Waoo! reviews

Waoo! reviews

3.9

109 DAGES LEVERINGSTID!!!!!! UACCEPTABELT.

Min oplevelse med waoo er ikke så god må man sige, Jeg køber mig et hus midt i vejle og glæder mig over at kunne få fibernet så jeg bestiller det med et af de tilbud de nu har, snakker med kundeservice der guider mig rigtigt som de nu skal. Desværre "af en eller anden grund" kunne de først tilmelde fiberen til adressen nar vi var flyttet ind...? nå sådan måtte det jo være så vi blev tilmeldt den 27oktober 2013. damen i salgs afdelingen siger så at der er 6-8 ugers leverings tid.... hvilket jeg godt nok synes er lidt lang tid men takker alligevel ja, det er jo ret hurtigt net. hun siger at der inden længe vil komme en mærke op hvor fiberen skal gå ind i huset, det går også ret hurtigt 10 dage eller sådan noget, og jeg tænker at så kommer der vel også snart nogen og laver resten, men nej. vi venter og venter, og bliver godt irriteret, så da der er gået de 8 uger som hun sagde ringer vi til trefor, som er vores leverandør, og de beklager selvfølgelig og vil sætte en på sagen med det samme, det sker så heller ikke. vi ringer igen men med samme resultat, og så ca 14 dage efter vi ringede første gang har der været nogen at grave fiberen ned, endelig tænker jeg men jeg undre mig lidt over ikke at have hørt noget om at de kom eller hvornår det bliver tilsluttet, efter ca en uge har der så været en 3 teknikker og sætte en rulle fiber ledning på den der stak op af jorden, igen tænker jeg endelig men nej. der går lidt tid og jeg ringer og de siger bare jaaa, de har travlt og kommer så hurtigt de kan osv osv og vi hørte snart fra dem.... men nej ingen opkald. ugen efter ringer vi igen, jaa vi hører snart fra dem men nej ingen opkald, og vi begynder at snakke om hvorvidt det er en dårlig ide at have bestilt det. vi ringer flere gange igen men det er den samme smøre, og pludselig siger en af dem at de altså fast har 8-12 ugers leveringstid og det har det altid været. Sjovt nok har en bekendt haft samme problem og han blev lovet 4-6 ugers leveringstid. de mener også at det jo er fair nok det tager længere tid når det er vinter..... vinter?! det har jo slet ikke være vinter, det har frosset 3 nætter..... endelig lover de at nu sætter de et haste mærke på vores sag og de ringer ugen efter men nej heller ikke. jeg ringer så til waoo´s hoved kontor og tænker de må være hovedet af slangen de må da bestemme et eller andet og have styr på deres leverandører, eller i det mindste kunne give en form for rabat for vente tiden, men nej hun kunne slet ikke gøre noget det var kun leverandøren, "jeg kunne prøve at sende en mail siger hun" flot, med hvilket net frøken..... lige efter ringer jeg igen til trefor, fast besluttet på at er det ikke sat op inden ugen er omme annullere vi ordren, men sjovt nok fik jeg slet ikke brug for at true med det, hun kunne godt se at de havde lovet det den sidste uge, så hun stillede mig ned til fiber afdelingen, i den afdeling fik jeg fat i en der sjovt nok også liiige skulle til at ringe til mig og aftale tid, så det blev lagt ind 2 dage senere. men hvad er det for et firma der sætter sig ned og laver en forretningsplan der hedder at levere fibernet og så bruge 3,5 måned på det....... det jo sindssyg dårlig service jeg er med på at trefor har andre opgaver men så må de ansætte flere folk, og så ikke tilbyde nogen form for kompensation for vente tiden, er endnu dårligere service. det helt sikker at min lunte er så kort at bliver der de mindste problemer med tv eller net, så opsiger vi vores abonnement.

