Waoo! reviews

Waoo! reviews

3.9

Totalt uacceptabelt bredbåndsforbindelse

Efter 2 måneder med trådløs internetforbindelse der ikke virker og medarbejderne ved teknisk support aner ikke hvordan de skal løse software problemet, er vores tålmodighed nu opbrugt. Routeren blev udskiftet d. 19/3-2014, det ændrede intet. Når man ringer til teknisk support kan den stakkels medarbejder kun sige at enten kan han genstarte og lægge en ny software ind eller også kan man selv genstarte routeren.
Det har nu stået på i over 2 måneder og det virker stadig ikke. Waoo magter simpelthen ikke at for deres bredbånd til fungere og alligevel kører de annocekampagne med - citat "stabil og fremtidssikret bredbåndsforbindelse" - bedøm selv ??
Hvis der ikke er sket forbedringer inden d. 1/5-2014 er min opsigelse en realitet. Synd for fiberbredbånd som absolut er fremtiden ---- hvis man ellers kan styre teknikken - det kan Waoo ikke endnu.

Ny kunde elendig start/kundeservice

Som overskriften siger, bestilte fiber hos trefor de siger det vil tage mellem 6-8 uger for at få fiberen ind, på grund af eventuelt frost mm. de kommer efter 3 uger og vupti så er fiberen laget ind. Kanon service tænkte jeg internet køre perfekt, men så kom boksene fra waoo, fint tænkte jeg til-slut boksen og det køre, det først jeg så at det ikke de boks jeg havde bestilt der var ingen harddisk i den ene boks, ring til kundeservice ( kom ret hurtig igennem ), det må være en fejle sender en ny boks det tager 10 dage. lang leverings tid efter som jeg ikke bor ret langt fra hvor de kommer fra,( elendigt post danmark eller??). tilslutter de bokse som har fået, der er meget forskellig kanaler alt efter hvilken boks jeg tilslutter, den ene boks er ikke ny har været bruge der er oprettet en del favorit kanaler. ringer til kundeservice det viser sig efter de mac nr. der er på boksene at de ikke er registeret på min adresse, checker lige nr. på kasserne boksene kom i ingen af dem passer med der som der stå på boksene.kunde service var hurtig til at rette fejlen, nu venter jeg kun på den rette boks der er gået 14 dage så jeg ringede til kunde service igen.og fået at vide at den er ligger i taulov fin tænker jeg så kommer den nok imorgen( Nej)
beder kunde service og at stille mig om til en der kan sige mig om den nye boks er tilknyttet min adresse, til min overraskelse kan han ikke se at der er en boks på vej ( som der blev sagt i kundeservice) så den passer garanteret heller til adressen hvis den dukker op !!!! Elendig service WAOO. men lidt ros skal i have man kan kommer igennem ret hurtig på telefonen, Bare ikke den rigtig service kan kun blive bedre.

Not so Waoo

Fiber er godt, stabilt og hurtigt..... Men kombinerer man fibertech med Waoo, får man forældet software, manglende funktioner i forhold til andre udbydere, en overflod af funktionsfejl og en elendig kundeservice....
Bliver du kunde kan du ligeså godt lære standard svarene...
1. Det tilbyder vi ikke lige p.t.
2. Kontakt dit energiselskab, de kan sikkert hjælpe dig.
3. Vi har mange ønsker fra vores kunder... Bla. Bla. Bla.
4. Det gælder kun nye kunder! At betale tak!
5. Prøv at genstarte din boks!....

For dårligt!

Har i en længere periode haft problemer med 30/30 trådløst netværk fra Waoo. I starten virkede det perfekt, men efter et par måneder blev det helt håbløst. Selve Waoo kan ikke gøre noget ved det (beklager de i hvert fald). Mit 3g netværk fra mobilen er mere effektivt end det trådløse fra Waoo. Det kan jo ikke være rigtigt...

Trådløs internet!!!!

