WATTOO.DK reviews

WATTOO.DK reviews

9.6

Beundringsværdig respons

Spots blev bestilt om eftermiddagen kl. 14.30 - blev leveret dagen efter kl. 12.30.

Jeg blev i tvivl om monteringen, sendte en mail og fik svar 20 min. efter! Flot, flot ....

Hurtig og smidig levering

Alle varer leveret efter 2 dage som lovet på hjemmesiden.
Jeg havde bestilt ad 2 omgange, men man godskrev mig det ene leveringsgebyr ved at levere som én ordre.

Endelig en hjemmeside med et godt udvalg af LED til vores underskabe. Rigtig gode produktbeskrivelser og anvisninger, og så var det billigt i forhold til andre.
Varerne ankom samme dag, som der lå mail i min mailboks, at de var afsendt.
De er nu monteret til alles store tilfredshed.

Ingen problemer overhovedet

Nemt at finde og bestille varer. Betaling foregik uden problemer. Varerne kom som forventet.

God hjemmeside og gode priser

VVS kan være meget dyrt, men ikke ved WATTOO.DK, der får man det til en overkommelig pris. Hurtig levering til adressen.

++++++++++++++++++++++

Super hurtig levering, det var bare iorden kun ++++++++++++++++++++ herfra

Alt var godt.

Alt var godt. Hurtig service, god kvalitet.

Fantastisk kundeservice

Hej.
Vil gerne give alle de stjerner der er muligt og flere til.
Det er simpelt hen en fornøjelse at handle hos jer, der er lynhurtig levering og ved evt. reklamation, er der ligeså hurtig afklaring og levering.
Ved tvivl bliver man ringet op og får det afklaret så man får det rigtige.
Kan ikke gøres bedre, nok det bedste sted at handle på nettet.
Kan helt sikkert anbefales.

Rigtig god oplevelse at handle med Wattoo.dk
Hurtig levering, god service via telefonen.
Dette firma kan kun anbefales.

Med venlig hilsen.
Peter Jørgensen.

Hurtig ekspedition af varer til afhentning.

Vi fik det bestilte udleveret sammen med en snak med elektriker om, hvordan montering skulle foregå. Absolut en god oplevelse. Vi vil helt sikkert gøre brug af Wattoo en anden gang.

Hurtig og god levering

Det går stærkt på Wattoo lager nå de får en bestilling.

Nem hjemmeside, hurtig levering

Bestilte søndag kl 21 levering tirsdag formiddag, det kan vist ikke være hurtigere

Super support, hurtig levering og fine priser... Handler helt sikkert hos dem næste gang.

hurtigt og nemt

Hurtig levering og fornuftige priser

Fint sortiment og priser - men kvaliteten og leveringen haltede lidt.

Købe lidt forskellige VVS artikler, og priserne var rigtigt gode. Det samme var prisen på leveringen. Da min ordre skulle leveres to forskellige steder, håndterede kundeservice afd. ekspeditionen perfekt, og tog 110% ejerskab for situationen! Så stor ros til dem.

Jeg fik leveret mine vare (i dette tilfælde 3 vandrør 3/4 tomme), og aftalen var, at fragtmanden skulle ringe mig op ved ankomst, grundet en lidt tricky leverings-lokalitet. Fragtmanden ringede mig i mellem tiden ikke op, og smed rørene på gaden, og kørte sin vej - det erfarede jeg, da en tilfældig ringede til mig, og fortalte mig, at rørene lå uden for deres adresse! Det finder jeg på ingen måde acceptebelt! Det kan man for så vidt ikke klandre Watoo for, men derimod fragtmanden!

De forsinkede rør jeg købte virkede fornuftige, lige indtil jeg skulle dreje gevind i dem. Den skruetvinge der bliver brugt til at fiksere røret, gravede sig ind i røret, og efterlod DYBE mærker, og skrællede røret til ukendelighed. Derudover, var det stort set umuligt, da røret bukkede sammen, når man spændte det op.

Hej Lasse.

Tak for din ros til vores kundeservice. Vi gør hvad vi kan for at hjælpe vores kunder bedst muligt og tage hensyn til deres ønsker.