Reply from Waoo! A/S

Hej Gabriel. Vi beklager, at vi er kommet så dårlig fra start hos dig. Vi har haft nogle udfordringer i forbindelse med gravearbejdet, hvilket vi burde have fortalt dig. Kommunikationen har ikke været god nok fra vores side. Vi håber du bliver glad for din fiberforbindelse. mvh TREFOR

Sådan funger Waoo / Trefor når det er værst!!!!!!! vent 3 dage eller mere hvis Waoo har tid til og hjælpe..

Den 17-02-2014 Kl 16.00

SÅ kom der endelig en teknikker for og se på problemet... han ville dog kun opdater boksen og mente ikke boksen skulle skiftes... jah og nu.. billedet på vores tv hakker som det plejer når boksen ikke funger rigtig... og teknikkeren står og snakker privat i tlf om alt andet end vores problem imens han her... hvad kan jeg bruge det til !!! Igen må man sige Teknisk support / Teknikker aldrig ved hvad de laver og har med og gøre
Samtidig finder man også ud af at teknikkeren har fået Jobbet her til morgen om og køre her ud... selv om teknisk support sagde teknikkeren allerede fik det i Torsdags.. Men Teknikkeren havde ferie SUPER!!!

Den 14-02-2014 kl. 19.00

Det er så anden arbejds dag intet set intet hørt fra Waoo der sker bare intet, så nu går Weekenden også uden internet og TV... kan kun bruge mobil til og opdater det her med

Har prøvede og bruge deres Support for og høre til dem igen om hvornår de forventer... samme svar som altid.... VI ved det ikke vent og se hvad der sker...

Jah så skete det igen igen igen, denne gang gik vores Fiber boks + router så i stykker, Den. 12-02-2014

Kontakt til Waoo på og få det lavet / udskiftet da Fiber boksen ikke kan se Ethernet og Wifi.... prøver og nulstille boksen, Teknisk support kan heller ikke se den eller komme på den... De vil så have en teknikker ud for og se på det.... det er hel okay men vi skal kunne vente i op til 3 dage for og få skiftet en boks ??? 3 dage ?
de ville ikke give os et tids område hvornår de kommer eller dag. men beskeden om vi skal være hjemme og vente på dem ? i de 2-3 dage det nu må tage Ca.
Det er ikke deres problem vi skal vente på dem. de vil kontakte os Ca. 1 time inden og kan vi ikke der... jah så det bare øv så kan i vente en dag mere eller mindre.

Ingen gang TDC er sådan over for deres kunder

>Sikke en utrolig inkompetent Teknisk support / service Afd. Waoo / trefor har.
Hvis man så alt, hvad der har været omkring vores problemer med tv router osv. gennem tiden ville jeg kunne fylde mindst 15-20 A4 sider efterhånden... Klagesagen har været lang

Lidt simpel fakta

har fået skiftet 3 fiber bokse til nu + 4 router ialt samt har haft Ca. 9 forskelige TV bokse gennem de sidste 4-5 år.
Da der ikke har været andet end problemer med tingene og man skal genstarte tv boks mindst hver dag for det funger bare nogenlunde...

Super og stabilt produkt

Jeg har prøvet en del leverandør både i den dyre og billige ende.

Jeg må sige at Waoo! lever et stabilt og godt produkt. Mht til internet hastigheden så lever de en højere hastighed end de lover og det ser man ikke tit. :-)