Vi har i lang tid haft problemer med vores trådløse wi-fi. Troede i første omgang det var fejl i vores router og ringede derfor til Teknisk support. "Du skal slukke og genstarte din router så er problemet løst", fik jeg oplyst. Efter at have ringet om det samme problem i ca. 10 dage, fik jeg oplyst, at de havde et softwareproblem med en Tilgin router. Jeg var velkommen til at hente en ny router. Ved udleveringen fik jeg oplyst, at problemet ikke var på den nye router.
Samme dag jeg tilsluttede den nye router var problemet fulstændig det sammen.
I gen fik jeg fat i Teknisk support - selvfølgelig efter at have været i kø som nummer 6 - nu fik jeg pludselig oplyst, at den softwarefejl som Tilgin har, er på alle WAOOs router, hvorfor problemet ikke var løst med en ny router.
Hvorfor f..... skulle jeg så sendes til Odder for at få en ny router.
Hvorfor bliver der ikke oplyst noget om problemet på Østjysk Energis hjemmeside??
Taler kundeservice og Teknisk support ikke sammen??
Jeg syntes virkelig det firma har et kundeproblem.
Frygter at vi kan komme i samme situation med Østjysk Energis strømforsyning. Så mon ikke vi skal skifte til et andet selskab!

Elendig service og medarbejdere!!!

Jeg har opsagt 3/1/2014 men er ikke kommet af med det her ondsvage firma! Jeg har fået min NRGI regning hvor jeg er bleven opkrævet for et helt KVARTAL for Waoo internet selvom jeg var opsagt OG har fået en bekræftelse på opsigelsen. Jeg ringer ind flere gange, hver medarbejder er mere inkompetente end den anden. Først kunne de ikke se noget, efter jeg ringede mange gange indrømmede de fejlen og min opsigelse var ikke behandlet. De siger nu at jeg skal se bort fra den faktura og de vil danne en ny faktura som bliver sendt. Jeg ringede og spurgte hvor fakturaen bliver af, den var ikke sendt sagde de. Jeg har desuden nogle penge til gode, Jeanne sagde jeg havde 1800 kr. til gode, hun fik mit reg. og konto nummer og oplyste D. 28/3/2014 at de vil være på min konto senest indenfor 5 hverdage. Jeg har ikke modtaget noget!!!! ringer igen igen og jeg taler med en Jeanet som siger der vil blive overfør 500 kr. Ringer igen igen igen og snakker med en fyr der ikke kan se, at der overhovedet skulle overføres penge til mig som jeg havde til gode, han hjalp mig slet ikke!!! Jeg har brugt alle mine pauser på arbejde på at ringe til dette ELENDIGE firma og har ikke fået de penge jeg har til gode retur! :(

DET KALDER MAN WAOO ELENDIGE MEDARBEJDER OG SERVICE!!!

Altid super god service vedrørende internet!

jeg syntes de har super god service de forklare sig altid hvad man beder om. det er også mega nice, at speeden gik fra 40/40 til 60/60, uden at det koster ekstra!
jeg har personligt svært ved at finde noget dårligt om waoo, det eneste er at nogle stader hvor det ville være optimalt med waoo, kan ikke få det! det er det eneste!

Altid god service

Jeg har haft mange udfald igennem de år jeg har haft Waoo. Der har altid været den hjælp jeg skulle bruge, når det ikke virkede..De har sendt tekniker ud uden ventetid og uden problemer..Jeg vil kun sige de gør hvad de kan, når jeg har brug for det..

Sløveste virksomed jeg har kendt til

Havde hørt så meget godt om Waoo, men for s***n en sløv virksomhed.
Jeg havde bestilt d. 28 feb, hvor efter jeg d. 30, får besked om de først kommer d. 9 april og installere mit bredbånd, jeg siger så de godt må annullere ordren for så længe kan jeg ikke vente.
Undersøger så hvad jeg ellers kan få af internet, TDC kan levere 512 kbit, så det blev også hurtigt et nej til dem.
Desværre blev jeg nødt til at vende tilbage til Waoo, og sender en ordre afsted d. 4 marts og modtager også en ordrebekræftelse, men som de så bare ser igennem fingre med, da de antager der er sket en fejl, og det skal lige nævnes at de alligevel har fået formået at sende en mand ud at grave fiberen ind, efter jeg havde bestilt igen d. 4, OG sende router og det der sku til for at koble det op.