Det er selvfølgelig træls at høre, at fragtmanden så ikke lever op til forventningerne. Vi har oplyst dit telefon nummer på fragtsedlen, men desværre har vi ikke direkte kontrol over hver enkelt fragtmand, som arbejder for de forskellige store fragtfirmaer vi bruger. Hvorfor han har valgt at lægge rørene uden at sikre sig at adressen er korrekt, kan jeg kun gætte mig til. Måske har han i god tro, troet at han var det rigtige sted. Som du selv nævner er det ikke umiddelbart vores skyld, at fragtmanden ikke kan finde ud af det, men hvis der opstår sådan fragt problemer, så hjælper vi selvfølgelig med at løse det uanset hvad. Vores kunder skal jo have deres varer. Så hvis du oplever det en anden gang, så tager du blot fat i os med det samme.

Hvad angår de galvaniserede gevindrør du har fået leveret. Hvis du mener der er noget galt med dem, så må du jo endelige tage kontakt til os, så vi kan få lavet en reklamation på dem. Så vidt jeg kan se har du ikke gjort dette. Jeg synes det lyder meget spøjst at rørene skulle gå så "nemt" i stykker. Jeg er derfor meget interesseret i at høre nærmere om hvad du præcist har brugt af værktøj på disse rør (er det en gevindskære maskine som f.eks. denne http://www.wattoo.dk/compact-300-1-2-2-ridgid-861283004 ), så du må meget gerne skrive ind til os, og eventuelt sende os nogle billeder af rør og værktøj.

Utroværdig lagerstatus

Bestilte to lamper som stod til at være på lager til en god pris. Ordren blev dog annulleret, da lamperne ikke var på lager alligevel. For dårligt at lagerstatus ikke er til at stole på, på trods af, at Wattoo gav besked om annuleringen pr. telefon.

Hej JH.

Vi kan sagtens forstå at du synes at det er træls, at vi måtte annullere ordren. Især når man nu glæder sig til at få et par lamper man har udset sig.

Jeg vil dog lige nævne, at på denne vare gjorde vi opmærksom på at der var en begrænset beholdning, som sådan set kunne løbe tør hvornår det skulle være. Vi oplyste følgende i varens beskrivelse: "Restsalgspris kun så længe lager haves.".

Sådan som vores system virker, så opdateres lagerstatus på webshoppen 1 gang i døgnet. Derfor kan man en enkelt gang imellem komme ud for at en vare når at løbe tør, inden at lagerstatus på webshoppen bliver opdateret. Når det er sagt, kan der jo også ske menneskelige fejl en gang imellem, som gør at en lagerstatus på en given vare ikke bliver opdateret til tiden.

Vi stræber efter at gøre det så godt som muligt. Hvis der så endeligt er noget der ikke går helt som det skal, så gør vi hvad vi kan for at løse problemerne og give vores kunder besked hurtigst muligt.

WATTOO.DK

Perfekt forløb, selv den glemte vare nåede med.

Hjemmesiden er overskuelig og nem at bruge. Det hele bliver processet hurtigt, også det der kræver manuel indgriben.

Super hurtig levering til en rigtig god pris.
Handler med glæde hos Wattoo.dk igen

God service og levering til tiden

Jeg købte dele til et hjemmenetværk. Jeg fik en god service og skarpe priser. Leverancen fungerede fint og jeg fik leveret som lover.

Hurtigt og nemt, og det gør slet ikke ondt.

mine oplevelser omkring WATTOO er fine, rimelig pris og hurtig levering. faktisk rigtig hurtig 1 dag, flot.
første gang jeg har handlet med firmaet så derfor 3-4 stjerner

Hej Ivan.

Tusind tak for anmeldelsen. Vi vil jo gerne blive bedre, så jeg har et spørgsmål hvis du har tid. 4 stjerner betyder, i følge TrustPilot: "Godt – fin behandling og meget lidt irritation.". Er der noget specielt du fandt lidt irriterende, som vi kunne gøre anderledes fremover? Du er meget velkommen til at skrive til os med forslag.

WATTOO.DK Details

Køb elartikler online her! Spar penge på dine elartikler og få dem leveret direkte til din dør. Altid gode tilbud - WATTOO.DK

Visit WATTOO.DK

Write to: info@wattoo.dk