Fungere fint - med undtagelser

Endelig fik jeg muligheden for at få fiber!
Har været kunde siden D. 15-nov 2013.
Fin og hurtig svar tid.
Fornuftige med arbejder ved kundeservice i Verdo
Men fornøjelsen var kort.
Jeg bliver DDoS angrebet i januar måned.
De prøver at skifte min WAN ip adresse, men jeg ser med det samme, at selv med ny wan adresse så er jeg stadig angrebet af DDoS.
Dette ser jeg kun fordi jeg har egen router på, som stopper DDoS angrebet. De kommer aldrig ind på mit eget netværk.
Efter 5 min på google, så kan jeg se at flere som er kunde ved Waoo bliver DDoS angrebet, og Waoo gør intet ved det.
Jeg fik ligefrem fortalt at Waoo IKKE er beskyttet mod DDoS angreb, som andre ISP udbydere.
Mine DDoS angreb bliver kun stoppet pga min egen cisco router understøtter denne funktion.
Jeg har de sidste par dage haft en mindre dialog med Verdo, som er helt firkantet med at - Jeg citere:
"Som min chef har informeret mig om, så vil det næste skridt fra vores side være, at lukke for din forbindelse, hvis angrebene fortsætter mod dig."
Jeg har ingenting som peger ind på min wan adresse. Jovist har jeg en server til at stå - Men ifølge logs så har ingen været inde på serveren.

Sidder selv om system administrator og arbejder med sikkerhedsløsninger for hele regionen i anden virksomhed.
Jeg kan ligefrem fortælle Verdo hvor fejlen ligger ved dem, men de nægter at gøre noget ved det.
Min vurdering er derfor ikke ret høj, da de ikke vil beskytte deres kunder med DDoS angreb.
En Simpel UDP-Flood kan åbenbart vælte hele deres central, som åbenbart kun har 11g/bits.
De har opsat hele deres system forkert, fordi bliver "jeg" ddos igennem deres central, som næsten bryder ned - Så er der måske også 1000 andre kunder, på samme central, som ikke kan komme på nettet i samme periode.
Var det opsat korrekt, så var alt blivet forwardet direkte over til mig, så deres central ikke havde nogen belastning.

OG sidst men ikke mindst.
Eftersom jeg fik ny WAN adresse, var jeg stadig under angreb i 20 min, før angrebet forsvandt (det kunne selvfølgelig hænge sammen med at jeg fik ny wan adresse på samme central, som den gamle wan adresse sad - Så det alle kunder var blevet DDoS'et på denne server)
Mon ikke Verdo tele har et sikkerhedshul?

Konklusion. Folk med egen server, find en anden udbyder... medmindre man har råd til deres erhvers løsning

god kundeservice og stabilt internet

Jeg bestilte internet/tv hos seas nve - svinninge. Det hele skulle være oppe og køre den 12/2-2014. Den 11/2-2014 ringede jeg og talte med kundeservice, han testede mit internet og kunne se der var noget galt, så sagen blev sendt til tekniker, dagen efter dukkede der en montør op og ordnede problemet. Hurtigt og effektivt, Det virker perfekt som de lovede.

Dårlig service

Vores gamle hjemcentret fra Waoo var lige pludselig gik i stykke. så vi fik den skift ud med en nye model (som de påstod).
MEN den nye fungerer ustabilt, og der opstår konflikt med youtube på tv og online spil. dvs at når jeg ser youtube på tv, så kan børnene ikke spil. (der var ikke nogen problem med den gamle router)
Jeg ringede til teknisk service flere gange for at løse problemet. MEN DE PÅSTOD AT DER IKKE VAR MERE DE KUNNE GØRE. :-( DÅRLIG SERVICE

Ubehagelig service

Har nu ringet adskillige gange til jeres service og har hver gang været ved at gå ud af mit gode skin. Hver gang har kundeservice snakket hurtigt og IKKE lavet en troubleshoot. De har afbrudt og ikke givet os chancen for at forklare problemet. Sidste gang jeg ringede fik jeg at vide at det hele virkede hos gutten der sad og hjalp mig så derfor skulle problemet ligge hos mig.

Tak! Jeg ringer jo til jer for at få hjælp så det er jo fantastisk når i siger at problemet ligger hos mig og i ikke vil/kan gøre noget. Har investeret i nyt kabel for at se om det virkede men det hjalp jo ikke. Jeg har bestemt ikke lyst til at ringe til jer mere pga i hver gang har alt for meget attitude. Hvis jeg selv kunne klare mine problemer ville jeg jo ikke ringe til support.

