ringede fragtmanden at nu var han her med varerne, fin service, hurtig levering og gode priser !
Havde tjekket herinde at nogen havde kritiseret levering og varer, så jeg sikrede mig også pr telefon at varerne kunne leveres, og så kørte det som smurt - TAK - 5 stjerner

God reklamationsoplevelse

Købet gik oprindeligt fint - der var noget leveringstid, men ingen af de sædvanlige fysiske butikker/byggemarkeder lagerførte varen, så det må være acceptabelt, Skriver dog i anleding af en vellykket reklamationssag, hvor der gik mindre end 4 døgn fra jeg reklamerede via deres selvbetjening, hvor man kan uploade billeder, til jeg modtog reservedele med posten - dejligt nemt.

hurtig levering og lav pris

Vi er i gang med at renovere vores hus, og tog i Bauhaus for at købe 3 ting i forbindelse med VVS arbejde. Samlet gav vi omkring 1000 kr. for de 3 ting. Efterfølgende tjekkede vi om vi kunne købe de samme produkter billigere på nettet, og her faldt vi over VVS-Shoppen.dk. og de samme produkter kunne vi købe for cirka det halve af hvad vi havde givet i Bauhaus. Så der sparede vi lige omkring 500 kr., og de ting vi havde købt i Bauhaus blev leveret tilbage igen. Produkterne vi købte gennem VVS Shoppen blev leveret som vi havde angivet 2 dage efter. Kan helt klart anbefale VVS-shoppen.dk :-)

Fik mine bestilte varer dagen efter jeg bestilte.
VVS-shoppen.dk får 4 stjerner ud af 5 mulige, da jeg ikke kunne se varen var på vej, manglede en mail med oplysninger om stregkode på pakke så jeg kunne følge den undervejs.

spild af tid og penge

Jeg kan ikke anbefale at handle hos VVS-shoppen.
Jeg vil ikke trætte jer med hele sagsforløbet, men kan blot konstatere, at efter ugers opslidende korrespondance og fejleverance og defekte varer, står jeg tilbage med et ødelagt toilet.
Morten Elton Jensen
København V

Imødekommende service og faglig ekspertise

Venlig og imødekommende support som guidede mig igennem til en perfekt sanitetsløsning. Kan kun anbefales.

Alt perfekt

Alt lige som lovet, hurtig levering. Perfekt !

Vildledende leveringsmuligheder

En del af servicen er angiveligt, at man kan skrive 'bare stil varerne i skuret' så man ikke behøver at være hjemme for at vente på leveringen. Jeg skrev derfor i kommentarfeltet, at varerne skulle stilles foran døren. Det blev de dog ikke. I stedet fik jeg en seddel i postkassen om, at jeg selv skal afhente varerne på posthuset. Da jeg ringede for at klage, fik jeg at vide at det kun var enkelte leverandører, der kunne stille tingene uden kvittering for modtagelse. Dette fremgik ikke af muligheden i kommentarfeltet, men åbenbart kun af handelsbetingelserne. Nu har jeg så ikke fået leveret mine ting som ønsket og skal tage fri for at hente dem. Kundeservice var lad og ligeglad, og på ingen måde undskyldende eller beklagende. Virkelig dårlig servcie.

Hej Heidi.
Jeg beklager, at du har haft en negativ oplevelse med at handle hos os.
Det er ofte muligt at få varerne efterladt på din adresse, selvom du ikke er hjemme. Dog er der nogle fragtmænd, der vurderer, at de ikke vil stå inde for varens sikkerhed, hvis de efterlader den. For at undgå erstatningskrav tager de varen med igen, hvorefter den kan hentes på et posthus.

Dette beskriver vi også i vores handelsbetingelser. Vi er klar over, at det ikke er alle, der læser betingelserne igennem, men vi råder på det kraftigste vores kunder til at gøre det, så vi kan undgå situationer som denne.

Dernæst er jeg ked af at høre, at du har fået indtrykket af, at vi er lige glade - det er vi bestemt ikke. Vi forsøger altid at levere den bedst-mulige service til vores kunder, og samtidig forsøger vi at optimere processerne omkring vores kundeservice.
Vi tager selvfølgelig dine frustrationer til efterretning, så vi kan undgå en lignende situation fremover.

På vegne af VVS-Shoppen

Hurtigere end lovet

Når man leger håndværker, er det altafgørende, at man kan stole på leveringstiderne. Det lever VVS-Shoppen i høj grad op til, da min pakke kom dagen efter bestillingen. Tilmed til den klart laveste pris på nettet. Supertilfreds!

