Waoo reviews

Waoo reviews

3.2

Stor tilfredshed med teknikken

Har nu set Waoo TV i tre måneder. Vi var godt nok nervøse efter de mange negative anmeldelser, men vi har ikke haft problemer. Der er mange fine tiltag i den nye portal - vi gemmer. holder pauser og meget mere. Det har vi ikke fortrudt.

Nå Ja! Tænkte det jo nok...;o(

Ikke værd og betale for.
Eneste trøst, jeg er så åbenbart ikke den eneste der ikke kan se TV. Andet en gang i mellem.

Servicen hos Waoo kan man ikke klage over, for der er ingen service.

Det sker op til flere gange om ugen, siden vi kom på dette net, at der er fejl på det. Desuden kan man aldrig komme i kontakt med nogen, eller også gider de ikke snakke med én.

Hvis jeg havde vidst, at Waoo fungerede sådan, havde jeg ikke skiftet til Waoo.

Simpelthen uanstændig opførsel fra teknisk support.

Gennem længere tid har vores tv-signal svigtet. Det kommer og går. Ved fejlmelding får vi at vide at der ingen fejl er i området og at fejl må være her i huset. Alle kabler udskiftes og fjernsynet er helt nyt. Ved næste svigt og henvendelse får vi først af en tekniker at vide at han kan se vi har fuldt signal. Derfor ligger fejlen her i huset. Det undrer min mand, der pointerer at kabler og tv er nyt. Svaret fra tekniker er at "nu har han arbejdet med kabel tv i 13 år og det har altid været sådan" . Samtalen afsluttes brat og vi venter 30 min. Signal er stadig ikke kommet igen og ved henvendelse får vi at vide, at ønsker vi en tekniker må vi vente til mandag. Herefter fremsætter teknikeren følgende udsagn: findes der en fejl i vores hus faktureres vi. Ikke det omvendte - er det Waoo der har lavet en fejl ydes naturligvis kompensation for manglende levering eller vilje til at løse problemet. Min mand er frustreret og understreger at hvis Waoo ikke får løst problemet må vi overveje at skifte til TDC. Teknikeren mener at det løser problemet og afbryder ganske uforskammet samtalen. Mage til uanstændig, usaglig, usmagelig og inkompetent behandling af relevant henvendelse er sjældent set.

De har ikke styr på deres tv bokse

Hold jer fra Waoo, vi har ikke set et helt program i nu uden at skulle genstarte boksen op til 3 gange.
Vil anbefalde at i vælge et andet selskab.

Ikke det vær

Kan ikke anbefale at bruge waoo som udbyder, siden vi fik dem for 3 måneder siden ( mod vores vilje ) Har det været en konstant plage at afbrudt signal, dårlig forbindelse og meget ringe kunde betjening når man ringer for at få hjælp. Og oven i hatten fik vi efter kun 1 månede fik vi besked om at der ville ske en pris stigning på vores tv. Så de er overhovedet ikke billiger når det kommer til tv

Indgå ikke nogen aftale med Waoo eller Seas-nve for så mister du indflydelse på hvad du kan se.

Jeg troede at jeg havde gjort det rette når jeg valgte fibernet fra mit elselskab. Nu er jeg underlagt deres vilkårlighed. Jeg har ikke det store kanalbehov, men vil gerne se gratiskanalerne fra danmark og norden. Svenskerne viser ishockey og i Norge står ski og skiskydning højt på listen. Nu har man fra Waoo valgt at fjerne SVT2 fra programmet. Jeg ken ikke en gang vælge at betale for gratisprogrammet. Har været deres liste igennem, men kan som plaster på såret finde en fransk kanal. Jeg kan leve med, at betale for gratisprogrammer, men har svært ved, at acceptere at mine muligheder at se det jeg vil bestemmes af nogle ukendte personers vilkårlighed. Konkret går jeg nu glip af kvartfinalen i Ishockey VM20.

De har ikke noget bogholderi

Jeg har aldrig været kunde hos dem, men de sender regning til mig og truer med inkasso, de har ikke styr på en skid.