Rigtig utilfreds med jeres service

Reply from Waoo! A/S

Hej Leonie, Jeg beklager at du har en oplevelse af dårlig kundeservice. Det er bestemt ikke vores mening. Det er de enkelte energiselskaber bag Waoo! der har kundeservice og håndtering. Jeg vil derfor gerne sende din anmeldelse videre så vi kan få løst dit problem. Hvilket energiselskab har du?. mvh Claus

dårlig håndtering af alt

Vi har oprettet waoo med 40mbit og fri telefoni. Fri telefoni gælder så kun for at ha et nr der ikke for det du ringer. Dårlig behandling i kundeservice og medarbejdere der ikke aner hvad de laver.
Bliv aldrig kunde hos waoo.

Hej Marie,

Ikke styr på hvad og hvor

Prøvede at få Waoo.

Et check på min adresse på www.waoo.dk resulterer i "
"Tillykke du kan få fibernet på adressen
Når du har afgivet din produktbestilling forventer vi, at din bolig vil blive tilsluttet fibernettet inden for 4-8 uger."

Lidt tvivlsom om kundeservice after at have læst herinde ringer jeg til udbyderen for at se hvad ventetid er osv. Kommer hurtigt igennem og efter et adressecheck kan medarbejderen svarer på et par spørgsmål om hvordan det virker, derefter prøver han at sælge mig et abonnetment med det samme. Jeg vil lige have lidt tid til at tænke over det så jeg takker for hjælpen og siger farvel.

Bliver enig med mig selv om det vil jeg gerne og bestiller. Dagen efter modtager jeg en e-mail "Tak for din bestilling af fibernet fra SEAS-NVE. Desværre kan vi ikke efterkomme din bestilling, da vi pt. ikke tilbyder fibernet på adressen:"

Hej Daniel,
Det er uheldigt at du ikke få samme besked i vores salgskanaler. Det adresseopslag du laver på www.waoo.dk er baseret på adresse indmelding fra energiselskaberne bag Waoo! og bør selvfølgelig være korrekt. mvh Claus

super og billigt

Langt billigere end TDC og de andre.. Og så er deres hastighed ikke OP TIL men garanteret!

Har aldrig oplevet noget lignende

Det hele startede med at jeg bestilte Fiberbredbånd d. 14/11-2013. Jeg fik hurtigt en beskæftigelse fra SEAS NVE som står for fiberforbindelserne i mit område, det famøse TDC område i Nordsjælland..! Kort efter modtog jeg en mail om planlagt tid for tekniker besøg, som blev henholdsvis d. 10/12-2013, for boks montering. og 20/12-2013 for fiber indskydning. for inden havde jeg flere gange gjort opmærksom på at det orange fibertomrør var trukket ind i teknikrummet - fordi der er tale om nybyggeri. og om jeg skulle være opmærksom på noget her. fik jeg aldrig noget svar på. d. 20/12 kommer så TDC fiberteknikeren for at montere boksen mv. han fortæller så at den udvendige fibersamle boks SKAL sidde udvendigt, og at han derfor ikke kan montere boksen nu, dog kunne han sagtens komme forbi og montere det med et nyt længere kabel (fra ude boks til indeboks) det fikser han, og boksen kommer op og startes op - nu helt klar til at fiberen bliver skudt ind, han indmelder at installationen er klar mandag d. 17/12. Dagene går og det bliver fredag d. 20/12. dagen hvorpå fiberen skulle skydes ind. Dagen går og ingen fibertekniker dukker op, jeg ringer ind, og får besked om at det vil i lige undersøge, og vende tilbage.. Ingen ringer tilbage, julen går, og det bliver d. 30/12. nu får jeg en melding om at i stadig afventer TDC. Det bliver fredag d. 3/1 stadig intet svar fra TDC. det bliver mandag d. 13. nu med en ny mail med dato for montering af indvendig fiber boks mv. (Som allerede er monteret..!) d. 22/11-2014. og en ny tid for indskydning af fiber, som bliver d. 3/2-2014. I undren spørger jeg ind til hvorfor de nu har tænkt sig at montere det hele igen? og til hvorfor de først kan nosse sig sammen og komme d. 3/2-2014. ca. 1½ måned efter at min fiberforbindelse skulle havde været oppe og køre. Jeg får så svar 15/1-2014, om at TDC venter på gravetilladelse osv. GRAVETILLADELSE??!
Fibertomrøret er trukket ind på grunden fra fiberskabet i vejen. det eneste de skal nosse sig sammen til at gøre er at skyde den fiber ind??? Jeg er nu indlagt til at vente på både SEAS NVE og deres umulige TDC fiberteknikere. fordi et skifte af Internetudbyder vil betyde endnu 1-1½ måneds vente tid på internetforbindelsen..