Så jeg ringer efter noget tid og siger jeg ikke har modtaget noget på hvornår teknikeren kommer, og hende i kundeservice siger så "nåh men vi troede det var en fejl" og så var ordren åbenbart væk i systemet, så jeg sku sende min ordrebekræftelse og den sender jeg så selvfølgelig og får så at vide at det først bliver slut april nu.

Jeg er udemærket med på at når jeg først bestiller d. 4, kan det selvfølgelig ikke blive d. 9 april som først lovede, men at der skal gå næsten 20 dage ekstra, fordi DE laver en fejl og ikke "ser" min ordre d. 4 marts, det er mig ubegribeligt.

Og generelt bare en flabet kundeservice, ihvertfald dem jeg har talt med.
Waoo! A/S

Reply from Waoo! A/S

Hej Rasmus

Vi beklager, den forvirring der har været i din sag.

Jeg har snakket med Energimidt og de vil rigtigt gerne hjælpe dig med din sag.

Kan jeg ikke få dig til at skrive til trustpilot@energimidt.dk - så vil de kigge på din sag?

Mvh. Esben

Waoo/EL:CON: Ingen information efter at installation er gået i stå, kabel hængende i lejlighed

Vi skulle den 5/3 have installeret fiberkabler i opgangen hvor vi bor. Der er regler der betyder at sådanne installationer skal varsles 6 uger i forvejen, hvilket blev gjort, men vores overbo har af ukendte grunde ignoreret dette. Det er ikke Waoo's skyld, men:
Da de ikke kunne fortsætte installationen lod de kabelrullen hænge i vores skab, uden nogen besked eller note om hvorfor dette var tilfældet eller hvad vi kunne forvente. Jeg var nødt til selv at opsøge dem den 10/5 for at få information. Jeg fik besked om at de ville sende et varsel 6 uger inden de ville komme tilbage. Det er nu 20 dage senere og vi har ikke fået yderligere information fra dem, altså ingen varsling. Man kan læse i de fleste andre anmeldelser at det er business as usual for Waoo og deres partnere, men det ændrer ikke på hvor frustrerende det er at stå med en halvfærdig installation uden nogen anelse om hvad man kan forvente efterfølgende. Har jeg fortsat ikke hørt fra dem 6 uger fra den oprindelige installationsdato vil jeg betragte installationen som opgivet og så bliver kablet klippet ned, så jeg kan bruge mit skab igen.

Har du hemmelig postadresse - Så kan du ikke blive Waoo Mobil kunde!!!

Marts 2014. Danmark.

Undertegnede har helt forgæves forsøgt at flytte mit mobiltelefoni abonnement fra Telmore til Waoo Mobil.

Waoo Mobil DIREKTE NÆGTER PURE at have undertegnede som kunde på Waoo Mobil abonnement KUN GRUNDET af undertegnede har hemmelig post adresse.
dvs. Ikke offentlig søgbar postadresse.
Waoo Mobil siger at jeg SKAL få en offentlig postadresse igen FØR undertegnede kan få et Waoo Mobil abonnement hos dem.

Undertegnede har givet til Waoo Mobil alle person oplysninger inkl. postadresse, mobil nummer og e-mail adresse og oplyst nuværende mobiltelefon udbyder.
Undertegnede har OGSÅ detaljeret forklaret hvorfor undertegnede har hemmelig postadresse. Hvilket skyldes at vi er blevet truet af en psykisk syg person som min samlever har passet i hendes job på et værested for utilpassede unge.
Randers Politi har rådet os til derfor at få hemmelig adresse.
Dette er Waoo Mobil totalt ligeglad med.
De nægter pure at give undertegnede et Waoo Mobil abonnement.

