Vvsgiganten reviews

Vvsgiganten reviews

8.7

Super hurtig og kvik betjening

Jeg er førstegangskunde hos Vvsgiganten og har tildelt 4 stjerner, da jeg måtte vente for længe på en ordrebekræftelse; men da den først lå der, ser det ud til at resten kører 130 km i timen. - Så jeg er tryg ved at handle hos VVSgiganten, hvor priserne er helt ok.

Jeg var så uheldig, at en omskifter til et Oras blandingsbatteri gik i stykker, et halvt år efter at jeg havde købt det. Men, det var intet problem. VVS Giganten fremsendte et nyt uden problemer. Tak for det.

ALT for sen levering og ingen kompensation

Jeg havde bestilt to håndvaske. Forud for bestillingen havde jeg ringet og spurgt om de kunne nå at sende den inden juleferien, da vi skulle lave badeværelse i juleferien. De ville se hvad de kunne gøre og ville give mig en statusmail, hvilket jeg aldrig fik. Der var angivet 5-10 hverdages leveringen på vaskene. De blev leveret ca. 35 hverdage senere og af to omgange. De undskyldte meget, men ville ikke give mig noget kompensation selvom jeg havde måtte undvære vaske igennem længere tid. Jeg havde bestilt for næsten 6.000 kr og det eneste de ville give mig var 200 kr, hvilket jeg ikke synes er godt nok. Jeg kan acceptere de laver en fejl, men jeg kan ikke accepterer at de vælger ikke at ville kompensere mig for det!!
VVS GIGANTEN ApS

Reply from VVS GIGANTEN ApS

Hej Igen

Ja, super træls leverance. Vi ville gerne have betalt mere i ekstra fragt end vi har gjort i denne sag, hvis det kunne have gjort at du fik dine varer til aftalt tid.

Den ene vask for svandt i fragten og efterfølgende en restordre fra vores leverandør det er beklagelig og vi kan kun undskylde igen. Vi forsøger at gøre alt for at få vores leverancer rettidig frem og vi forstår godt du ikke er tilfreds det er vi heller ikke. :-(

René Nielsen

super

nemt - præcist - god service

Super service - Lynhurtig levering - fornuftig pris

Jeg skulle bruge en reservedel til mit Baxi pillefyr, men desværre havde flere VVS-leverandører fortalt mig, at der ikke længere kunne leveres reservedele til den omhandlede model.
VVSGiganten undersøgte sagen, og fik hurtigt fremskaffet den rigtige reservedel, og den blev faktisk leveret dobbelt så hurtigt, som VVSGiganten oprindelig havde lovet.
Tak til VVSGiganten !

*****

Super oplevelse.
Ringede for at høre om jeg kunne være sikker på at få varen leveret i løbet af 2 dage, pga. af fest i det lille hjem. Vent et øjeblik lød svaret.
Hvor bor du??

Du kan evt. selv hente varen hos XXXX, hvis det haster meget.

For at det ikke skal være løgn, havde jeg bestilt det forkerte VVS nr., men også det blev løst samme dag.

Helt Kanon !!!! Man kan da ikke forlange mere.

Bendt Bjergaard

Ganske perfekt

Har handlet med dem mange gange. Alt har været perfekt og hurtig levering. Vil klart anbefale dem. Mvh. Rene R.

Hurtig levering, god kommunikation ...

Mail med spørgsmål blev besvaret hurtigt, måtte returnere en del og dette var ganske problemfrit.

Super dialog, hurtige og fin service

Jeg har stillet flere spørgsmål om mulige vvs-dele og fået fine links og info varerne, hvilket gjorde at jeg sparede en del tid. Varerne ankom hurtigt. Fin service og opfølgning.

Total god ombytnings service

Der er vel ikke meget andet at sige end det er ikke sidste gang jeg handler der.

Billig og hurtig

Fandt den billigste pris på den vandhane jeg skulle bruge hos dette firma.
Varen blev leveret dagen efter.
Sådan skal det bare gøres :o)

En god oplevelse at handle med VVSGiganten via nettet.

Jeg kan kun give min bedste anbefaling til at handle med VVSGiganten. Jeg skulle bruge en flexslange til et køkkenarmetur og kontaktede VVSGiganten telefonisk, og ved hjælp fra en særdeles hjælpsom medarbejder hos VVSGiganten lykkedes det at finde frem til rigtige flexslange der skulle bruges til mit køkkenarmetur. Da jeg nu havde skilt køkkenarmeturet ad og meget gerne ville have flexslangen hurtigt var medarbejderen også meget hjælpsom med dette.
NB. Sådan en oplevelse gør at man får løst til at handle via nettet.

Fremragende service

- og fleksibilitet.
Jeg kom til at bestille den forkerte del, og selv efter almindelig åbningstid kom der et hurtigt og informativt svar.
Tak til VVS Giganten

Skaffer varer som ikke er med i kataloget

Jeg har fået er virkelig god service hos VVSgiganten. Jeg skulle bruge en sort håndklæde radiator som ikke var på hjemmesiden. Jeg fandt varen hos producenten og bad om et tilbud. Det havde jeg 2 dage efter og sparede mange penge. VVSgiganten lavede en personlig pakke med varenummer som jeg bestilte på vanlig vis, sammen med andre varer fra hjemmesiden.

VVS Giganten leverer det der er aftalt

Og det gør de til tiden. De kan klart anbefales

Service udover hvad, der kan forventes

Jeg har nu flere gange haft glæden af, at handle med VVS-giganten og hver gang har det været en sand fornøjelse. Da jeg har haft spørgsmål til produkterne, har jeg henvendt mig på mail i stedet for at handle direkte på web-shoppen. I alle tilfælde har jeg fået hurtig og præcis svar. Den ene gang, der var et problem med et produkt, var Rene hurtig og resolut med en løsning.
Jeg kan på det varmeste anbefale vvs-giganten, der er mere end blot en web-shop.

Hurtig levering, god kundeservice, mangler brugsanvisning

Ordre blev håndteret hurtigt og professionelt. Der blev skrevet at der ville være 1-2 dages forsinkelse med mulighed for at afbryde køb. Pakke kom dog alligevel til tiden.

Pakke blev leveret sikkert indpakket. Der var blevet bestilt en CO-måler (kulilte-alarm), men den leverede kan også måle gas og røg. Der synes at mangle en vejledning og leveringsomkostningerne er til den dyre ende, men dette opvejes af en god pris på dette produkt og god og hurtig betjening.

Leverer ikke det lovede

Jeg bestilte en pakke med to kalkfiltre, men fik kun leveret ét, selv om annoncen tydeligt viste en to-pak vare. VVS-Giganten mente at det var en fejl i annoncen, og ønskede så at annullere handlen, mod at jeg sendte filteret tilbage. Så hvis VVS-Giganten ikke har lyst til at levere den afbildede vare trækker de bare handlen tilbage, selv om der er indgået en bindende handelsaftale. Pas på.
VVS GIGANTEN ApS

Reply from VVS GIGANTEN ApS

Undskyld fejlen, jeg håber aldrig det sker for os igen. :-(

Kunden blev naturligvis kun hævet for 1 stk. Vi håber naturligvis han er tilfreds med vvsgiganten trods fejlen.

VVS GIGANTEN ApS Details

Gigantisk sortiment af VVS, Emhætter, Ventilation og Baderumsmøbler