dd. afventer jeg stadig en forklaring på den nødvendige "gravetilladelse osv"....

mange irriterede hilsner fra en YDERST utilfreds kommende fiber kunde hos Waoo SEAS NVE..!!

Stabilt og hurtigt

Jeg har altid været tilfreds med mit internet, har været kunde i 8 måneder nu, og har intet kunne klage over, kører langt bedre end lignende produkt fra yousee!

Reply from Waoo! A/S

Hej Signe, Tak for din anmeldelse. Vi er glade for at du er tilfreds med dit Waoo! produkt. mvh Claus

Pludselig ustabilitet 25/01/14

Internettet har kørt stabilt og fremragende i næsten et år indtil videre.
I dag fra omkring klokken 20 begyndte nettet at hoppe af i et minuts tid, ca en gang i timen.

Jeg bruger nettet rigtig meget, og når man bliver smidt af hele tiden, og hvor det går ud over 4 andre menneskers tid hver gang, så er det til at blive fuldstændig sindsyg i hovedet af.

Der har aldrig været problemer, men i dag er det simpelthen gået helt galt.
Man sidder som kunde og aner ikke en bønne om hvad de foretager sig, om de fikser det eller hvad de har gang i.

Håber i WAOO gør noget ved det!!!

Rædsomt

Waow har det mest hullet internet jeg nogensinde har oplevet.
Deres uduelige internet har indtil nu 'kun' kostet mig et tastatur, men det er da kun et spørgsmål om tid inden både skærm og mus bliver kylet ud på gaden.

Netforbindelsen gør det til en umulighed at live streame og/eller spille et spil.
Forbindelsen tabes ustandseligt og ovennævnte er en umulighed.

Desværre er jeg nødt til at give 1 stjerne, selvom produktet ingen fortjener.

Hej Rene,
Din internet forbindelse skal selvfølgelig virke, og ikke går ud over tastatur, skærm osv. Har du talt med kundeservice hos dit lokale energiselskab?. mvh Claus

modem DRG700 virker ikke optimalt

Vil lige indskyde et par ord ang deres modem :-(, for at sige det på pære dansk, softwaren i modem sutter max r ø v , jeg er selv edb uddanet, upnp funktionen virker ikke hvilket ikke er tilfredsstillende som kunde, jeg burde kunne aktivere det, funktionen er integreret i modemet men det virker bare ikke, har kontagted kunde service og snakke med en teknikere som gav mig denne forklaring hvilket ikke er tilfredstillende: deres modem er for gammelt og vi kan ikke få det til at virke syd for fjorden, sikke en gang plader, kom nu ind i kampen og bare indrøm det modem er forældet(sofwaren) jeg giver mange penge for et produkt som ikke virker :-) optimalt .
bare en tank her fra er det så rimeligt at jeg skal betale fuld pris for noget som ikke virker tænk tænk ja gu er jeg surt over jeres modem ikke virker da jeg skal bruge upnp da mit overvågning system kræver det Mvh en utilfreds kunde som snart giver op og skifter selskab

Super godt og stabilt internet

Har nu haft waoo i vores nye hus i 1 år, og har aldrig haft et så stabilt og godt internet. Uanset hvor mange enheder der er på er der ingen afbrydelser. Har oplevet en gang at internettet var nede men et opkald skulle der til til supporten og det tog ikke engang 5 min så var der net igen.