Så undertegnede vil her med gøre det klar for enhver.
At Waoo Mobil / Waoo og energi selskaberne udøver direkte forskelsbehandling til danske statsborgere uden nogen saglig grund.

Undertegnede vil klart og utvetydigt tage den aller skarpeste afstand og kritik til Waoo Mobil' og landets Energiselskabers kundepolitik og direkte usaglige og usmagelige forskelsbehandling på mennesker og danske statsborgere.

=======

Her er citat fra e-mail fra Waoo Mobil:

Dato: 17. Marts 2014.

Hej "Navn"
Så længe du har hemmelig adresse hos borgerservice, kan vi ikke oprette dig som kunde. Hvis du fortsat ønsker at være kunde hos Waoo Mobil, bedes du kontakte borgerservice og få fjernet din status "hemmelig adresse". Derefter kan vi naturligvis hjælpe dig med at flytte dit mobilnummer fra Telmore til Waoo Mobil. Venlig Hilsen Waoo Mobil.
support@waoomobil.dk

Problemer den sidste måned, Ud med Tilgin den Ødelægger jeres privat kunde forretning

Jeg har waoo hjemme ved mig selv uden, waoo's tilgin router kører perfekt hver dag og har det gjort i 4 år.. Aldrig været gået ned.. Men ude ved min kæreste har vi os waoo. og hun har en tilgin router.. Den har kørt mega ustabilt og gået ned flere gange og genstartet den sidste måned. Og nu er den helt død. Ved at strømforsyningen i routeren ikke er særlig god / kan gå.. Jeg ringede til teknisk support. De sagde bare at de havde problemer med alle deres tilgin routere. Og kunne ikke gøre noget. Men jeg mener selv at problemer er defekt router..
Samtidig spurgte jeg dem og de ikke snart skulle skifte det gamle skrammel ud.. Han svarede, at han kunne se min kæreste havde 25/25 mbit og den router hun har kan klarer en 20 Mbit.. Dvs 2,4 Megabyte i sekundet. Hallo det var det de første routere kunne for 10 år siden........ Sagde det kunne være folk var interesseret i at flytte internt mellem enheder med mere end 2.4 Megabyte i sekundet trådløst. Men der svarede han at de sendte en router med som kunne trække deres forbindelse og hvis folk vil flytte hurtigere internt var det jo ikke deres problem. De leverede bare internet og en router der passer der til.... Og lige en opsummering så kan en ny router i dag (2014) til 1000 kr ca. Der understøtter 802.11ac flytte op til 150 Megabyte i sekundet.
Han sagde deres router kan levere 20 Mbit. Og min kæreste har 25 Mbit. SÅ ville jeg da forvente en router der minimalt kan levere 25 Mbit..

Det er sjusk og uprofessionelt. Hvem køber en bil med 500 HK hvis den er begrænset til 200 HK fordi forhandleren mener at det er nok..

Hvornår åbner waoo øjnene op og forstår deres tilgin routere er kort sagt noget skrammel. Og får skiftet dem ud.
Så vil det gå fra alle er utilfredse til at ALLE er tilfredse 100%.
Alt kritik af waoo går kun på deres routere..

Waoo har perfekt internet.
Syndt at de smadre deres perfekte net med en dårlig tilgin router.

Det må os gøre ondt at have det bedste net i danmark. Og få så meget kritik. Pga en router til 100 kr. Så giv os da en ordenlig. De 1000 kr er givet godt ud. for en ordenlig router. i forhold til ALT.

Så blev det vidst ridset op nogle gange.

