Wajketrading reviews

Wajketrading reviews

5.5

Hold jer væk!

Jeg har i flere år handlet med Wajketrading, da de som de eneste i Danmark fører gode bh´er i min størrelse. Bortset fra, at jeg en gang måtte ud i en længere forklaring på, hvorfor jeg returnerede en bh med en forkert pasform, har jeg altid været ok tilfreds, og har da også lagt endog rigtig mange penge i butikken.

Nu har jeg immidlertid opdaget, hvordan de behandler kunder, når en ordre forløber problematisk.

D. 01.01.14. bestilte jeg en ammebh, der ifølge butikken sendtes d. 02., med fri fragt.

Da jeg d. 07 ikke har modtaget noget, henvender jeg mig og spørger, hvor varen mon bliver af.
Jeg fortæller samtidig, at jeg har brug for varen snarest muligt, da jeg har en sød lille baby, men ingen ammebh´er.
Jeg får at vide, at forsinkelsen skyldes, at mit navn ikke står på postkassen, og at jeg skal henvende mig personligt på posthuset og spørge efter pakken. Dette på trods af, at jeg har modtaget post og pakker på adressen de sidste 3 måneder uden problemer. Der er intet track and trace nr, da Wajketrading har valgt at sende pakken som uforsikret maxibrev - så meget for fri fragt!

D 08. giver jeg så, efter at have rundet min postbutik, Wajketrading besked om, at de ikke har forsendelsen. De svarer bare, at de regner med at få pakken retur og vil henvende sig, når det sker. Ingen tilbud om at sende erstatningsvare eller lignende.

D. 14 har jeg stadig intet hørt og henvender mig atter til Wajketrading - nu 12 dage efter, de angiveligt skulle have sendt pakken. Jeg får et meget kortfattet svar om, at jeg skal efterlyse den hos Postdanmark.
Jeg giver butikken besked om, at det vil jeg så afgjort ikke, da det jo ifølge købeloven er sælger der har risikoen for varen, indtil den er leveret, så det er dem, der må efterlyse den. Samtidig beder jeg om at få mine penge retur, hvilket købeloven også berettiger mig til.
Wajketrading svarer, at det ikke er deres ansvar, at pakken ikke er nået frem, idet mit navn ikke står på postkassen, samt at de undtagelsesvis vil tilbageføre pengene, men at de ikke længere vil handle med mig.
Jeg er med andre ord FYRET SOM KUNDE! :D :D :D Det er simpelthen så dårlig kundeservice, at det er komisk.

Men jeg vil kalde det held i uheld, for da bh´en blev ved med ikke at dukke op, fandt jeg ud af, at det er muligt at købe præcis samme varer på Ebay, flere hundrede kroner billigere, og med kortere fragtid end Wajketrading plejer at præstere. Pakken fra Ebay dukkede ovenikøbet op tre dage efter bestilling, selvom mit navn ikke står på postkassen ;)

En opfordring til alle potentielle kunder :
DROP WAJKETRADING, brug EBAY.UK i stedet og få langt bedre kundeservice og spar penge samtidig.

God service fantastisk udvalg I store størrelser!

Jeg gik ind i en bh forretning for at købe en amme bh, ekspedienten fortalte, at jeg ikke kunne få en bh min størrelse i nogen butik i Danmark og at jeg nok skulle have speciafremstillet en bh hos en skrædder, da jeg nu besad en betragtelig str 85m.

Heldigvis tjekkede jeg wajketradings hjemmeside før jeg gik til en skrædder for de havde altså min størrelse og vistnok endda større!

Imponeret!

Super godt udvalg, ordentlige priser og fremfor alt har jeg aldrig oplevet fejl. Tingene kommer som lovet og ligeså hurtigt som lovet.

fantastisk kundeservice!

Fantastisk web-shop. Mange forskellige varer og vigtigst af alt..den bedste betjening...altid rigtig søde, hjælpsomme og imødekommende !! Bliver overrasket hver gang over hvor flinke og hjælpsomme de er hos wajke trading. Kan helt klart anbefales!!!!

Super betjening og virkelig lækker vare.

Jeg har desperat ledt efter en bikini jeg kunne passe og som var efter min smag. Bruger 90E og derfor er det svært at finde.
Men jeg fandt at de hos wajketrading har et stort udvalg og lækker kvalitet.
De bestiller varen hjem når man bestiller varen så derfor kan der være lang levringstid, men jeg fik det efter 3 dage.

Ville bestemt handle her igen.

Supergodt varesortiment

Jeg har handlet et par gange hos Wajketrading.dk og er meget tilfreds med butikken.

Ved min første bestilling tog det ca. en uge inden modtagelse af varen pga. PostDanmark, men mailkorrespondancen i den forbindelse var yderst tilfredsstillende!

Der var til gengæld ingen problemer med den anden forsendelse, som nåede hurtigt frem.

Kan virkelig anbefales! :)

Dyre mærker til billig pris

Jeg har bestilt både Bhér og badetøj i samme ordre. Det fremgik tydeligt af hjemmesiden at der var længere lev. på badetøjet. Da jeg havde bestilt fik jeg en mail med lev. tiderne på og de blev overholdt. Bhér kom 2 dage efter som der stod, og badetøjet kom også indenfor den lovede leveringstid. Så måske har jeg bare været heldig, men jeg vil da i hvertfald handle der igen...

Høj kvalitet, personlig betjening trods internet handel

Jeg har handlet her 2 gange. Begge gange super service. Måtte bytte en corsage, da den sad træls på mig. De gjorde alt for at få en anden hjem hurtigst muligt. Følte virkelig jeg fik personlig betjening. Har lige bestilt for trejde gang, men fuld tiltro til at disse vare også er her i løbet af et par hverdage.
Deres varer er i høj kvalitet

Fin service

Har også ventet ca 14 dage på nogle varer - men det fremgik tydeligt af hjemmesiden, at varerne skulle bestilles i England, og at der derfor ville være ventetid. Andre varer har været på lager i Danmark og er ankommet et par dage efter, jeg bestilte dem. Udmærket service.

LAAANG leveringstid

LANG leveringstid, der står levering 1-2 dage hvis den er på lager, det er de så aldrig. Ved det, da min mor også har bestilt igennem jer. Man bestiller og så får man efterfølgende en mail fra jer om at bh er i rest-ordre og skal bestilles hjem fra England normalt vil dette tage ca. 2 uger. Jeg kom så til at vente 2 måneder, hvor derefter jeg måtte annulerer købet. Sælger giver fabrikken skylden hver gang der er noget. Denne måde at sælge på er under al kritik. Hvis man ikke har et lager, burde man informerer om dette og oplyse den reelle leveringstid, som i snit er 1 måned åbentbart.

Konto annulleret

Ledte specifikt efter en varer som var på lager. Jeg fandt denne vare hos Wajke trading, og bestilte den straks. Dagen efter modtog jeg en mail, omhandlende at min ordre nu havde ændret status til bestllingsvarer og at normal leveringstid er 14 dage. Jeg vælger da at annulere min ordre, da jeg skal bruge varen om en uge. Den efterfølgende dag modtager jeg endnu en mail, som fejlagtigt gør opmærksom på, at ordren altid havde haft status som bestillingsvarer og at min konto nu var spærret, ligesom jeg aldrig vil kunne oprette en ny konto. En meget uprofessionel måde at behandle kunder på, hvis du spørger mig.

Is Wajketrading your company?

Visit Wajketrading