Waoo! reviewed by

Dårlig kommunikation og upræcise meldinger

I forbindelse med tilflytning til en ny bolig undersøgte jeg muligheden for at få fibernet hos Waoo. Min første kontakt til dem gik let, og en ansat kunne hurtigt fortælle mig at Waoo leverede fibernet til andre opgange i pågældende område, dog ikke den jeg skulle flytte ind i. Den Waoo-ansatte ville derfor bede en sælger ringe tilbage til mig for at igangsætte en undersøgelse af interessen for fibernet i min opgang. Samtidig blev jeg stillet til udsigt, at hvis 3-4 husstande i samme opgang ville blive kunder hos Waoo, så ville Waoo gerne installere og levere fibernet til opgangen.
Så vidt så godt. Der skulle dog desværre gå tre uger hvor jeg kontaktede Waoo flere gange, før en sælger endelig ringede tilbage til mig, blot for at fortælle at hvis ikke samtlige husstande i opgangen ville købe Waoo fibernet, så ville Waoo ikke installere det i opgangen.
Det er selvfølgelig fair, hvis det er Waoo's politik. Det der irriterer mig, og som ligger til grund for min anmeldelse, er at det tog tre uger før jeg fik at vide, at det krævede at alle i opgangen ville købe fibernet hos Waoo, hvilket både var en væsentlig anden melding end tidligere, samt effektivt umuliggjorde installationen af fibernet i opgangen. Havde jeg fået det at vide ved min første kontakt med Waoo, havde jeg ikke spildt dele af min tid i tre uger på at komme i kontakt med Waoo.
Kent found this review useful
    Waoo!
    TrustScore 4 / 10

Reply from Waoo!

Hej Matthias

Tak for din tilbagemelding til os. VI har alle √łnsker om at sikre den bedst mulige kundeservice, og vil derfor naturligvis anvende dine erfaringer til at sikre, at kvaliteten i vores service √łges yderligere.

Venlig hilsen

Waoo! Kundeservice