Altså vi er helt derude hvor jeg tror en toaster kunne gøre det bedre.

waoo

jeg vil fraråde alle at tegne abonnement med waoo tv og internet det mange problemer med deres bokse og det tag langtid for dem at finde fejlen og deres support pr telefon er der bare så lang kø så det tag flere timer at komme igennem yderligere så høre man ikke mere fra dem selvom de vil gi beskeden videre, skifter lige så snart jeg kan IP tv og internet hos nogle af de andre

For mange men'er og fortielser i markedsføringen

Vi har lige fået Waoo! Forening i vores boligforening og er jævnt skuffede. Vi har ikke prøvet tv-delen, da den ganske enkelt er for dyr. En TV-boks, som kun virker med Waoo! og kun på ét TV ad gangen, koster 1000 kroner plus 800 kroner årligt i servicegebyr. Det er fornærmende dyrt! waoo.tv virker ikke på Android, men kunne ellers være et godt salgsargument.

Internettet via fiberbredbånd er godkendt. Man skal bare lige være opmærksom på, at hastighedsgarantien kun gælder kablet netværk med de rigtige kabler; det står med mikroskopiske bogstaver langt væk fra forsiden af waoo.dk. Fiberboksens egen WiFi-router kan ikke trække mere end 20 mbit. Det er decideret pinligt, når man bruger formuer på at reklamere med tårnhøje hastigheder på fiberbredbånd, og det var ikke noget, der blev nævnt, da Waoo!'s sælgere skulle argumentere for velsignelserne ved fiberbredbånd.

Teknisk Support?

Ikke mellem fredag kl. 15 og mandag morgen åbenbart ...

Kommer hjem fredag eftermiddag og kan konstatere at der ikke er noget TV signal på vores modtager. Nå, det er nok en af de sædvanlige 'udsving' så vi genstarter boksen, og håber på at problemet går i sig selv. Det gør det ikke denne gang.
Jeg ringer derfor til Teknisk Support på det oplyste nummer på Waoo's hjemmeside, og får fat i en flink dame, der ganske rigtig godt kan se at der ikke er noget signal. Faktisk oplyser hun at der er blevet slukket for det, hvilket hun ikke lige forstår. Hun vil sende min henvendelse videre og - citat! - "så kan vi bare håbe på at de læser den hurtigt, og får det fixet inden mandag. Men jeg tror det ikke, for de er meget dårlige til at reagere. Og det er jo efter normal arbejdstid.." Jeg spørger om hun fortæller mig at der ikke er noget support fordi det er weekend, og svaret er - Måske ...

Her har vi altså at gøre med et selskab der slår et rigtig stort brød op, både Waoo og NRGi, og så kan man denondefløjteme ikke få teknisk support, ud over "Har du prøvet at reboote boksen?", fordi det er weekend? Jeg har da aldrig hørt noget så åndsvagt.

Det var det der fik bægeret til at flyde over hos mig.
Indtil nu har vi levet med det periodiske pixelerede/forsvindende TV-signal og noget WiFi-router hardware der åbenbart ikke kan levere trådløs netværk på 15 meter væk. Men at jeg ikke kan få teknisk support på et produkt som TV/internet fordi det er weekend ... Amatøragtigt? Ligegyldighed? Jeg fattes ord.

Og hvor dælen kontakter man lige Waoo direkte - på skrift - hvis man da ikke vil købe noget?

Nå, men jeg kan jo altid skifte udbyder .. Nååh nej. Jeg er jo bare lejer, og er derfor stavnsbundet. Ligesom de andre 200 rækkehuse i området.Men rart at vide hvem man ikke skal vælge som udbyder når der skal shoppes leverandør i fremtiden.

Til slut noget positivt: Den lovede internet hastighed virker. Køber du 20/20 er det dét du får.

ps: skrivende stund søndag kl.10

Ringe kundepleje - TV-boks kort levetid

Jeg har i dag haft en dialog med deres kundeservice pga. en TV-boks der skal genstartes dagligt for at virke. Boksen fyldte to år i efteråret og dermed er den almindelige garanti udløbet. Ingen hjælp at hente hos dem - eneste mulighed er at købe en ny boks til kr. 2000,-. Det burde være en "Vi bytter med et smil".
Mon det er et af de produkter der er programmeret til at gå i stykker kort tid efter garantiens udløb?
Ærgelig sølle ringe tarvelig service når man betaler dyrt hver måned for TV i fire rum og bredbånd !

