Wagner.dk reviews

Wagner.dk reviews

8.6

Køb af habit

Jeg var lige inde og tjekke jeres hjemmeside som jeg gør et par gange om ugen. Og jeg faldt lige over en sort Lindbergh habit sat ned til 600,- kr. meget billigt!
Det er super nemt at handle hos Wagner, det eneste "problem" var at varen blev leveret af GLS og de kommmer selvfølgelig altid når man ikke er hjemme, men jeg fik den sendt til mit arbejde i stedet, så det er super nemt.

Super service og god oplevelse i ballerup centeret

Min kæreste og jeg har i dag handlet i dag i Wagner / Ballerup centeret. Her fik vi en super god service af en sød og meget hjælpsom ekspedient Anders (AKN) og følte os virkeligt velkomne. Og uden at der blev presset på for at vi skulle købe mere end vi havde planer om fik vi alligevel mere med hjem end planlagt og det var fedt tøj vi fik købt.

Tusinde tak for god betjening Anders, vi kan varmt anbefale andre at handle hos jer.

Heidi og Finn

Manglende levering

Jeg bestilte varer på webshoppen og der stod at jeg vil modtage det efter 3 dage max, efter de 3 dage fik jeg en mail om at jeg skulle vurdere leverancen, men jeg havde ikke modtaget noget endnu, så jeg ringede derover, de havde ikke sendt den da der manglede en trøje på lager, men de regnede ikke med at få den hjem, så vi aftalte at de trak beløbet fra, og sendte varerne.
Dagen efter er det fulde beløb så trukket på min konto, og jeg må igen til at ringe derover, og jeg har ikke engang modtaget varerne endnu.
Jeg regner da med at de kommer, og de penge jeg har betalt for en varer som de ikke har, selvom der stod på hjemmesiden at den var på lager, kommer retur.

Så det har ikke været nogen super god oplevelse.

Hej Michal,

tak for din anmeldelse!

Det lyder til at alt der kan gå galt, er gået galt med din bestilling.
Det er selvfølgelig ikke godt nok, og jeg kan kun beklage din oplevelse!

Jeg har snakket med kundeservice, og kan forstå at I har fået afsluttet sagen.

Jeg håber at du vil give os muligheden for at rette op på din oplevelse en anden gang.

Wagner kundeservice

Hurtigt og præcis levering

Der er tale om et firma der leverer den korrekte vare, i god kvalitet, hurtigt og præcist efter bestilling.

Kan klart anbefales.

hurtig bestilling

let at bestille varer på wagner.dk og hurtig levering, så slipper man for at kører til tøjbutikker

Super god og hurtig

Hvis bare alle net-butikker var som denne...

Dårlig webshop

I ordered some items and expected delivery time was 1-3 days but after 5 days when i called customer service they said its not sent yet. what a joke? customer service says sorry and thats it.

Hej Krish,

tak for din anmeldelse.

Jeg har undersøgt sagen, og kan se at din ordre ikke er blevet afsendt inden for den tidsramme vi har lovet.
I forbindelse med udsalg har vi haft ekstraordinært travlt, og derfor er din pakke ikke blevet sendt til tiden.
Det skulle vi selvfølgelig have informeret dig om! Jeg beklager at det ikke er sket.

Jeg håber at du vil give os muligheden for at rette op på din din oplevelse, en anden gang.

Wagner kundeservice

Jack's tøj godt køb

Jeg har købt mit Jacks tøj i Wagner. Jeg må sige jeg har fået en super god behandling af det søde og venlige personale i Wagner. Jacks buks 3-0025, Jacks skjorte i lys blå, og en Jacks strikcardigan i blå. Jeg er rigtig glad for mit Jacks tøj, super god pasform, rigtig behageligt og afslappet at have på, perfekt til både job og fritid. Jeg kan godt lide at have Jacks tøj på, fordi det passer mig rigtig godt.
Wagner får 5 stjerner for deres meget venlige service-

God behandling i Wagner Varde

Jeg fik en rigtig god behandling i den nye Wagner butik i Varde og fik en rigtig fin skjorte, til en rigtig fin pris, med derfra. Venligt personale og en RIGTIG flot butik. Dog må jeg sige at en del af sortimentet (subjektiv vurdering) kan virke lidt "kedeligt", men der er som nævnt guldkorn ind i mellem!

Super hurtig og dejlig nemt.!!!

Købte 2 signal T-shirt og ved jeg skal have flere. Super hurtig handel. Pris og kvalitet var efter forventning. Hurtig fragt. Selvom jeg har 1 Wagner butik tæt på, var det dejlig nemt og kikke på nettet. Hilsen Susanne

Super godt og hurtigt.