Du bliver bondefanget af høje regninger fordi de ikke har styr på deres bogholderi

Tá noget andet end Waoo. Jeg bor byvejen 8 i Asperup. Waoo har så meget rod i deres system at du bliver bondefanget af regninger de ikke selv kan gøre rede for. Min betaling kører over PBS . Så får jeg lukket alt ned og de siger jeg skal betale ca. 3000kr fordi de ikke har sendt regninger som skal betales via PBS. Jeg får at vide at de åbner når betalinger er gennemført, så jeg betaler i god tro og regner med at det nu kører. NEJ NEJ. Nu siger de så at jeg skylder dem omkring 13.000 kr. Og de 3000 kr. kun er renter. Så de vil stadig ikke åbne for mit TV. Nu er jeg fanget uden TV ;0( Bondefanget !!!
Det skal også lige siges at det første år havde vi ikke den pakke vi skulle have og Tv boxen var i stykker.
Jeg betaler ikke en krone mere til Waoo. Jeg syntes at jeg har spildt så meget tid på det her roderi fra deres side at det er mig som har penge til gode.
Jeg skal nok følge op på deres videre service så i kan følge med i udviklingen af noget som er blevet en principsag !!!

Bare ikke godt nok.

Oplever nu igen igen at vi ikke har noget Tv signal,kontakter igen kunde service, de ved godt der er problemer, siger de arbejder på at løse det.Det har faktisk stået på nu i ca. 2 mdr. signalet hakker,billedet picellerer, og idag er der så slet ikke noget signal.Det er simpelthen for dårligt, man betaler jo for at kunne se Tv døgnet rundt, det er bare ikke altid muligt med Waoo tv, komnu ind i kampen for pokker, de ved jo nok hvad de vil tage sig betalt for. Da jeg tidligere havde TDC tv, blev man kompenseret når teknikken svigtede, men det begreb kender de åbenbart ikke hos waoo.

Waoo Bio på Waoo TV fyser og hakker

Waoo sender fredag 22.2 reklamemail om 007 Skyfall og lørdag aften sidder hele familien klar i sofaen til at se premieren på den første film nogensinde vi lejer gennem Waoo Bio. Det bliver dog en meget langtrukken affære. Videokvaliteten skifter mellem god og elendig. Der opstår sort skærm med deraf følgende hak og spring i hastighed. Så bliver det godt, så bliver det skidt igen, så sort skærm, så godt igen osv. På et tidspunkt forsvandt de danske undertekster. Stoppede, startede, stoppede, genstartede browser, checkede at ingen andre processer kørte i baggrunden og endte så med en reboot, hvilket hjalp på underteksterne, men ikke sort skærm og hak resten af filmen. Jeg Waoo 30/30 via TDC Fibernet og streamer fra en forholdsvis ny Mac Mini med 8 GB ram, der er 100% opdateret og har ALDRIG problemer med f.eks. at se Netflix og film via iTunes.

Det er fuldstændigt umuligt at gennemskue hvem hos Waoo man kan henvende sig til for at brokke sig, så derfor denne anmeldelse på Trustpilot. Overvejer nu den nye mobile 4G wifi router fra 3.....

Meget dårlig TV boks med mange forskellige fejl.

TV boksen eller softwaren fra Waoo er under al kritik, der er jævnlig fejl på systemet,
Bare for at nævne nogle af problemerne:
Der er problem med at optage på harddisken når det endelig lykkes at få en optagelse er det ikke altid muligt at slette denne igen.
Den ene boks skal opdateres hver dag, det er efter hvad kundeservice oplyser en software fejl.
Når der startes en start forfra udsendelse sker det at den pludselig springer frem til real time af sig selv, og vupti så er du gået glip af halvdelen af udsendelsen.
Prøv at ring til kundeservice og efter typisk en 50 60 minutter får du kontakt med en for øvrigt hjælpsom medarbejder.
Internet funger upåklageligt.

Den meget utilfredse Waoo kunde.

Den bedste billedkvalitet og båndbredde

Kan ikke helt forstå de kritiske indlæg - er meget uenig, og passer slet ikke til min oplevelse af produktet - derfor denne anmeldelse. Har været ovenud tilfreds med produktet og servicen, som slår hvad jeg ellers har kigget på. Er skiftet fra en HomeTrio løsning fra TDC og har tidligere haft Stofa, så har et par referencer med i bagagen.
Tidligere havde jeg en 10/1Mbit linje (i praksis var den lavere). Idag har jeg en 40/40Mbit (hvilket de leverer).

1: Billedkvaliteten er super, og markant bedre end de andre udbydere. HD kanalerne leveres med 15 mbit, mod 8Mbit tidligere. Det siger jo næsten sig selv, at billedkvaliteten bliver bedre, når du har mere båndbredde - faktisk mærkeligt at Waoo ikke markedsfører sig mere på dette punkt? Skiftede pga. den manglende båndbredde hos HomeTrio, og blev meget positivt overrasket over det markante løft i billedkvalitet.
2: Flot service i forbindelse med rådgivning af produktvalg og efterfølgende installation.
3: Hurtigt menusystem når der skiftets kanaler.
4: Super hurtigt internet.
5: Jeg bestemmer nu selv min router, hvilket er rigtigt lækkert.