Kan kun anbefale produktet det virker bare

Super internet

Jeg har ikke haft problemer med waoo support, men hvad angår internet forbindelsen, så vil jeg anbefale dem der har haft problemer, at kikke indad. Så længe folk ikke burger et kabel til at forbinde til switch/router kan deres klager over hastigeder og forbindelses problemer simpelhed ikke bruges til noget som helst.
I DK ligger stort set alle mine ping tider under 10ms og det kan man ikke klage over, gateway adressen hos waoo pinger med under 1ms.

Waoo fibernet fra den 1. januar

I december 2013, skiftede boligselskabet-Viborg på Danmarksvej, internet udbyder til waoo i alle lejligheder. Vi har i vores hjem, anmodet om at få 50/50 Mbit/s fiber bredbånd, hvilket tilsyneladende virker fint når man kører den igennem energi-midts hastigheds test, men ligeså snart man går ind på waoo's hjemmeside, eller tdc's hjemmeside for, at afprøve deres test, når download hastighed op på 40 og upload til 30 (Mystisk). Den fiber box vi har fået af waoo, som skal uddele trådsløs internet, har så ringe en rækkevidde, at den kun strækker sig 2m langt ud fra hvor boxen sidder, for at fuldt udbytte af nettet. Selvom jeg kobler et internet kabel fra fiber boxen til computeren, mærker jeg stadigvæk, at nettet har så svag en forbindelse, at når jeg skal streame noget TV eller spille et spil, fryser den hvert minut til hvert femte minut. Jeg har snakket med deres kundeservice, og de havde ikke nogle konkrete svar på hvad problemet er, og at de i øjeblikket ikke kan gøre noget ved det, udover at arbejde på sagen. Det har stået på i 17 dage nu, og det er simpelthen dårlig kundeservice og et skod produkt.

Vi har haft Yousee mellem 6-8 år og det har fungeret perfekt. Ligeså snart der opstod et problem, var de hurtige til, at få rettet op det. Jeg og samtlige på Danmarksvej har haft Waoo i 17 dage, og stort set de fleste er trætte af det.

Hej Emil

Tak for din anmeldelse.

Du skulle meget gerne få samme hastighed på Energimidts test som på Waoos test. De er bygget på samme teknologi, og skulle dermed også gerne vise det samme. Hvis du vil prøve en uafhængig test, kan jeg anbefale speedtest.net Her måler jeg 94/96 på min egen 90/90 forbindelse, med et kabel – men gennem en router. TDC´ test kan jeg ikke stå inde for, da den ikke er optimeret til f.eks. høje uploadhastigheder. En test her viser 59/47 med samme omstændigheder, men hvor Speedtest viste 94/96.

Hvad angår den indbyggede router, så skulle den gerne have en rækkevidde på op til 10-12 meter i fri luft. Vi kan ikke garantere at du får 50/50 trådløst, men via kabel skal der ikke opstå fejl i streaming eller gaming, som du skriver. Det skulle der heller ikke trådløst, da du her gerne skulle kunne få op til en 20-30 mibt både op og ned. Jeg tror måske der er noget andet galt. Jeg vil gerne have lov at undersøge det nærmere – vil du sende din præcise adresse til trustpilot@energimidt.dk – med navn, adresse og et træffenummer samt tid – så kontakter jeg dig.

Stefano Gregorio Indraccolo
Energi Midt

skide godt virker bare!

waoo virker bare altid det er super godt og jeg syntes ikke at det er ok at der er så mange haters

Det virker bare :)

Hej jeg har waoo hos SE A /s og jeg funker bare alt er bare perfekt

Waoo!

Kundeservice hos dit lokale Energiselskab

Kontakt kundeservice hos dit lokale energiselskab waoo.dk/kontakt

Visit Waoo!

Kontakt information