Min mand handler altid tøj i Wagners fysiske butikker og det er ALTID en god oplevelse.
Dette er første gang at vi prøver net-butikken og det var helt perfekt.
Varen kom hurtigt og der var tilmed gratis forsendelse, på ALLE ordre.

Fedt at gaven kan byttes i Wagners butikker, hvis dette skulle blive aktuelt!

fem stjerner

jeg har haft en rigtig god oplevelse. Det er nemt at finde rundt på siden.
og jeg fik mit tøj rigtig hurtigt har ikke noget dårligt at sige

Great! * * * * *

Jeg har handlet utallige gange i Wagner i Aarhus midtby, og det er helt sikkert ikke sidste gang jeg gør det!
- Service er "the real deal", og der gives point ved hvert køb der kan spares op til gavekort m.m. hvilket Jeg ser som god idé - Mere vil ha' mere!

Service - Top
Pris - Top, og kan tilmed forhandles lidt ;-)

Super handel

God hjemmeside. Hurtig kvittering og afsendelse. Eneste negative er levering med GLS som ikke afleverer ikke udleveret pakker på posthuset, men på GLS steder. En god ide kunne være, at man selv kan vælge dette sted, så det ikke er det sted der er 3 tættest på ens adresse men en tættere på eller i den retning man kører i forvejen.

Hej Mette,

tak for din anmeldelse, vi sætter pris på at du har taget dig tid til at anmelde wagner.dk

Vi forsøger hele tiden at levere den bedste service til vores kunder, og dine kommentarer vedr. fragtleverandør, tager vi til os.

Mht. GLS, så skulle du meget gerne have mulighed for at vælge frit mellem alle GLS pakkeshops i Danmark.
Du kan frit vælge hvor i landet du vil have pakken leveret.

Du må sige til hvis det ikke fremgår tydeligt nok af vores hjemmeside.

Wagner Kundeservice

KANON! Kan ikke ønskes meget bedre!

Har igen gjort et super indkøb hos WAGNER. Super fair/gode priser, lynhurtig levering (hvis man da selv havde sørget for at skrive det rette postnummer på leverancen, fniis). Selvom jeg havde noteret en Holbæk adresse med Hillerød postnummer, fandt man frem til rette modtager - Det er jo herligt :-)
Kommer klart tilbage!!!

Fik det til den lovede tid

alt gik godt for mit vedkommende fik varen til tiden og der var ingen problemer overhovedet, så jeg er meget tilfreds.

TOTAL manglende overblik.....Wagner ODENSE

Her en lille beskrivelse hvordan Wagner mener kundepleje er.

22/8 Købte jeg et komplet sæt tøj i Rosengaardcenterets Wagner da jeg skal til bryllup, desværre var skjorten ikke hjemme. Men den ville blive bestilt og blive leveret i butikken Kongensgade Odense hurtigst mulig senest i går (altså efter 7 dage) den skulle bestilles i Aalborg og jeg skulle få besked. I går ringer jeg så da jeg ikke har hørt noget fra Wagner.
De har ikke fået den hjem, men lover højt og hellig at den er hjemme i dag, altså efter 8 dage.
Deres medarbejder har rodet i bestillingerne …….
I dag går jeg så ned for at hente den i butikken, men den er ikke kommet i den lovet butik.
Jeg kører så de ca. 5 kilometer til Rosengaardcentret for at hente skjorten der.
Men her siger butiksbestyren at den ikke er kommet som lovet, men han beklager meget og lover mig et par underbukser som kompentation for mit besvær.
Senere ringe butikchefen at deres fragtfirma nu har lavet en fejl, de har glemt pakken siger han (hvilket jo er nemt at sige)
De mener den kan være fremme tirsdag………..Hvad der jo ikke hjælper mig .
Trods deres nye undskyldning om at varen var strandet ved fragtfirmaet, KUNNE de jo have sendt en ny frem sideløbende......Der findes eksprespost selv i Danmark.

Problemet er at alt det andet tøj er købt til at matche denne skjorte, bukserne lagt op og vasket. Så jeg kan jo ikke bare lade handlen gå tilbage.

Så nu skal JEG altså ud og købe en ny dyr skjorte som ikke passer til tøjet til fuldpris, pga at Wagner ikke kan levere det de lover…..
Deres hjemmeside lover ellers levering på 1-3 dage………

Så næste gang i skal købe tøj,
Det er hurtigere at købe tøjet på den anden side af jorden og få det frem, end bestille det ved Wagner som skal have det fra Aalborg.