Trådløs Internet 50/50 er fup og problemer.

Jeg starter som nye kunder for ca to måneder siden hos Bredbånd Nord for Waoo..

Er meget skuffe over sådan dårligt system og har brugt meget tid at finde ud af og hvorfor kører langsom og afbrud flere gang..

Jeg har to pc,IPad, wifi til AirPlay og wifi til tv..... Funktioner gik i stå mere 100 gange.... Jeg bruger IPad flere timer om dagen og pc er netforbindelser uden wifi..... Jeg synes stofanet kører lige hurtigt nok som waoo...
Jeg tror ikke 50/50 fiberbredbånd er sandt....
Flere gang afbud i IPad pga wifi gik i stå.... Det passer slet ikke sammen...
Trådløs wifi er ikke stærk nok til 15 meter ved to andre rum.... Mobil og IPad skal bruget mere strøm for at trækket forbindelse fra anlæg. Jeg mangler 4 måneder tilbage opsigelse og vil tilbage til stofanet.... Jeg siger beklager at giver waoo to stjerner

God og hurtig service - SEAS NVE

Vi bestilte waoo internet for en lille måned siden. Da vi så modtog og skulle sætte det op, viste det sig at vi ikke havde det stik i lejligheden som skulle bruges. Det er uvist om det havde været her eller aldrig havde været her. Efter lidt bøvlet kommunikation igennem deres kundeservice, med lidt modsatrettede meddelelser, lykkedes det. Få dage efter kom der to rare og hjælpsomme teknikkere ud og fiksede stikket, ved at trække en ny ledning ind i lejligheden fra opgangen. Uden omkostninger. Super god service - så de fortjener en god anmeldelse i blandt alle de dårlige her :-) & det kører super fint internettet.

Langsom internet

Alt for langsom, de lover 50 / 50 og lever en hastighed på under 20, både på deres egen og IT og Telestyrelsens hastigheds måler !
De vil gerne hjælpe dig,, altså de sender dig en mail, om hvordan du kan blive Waoo teknikker, og så selv undersøger for evnt. fejl.

Godt internet, ringe TV

Jeg har Waoo gennem Østjysk Energi.
Internettet virker godt, og vi har kun oplevet få korte perioder i starten hvor nettet var nede - og vi bruger det meget.
Men, vi har så fået kabel TV pakken for et par måneder siden. Og det er godt nok en skuffende oplevelse. Heldigvis har vi Apple TV og Netflix abonnement så vi har noget at se på de aftener hvor billedet er fyldt med store pixels eller signalet er fuldstændig væk.
Når man ringe til teknisk support (og det har jeg prøvet nogle gange), så består hjælpen i, at de konstaterer, at de ikke kan se at der er noget galt med signalet - og at man selv skal betale en teknikers tid hvis fejlen ligger efter boksen. Jamen, nåh!?
Fejlen ligger garanteret i at der er noget galt med deres signal, og at de formentlig ikke kan registrere det, eller ikke vil erkende det.
Jeg er faktisk ikke overrasket over at der ingen hjælp er at hente hos supporten, for den slags er jo altid år bagefter når et nyt produkt skydes i gang. Det var samme omgang med Viasat og Boxer. Håbløs og inkompetent support, der mest havde den funktion at de skal absorbere klager.

Og Claus fra Waoo: du behøver ikke sende noget videre til det enkelte energi selskab - jeg tror godt Østjysk Energi ved at Waoo TV er nede igen.

Waoo får 3 stjerner fordi internettet er super godt. Waoo TV trækker voldsomt ned.

Waoo!

Kundeservice hos dit lokale Energiselskab

Kontakt kundeservice hos dit lokale energiselskab waoo.dk/kontakt

Visit Waoo!

Kontakt information