Kritik/forbedringsforslag: Smartere menusystem - det er ikke helt logisk opbygget og ser gammeldags ud. Bedre mulighed for selv at skræddersy programpakker.
Mulighed for sommerhus pakke/løsning (træls at skulle blive kunde hos Boxer også...).

Kan kun anbefale Waoo - bedre produkt end konkurenterne, men en smule billigere.

Dårlig Kvalitet

Synes der er alt for dårligt billedkvalitet og at I burde opdatere jeres systemer....
Hvis i vil beholde kunder på der Net TV skal der ske noget nu ellers mister i sku kunder !!
Og nej der er ikke noget i vejen med min internet forbindelse og er ikke på trådløsnet værk når jeg ser det jeres net tv ...

Ustabilt!!

Signalet er af og til ret ustabilt med små "hak" og frysninger i billedet. Tænder man efter kl 12 midnat er der af og til sort skærm for så er de liiige ved at opdatere systemet bla bla. . .

Har også lejet en del film i Waoo bio, og har her sidst prøvet at underteksterne mest består af =?(/%`)85 og i den skuffe. Undertekst ER tekst og ikke krusseduller og dollartegn. Så snart der har været noget er jeg dog altid blevet krediteret for min filmleje med det samme. Ingen problem der, men det er irriterende det ikke virker bedre.

Har så i går modtaget brev med prisstigninger på tv-pakken da blandt andet TV-2 skal til at koste lidt ekstra. Ved godt det gælder alle TV udbydere men sendekvaliteten hos Waoo kan ikke holde til en prisstigning hos mig så de ryger ud nu. Der står i brevet fra HEF fibernet at jeg har til den 17/12 med opsigelse og det bliver på Mandag 3/12 .

Giver da 3 stjerner for jeg har da trods alt TV og kigge på, og kundeservice har altid fungeret her hos mig, både når de skal ringe tilbage osv. Men alle de små bump begynder at fylde for meget. Der er vel også et eller andet helt tosse når jeg ved kundeservice kan huske de forskellige medarbejdere fra gang til gang. Så er det sgu for tit de har fået et kald herfra :-)

Elendig kundesupport

Billedet på skærmen hakker og tvboksen fryser efter 3 dage, hvorefter den skal genstartes... Teknikerens løsningen var at koble tvboksen direkte til den hvide boks, og dermed undvære internet i 3 dage.... Flot!!
Den nye tvboksen som de udbyder og som løser rigtig mange problemer, skal man betale for at få... Eller med andre ord, man skal betale for at få løst problemer som Profiber har.

Alt i alt en meget dårlig oplevelse, med en meget arrogant supporter.

Elendig udnyttelse af godt fibernet.

Waoo - profiber - TreFor eller hvem der nu måtte stå for udnyttelsen af fibernettet, bør ansætte folk med viden om mulighederne og teknikken til at få dette til at fungere. ....Stigende priser, frysende billleder og sort skærm vidner om, at det er amatør-nisser uden respekt for kunderne, som styrer dette foretagende !
opdatering 3 dage efter: Stadig frysende billeder, naturligvis på det tidspunkt, hvor jeg normalt ser TV, - og hvor teknisk support er lukket ! Kunne de dog bare finde ud af at sende ordentligt !
Opdatering 9. juni 2013:
Vi har i perioder fint TV-signal, men p.t. "hak" i billeder, lydudfald, frysende skærm...og efterfølgende sort skærm. Waoo kan simpelthen ikke være det bekendt !

Tvang

Jeg synes ikke SEAS skal bestemme hvem der skal levere TV over fibernettet.
jeg synes heller ikke, forbrugerne skal tvinges til at købe dyre, idiotiske "pakker" og betale for kanaler, hvis indhold man overhovedet, slet ikke ønsker.
Jeg vil have min frihed for det dumme, dyre tyranni.

Det er falsk reklame at prale af 100 kanaler, når de 20 er ens lokalkanaler, 60 er sport,fremmedesprogede, dårlig musik-splat, skrigende reklamekanaler osv.
WAOO fratog desuden helt uden forvarsel eller dekort i prisen kunderne BBC Det burde være en sag for forbrugernævnet

Is Waoo your company?

waoo.tv Details