Det skal siges at jeg normalt har købt min 90 % af mit tøj ved Wagner......Men den tid er vist ovre.
Men her løber jeg rundt mellem deres forretninger, hvis jeg ikke allerede var sur, så blev jeg de sgu da jeg fik tilbudt et par underbukser.
Jeg spurgte om de ikke kunne byttes til en fair pris på en anden skjorte......Men det ønskede WAGNER ikke at gøre.

Jesper Odense

1/9 Venter stadig på min Skjorte ......;-(

Hej Jesper,

tak for din anmeldelse.

Vi beklager den dårlige oplevelse du har haft hos os.
Forløbet du beskriver, lever ikke op til den service man kan forvente hos Wagner.

Du er velkommen til at kontakte kundeservice på kundeservice@wagner.dk, så vi kan finde en tilfredsstillende løsning.
(henvis til denne anmeldelse/besked på trustpilot)

Wagner Kundeservice

Svindel - Snyd ! ( UPDATE - se nederst i anmeldelse )

Midt i juni måned 2012 købte en vindjakke til 1.500 kr. og tog den i brug i butikken.

Da jeg kom hjem så jeg, at den var på udsalg til 1.000,- kr. på wagner.dk

Jeg skriver til wagner.dk kundeservice, som meddeler mig at det er en fejl og linker mig videre til en webpage med normalpris. MEN søger jeg efter artiklen på websitet, så kommer tilbudsprisen frem.

2 dage efter rydder jeg op i mine reklamer og her kan jeg se, at jakken er til salg i kataloget for 1.000 kr. - og har været det i HELE junimåned.

Da jeg gør opmærksom på det til Wagner kundeservice, bliver jeg tilbudt 10% på mit næste køb på deres website ;-) (Jeg kan dokumentere ovenstående med de gemte e-mail)

PS:

Der er ikke nogen i min husstand, som har handlet der siden...

----------------------------------------------UPDATE-----------------------------------------------------

Jeg har d.15. august 2013 modtaget 500,- kr. på vegne af Kristian Dybdahl, som jeg takker for.

Det virker som om Kristian Dybdahl, har ansvaret fået for firmaets kundepleje - og det vil helt sikkert, være til gavn for firmaet, da de bedste kunder er dem, som kommer igen - og igen - og igen.

MVH

Hej Janek,

tak for din anmeldelse.

Jeg har undersøgt sagen og du skal selvfølgelig kun betale de 1.000 kr.
Vi kontakter dig med henblik på at finde en tilfredsstillende løsning på sagen.

Kristian Dybdahl

Den sidder lige i (tøj)skabet

Fede produkter med kant, fair priser og flinke og hjælpsomme medarbejdere, der har en mening om tingene! Især butikken i Aarhus træder i karakter.

Det eneste der skal arbejdes lidt med er holdbarheden ved visse produkter, bl.a. deres ellers supersprøde chinos. 4 ud af fortjente 5 stjerner.

Wagner snyder mig for 300,-

Pas på med at handle i Wagner herretøj, Kongensgade i Odense. Kan kun anbefale at man holder sig langt væk fra den butik. Jeg er lige blevet snydt for 300,- kr.
Jeg havde reklameret over en striktrøje. Reklamationen accepterede de, men nu har de smidt min striktrøje ud - de vil ikke skaffe mig en ny. De vil så kun give mig det halve af hvad striktrøjen har kostet.
Jeg har stort set købt alt mit tøj hos Wagner i flere år, men nu er det slut.
Tænke sig at en kunde kun er 300,- kr. værd!!
Forbrugerrådet har oplyst mig, at butikken under ingen omstændigheder må smide min striktrøje ud, før reklamationen er gået i orden. Indtil da er striktrøjen min!!!

Hej Erik,

tak for din anmeldelse!
Vi har undersøgt sagen, og talt med butikken.
Det er desværre ikke muligt at fremskaffe en trøje magen til den du har mistet.
Butikken har derfor tilbudt dig at ophæve købet.

Vi beklager at vi ikke kan gøre yderligere.

Venlig hilsen

Wagner.dk Support

Gratis fragt

på alle bestillinger!

1-3 hverdage

Landsdækkende bytteservice

Du kan bytte i de fleste af vores butikker landet over

Gratis gaveindpakning

Vi pakker din gave ind - gratis!

Wagner.dk er E-mærket

din garanti for 100% sikker handel

Om virksomheden

Køb herretøj online på Wagner.dk, vi betaler for fragten på alle varer og let returnering hos alle vore forhandlere

Visit Wagner.dk

We live here: Gøteborgvej 15-17