Perfekt håndtering af reklamation

VVS-Shoppen har, her i juli 2013, imødekommende og hurtigt håndteret en reklamation af et køb i 2006. Særdeles tilfredsstillende.

Elendig kundeservice

Nemt at bestille, leveringstid i top, 1 dag hurtigere end lovet. Gode priser.
Kundeservice magter at slette alle gode indtryk.
Desværre var der tale om en ekspeditionsfejl, så jeg ikke fik det bestilte.
Det kan kundeservice ikke klare, jeg har aldrig været udsat for så elendig kundeservice, der ikke engang magter en simpel ekspeditionsfejl.

Hej Kim.
Sikke en træls sag. Du modtager en vare, der ser anderledes ud, end det billede vi viser på hjemmesiden. Selvfølgelig skal du ikke være tilfreds med dette, og det er rigtigt godt, du henvender dig til os for at løse dette.
Det bliver dog noget af en udfordring for os, for da vi henvender os til producenten, der laver produktet, får vi at vide, at du har fået det rigtige produkt. De skriver tilmed, at det produkt, du har fået ikke eksisterer. Det gør processen en del sværere for os. Det er først, da du sender et billede (af den vare, der ikke eksisterer), at der kommer skred i sagen.

Jeg har ikke oplevet en sag som denne før, og er virkelig ked af, at du skulle igennem dette.
Jeg er dog glad for, at du til sidst fik det rigtige produkt.

VVS-Shoppen.dk

God pris og levering - knap så god ordresporing

Produkter kom som lovet på 2 hverdage og handelen var problemfri. Eneste anke er at ordrestatus hele vejen var 'bestilt', så jeg havde ikke mulighed for at vide hvornår pakken var afsendt eller ville blive leveret.

Bedste priser, og en super service.

Jeg har handlet nogle gange på vvs- shoppen.dk og jeg er aldrig stødt på problemer overhovedet ikke. Jeg handler modtager mine varer super hurtigt. Jeg hat tit tjekket priser fra vvs-shoppen med andre internetsider som handler med det samme, og vvs-shoppen er enten billigere eller har den samme pris. Men bedst af alt, har man en reklamation over et produkt, ja så handler De lynhurtigt og man har en ny vare med det samme igen. De er søde, venlige og professionelle i kundeservicen, så alt i alt det er dejlig trygt og billigt at handle i vvs-shoppen.dk
Dorthe

Har ikke styr på leverancer

Jeg vil give en kort omtale af et meget langt forløb omkring en samlet bestilling til et nye badeværelse fra februar til marts 2013. Alle de små dele, der kunne sendes med GLS, kom hurtigt. Men de større ting, der skulle leveres med vognmænd, var en katastrofe. Aftaler omkring leveringer blev ikke holdt (ingen sms, ingen leverancer selv om vi var hjemme) og vi måtte rykke mange gange. Flere varer blev "smidt" uden indpakning og var i stykker. Vi fik altid undskyldning og nye varer, men vi skulle rykke og følge op igen og igen. Jeg tror gerne, at de havde problemer med deres samarbejdspartnere, men det er jo det, som deres forretning bygger på. Vi oplevede specielt - mange uger efter bestillingen var godkendt - at en vask ikke kunne leveres længere (udgået) - men skabet var klar og skulle betales, da det blev lavet efter ordre.. Så kunne vi med dags varsel vælge en ny vask - i helt andre mål og design. Jeg tror, de gør deres bedste, men ikke evner at styre mellem kunden og leverandører. Det kostede os samlet set forsinkelser, og at vores håndværkere spildte deres tid, fordi varerne ikke som forventet og lovet var leveret.

Hej Inge.
Du rammer simpelthen akilleshælen for handel online med VVS i dit indlæg. Lige som mange andre i vores branche lider vi af, at enkelte fragtmænd til tider er upålidelige og en smule lemfældige med vores varer.
Det er en tilbagevendende problemstilling, som vi prøver på at løse.

Jeg er oprigtig ked af, at du har haft en dårlig oplevelse.

De bedste hilsner

VVS-Shoppen.dk Details

Prisfald på alt i VVS. Spar op til 75% på VVS artikler til køkken og badeværelse. Gør det billigt - Gør det på VVS-Shoppen.dk

Visit Vvs Shoppen

We live here: Søren Nymarks Vej 15