Wateengezicht reviews

Wateengezicht reviews

Acceptable
6.1

Waardeloze winkel, vriendelijk als je wat wilt kopen, maar onvriendelijk bij retouren

Deze winkel verkoopt artikelen die heel anders staan afgebeeld op hun website en marktplaats.
Ik heb een masker gekocht voor 50 euro, op marktplaats en de website prachtige foto's dus was al helemaal blij.
Het masker komt binnen en blijkt totaal anders te zijn dan diegene op de website.

Een mail verzonden en ze geven de distributie de schuld, dat kan, echter na googlen zie ik hetzelfde masker verkocht in maart! op youtube.
Erg typisch dat het toen ook al fout is gegaan toch?

Zij stuurden het artikel op voor 2,50.
Omdat het hun fout is moest het masker retour, ik vertrouw het niet in een envelop en heb het als pakket gestuurd.
Uiteindeliujk hebben ze maar 1,95 vergoed van de zendkosten, zelfs minder als het bedrag wat hun hebben betaald.

Koop niet bij deze winkel, ze lichten je op waar je bijstaat.

Ze zijn super vriendelijk als je iets wilt kopen, maar zodra je het terug wilt sturen is alle vriendelijkheid weg.

Is Wateengezicht your company?

Claim this company Learn more

Is this your company?

Claim this company

Details

WatEenGezicht.nl is een webwinkel voor maskers en pruiken van perfecte kwaliteit!

Visit Wateengezicht