VVS1.dk reviews

VVS1.dk reviews

8.2

Super kundeservice

Sendte en forkert bestilt vare retur til virksomheden, allerede dagen efter havde vi pengene på vores konto.

Meget kyndig rådgivning og gode leveringstider

Har købt nyt sanitet til mit badeværelse og fik meget kyndig rådgivning, så jeg kunne finde det, der passer bedst til mine ønsker. Levering sket fuldstændig som lovet, så det er bestemt ikke sidste gang jeg handler her. De har styr på, hvad de laver!

Utrolig dårlig kundeservice ved reklamation af en ordre.

Køb kun noget der ikke kan gå i stykker. Har mailet 4 gange over flere måneder, ingen svar. Har ringet 1 gang hvor der blev lovet svar og action på min reklamation, intet er sket. Min reklamationsret udløber om få dage, så forventer ikke der sker noget ved min reklamation.
På hjemmesiden står der man kan forvente svar på reklamation 1-3 dage, det burde måske revideres. Syntes ellers vvs1 virker seriøs og hurtig ved ordrelevering.

Fantastisk hurtig levering

Go'e priser og en super hurtig levering - lige til døren. Denne butik er blevet bogmærket for fremtidige køb.

Super service - Hurtig levering - God vejledning

Jeg vil gerne takke Anders fra kundeservice, for en meget venlig og utrolig kundeorienteret service. Jeg stod og manglede en vare torsdag morgen og den blev leveret under 24 timer efter bestilling. Samtidig var Anders utrolig god til at vejlede mig om det rette køb, og alt er forløbet præcis som forventet. Tusind tak.

Super!

- Super god og hurtig kundeservice.
- Fantastiske lave priser.
- Varerne blev leveret lynhurtigt og levede op til forventningerne.

Selvfølgelig 5 stjerner herfra...

Nemt og hurtigt

Utrolig god kundeservice der tager sig tid til at sætte sig ind i dine behov og giver en god vejledning.

Utrolig hurtig levering, 2 dage efter bestilling blev varerne leveret.

Det er bestemt ikke sidste gang jeg handler hos VVS1.dk

Det nemmeste net-køb overhovedet

købte et SToker Pillefyr i juli og måtte ringe til dem utallige gange mht installeringen mv.
De var altid venlige og indformative og gav sig masser af tid til at svare.
Det var sgu en god oplevelse

Michael

Kanon fin netshop

Super fin shop god service, seriøse tilbud hvor prisen virkelig er skarp, har faktisk kun brugt dem til alt mit VVS shopping så kan man holde sig til et sted da de er til at snakke med og handle med, så kan sagtens anbefale dem, har brugt næsten 100.000 på VVS her, til nybyggeri.

Nemt, hurtigt og billigt

Det var det billigste sted, som havde den vare jeg skulle bruge. Bestillingsprocessen var nem og hurtig - og det var leveringen også. Sådan skal det bare gøres.

Superhurtig og rigtig levering

Bestilte Gustavsberg toiletsæde tirsdag formiddag og modtog det onsdag morgen.
Alle dele var bare 100% iorden, og det passede bare perfekt.

Super Firma

Har brugt VVs1 for første gang, og det bliver helt sikkert ikke sidste.
Utrolig god kundeservice samt hurtig levering.
Og priserne taler for sig selv.

nemt og billigt

VVS1.dk har et stort udvalg, de er billige og leverer hurtigt og nemt.

Suveræn service og super priser.

Jeg kan kun anbefale at handle med VVS 1. Du får gode priser hurtig levering, super service og vejledning i tvivlstilfælde og ikke mindst hurtig respons på al henvendelse. Det er utroligt vigtigt at have tillid til en leverandør. Det lever VVS 1 til fulde op til.

Levering uden problemer

Modtog leverance fra VVS1 via fragtmand uden problemer og til tiden..
Så det er ikke sidste gang jeg handler der

Lidet seriøst firma

Den 2/7 bestille jeg nogle kobber konsoljern til tagrender og modtager d. 4/7 ca. halvdelen af ordren. Så langt så godt. d. 15/7 ringer jeg for at forhøre mig om et leveringstidspunkt for resten af ordren og Anders lover at ringe tilbage i løbet af dagen. Dette sker ikke og d. 17/7 ringer jeg igen med samme resultat. Intet svar. Ringer igen i går formiddag og får så svar sidst på dagen at leverandøren i udlandet ikke kan levere foreløbig. Jeg bestiller derfor varerne hos et andet firma ig vil i dag afbestille de resterende konsoljern. Men efter at have prøvet at komme i kontakt med firmaet mange gange og kun fået telefonsvareren med besked om at prøve senere er min tålmodighed sluppet op. Jeg har derfor sendt en mail til firmaet om at tilbageføre pengene for den manglende leverance og det er sidste gang jeg handler med det firma.
VVS1.dk

Reply from VVS1.dk

Hej Niels og tak for din anmeldelse.
Vi er selvfølgelig kede af, at vores leverandør ikke kunne fremskaffe de konsoljern til tiden. Det er vi desværre ikke herre over.
Vi ved godt, at telefonerne er svære at komme igennem på her i sommerferien. Det skyldes, at vi er færre på arbejde grundet ferieafholdelse. Vi kan derfor kun opfordre til at bruge vores kontaktmail eller vores online chat, hvis ikke det er muligt at komme igennem på telefon.
vh Anders

Dårlig meget dårlig og ubehagelig opringning

SE LIGE KOMMENTAR Bestilte søndag. Nu er det tirsdag har ikke modtaget mine vare endnu. Så prøver man at ringe der ind sjovt nok er alle deres telefoner optaget og man skal prøve sener, og så bliver der lagt på. Det er første og sidste gang jeg handler med sådan et uproportional firma. Så har firmaet lige ringet og takket for min anmeldelse. Hvor man blev kaldt klovn og idiot. Så siger jeg til manden der ingen grund til at kalde mig de ting hvor efter han siger han kalder mig lige hvad han vil og lægger røret på. Håber ikke der er nogle der handler med dette sted....,!!!!!
VVS1.dk

Reply from VVS1.dk

Denne anmeldelse er vi nødt til at kommentere på, for mage til urimelighed skal man lede længe efter. Kunden bestiller natten til mandag (ordren behandles først mandag dag, da vi jo ikke arbejder om natten...). Han modtager en ordrebekræftelse med leveringstid på to dage - altså onsdag. Tirsdag formiddag sender kunden en forespørgsel på leveringstiden, og umiddelbart derefter laver han denne anmeldelse. Dvs. inden vi når at svare - hvilket i øvrigt sker ti minutter (!!) efter hans mail er modtaget hos os. Vi har behandlet ordren fuldstændig efter bogen, så hvor denne utilfredshed stammer fra, har vi svært ved at forstå. Men uberettiget - det er den.

Super hurtig levering.

Super hurtig levering,og varen i top som forventet..
Handler gerne igen++++++

Det kører glat

Det var nemt ar finde, det jeg skulle bruge, og bestillingen og leveringen fungerede perfekt.

VVS1.dk Details

Varme, Ventilation, Sanitet. Altid billig vvs hos VVS1.dk. Vi har et bredt sortiment af VVS artikler og værktøj! Køb dit næste billige vvs gør-det-selv projekt hos VVS1.dk

Visit VVS1.dk

Write to: kontakt@vvs1.dk