Web10 reviews

Web10 reviews

5.4

mit bedste webhotel

Jeg har nu været kunde i næste 10 år, og er rigtig glad for at jeg kan samle det hele et sted uden at det koster en bondegård.

Stor ros til supporten som igennem tiden har hjulpet mig ikke mindre end 22 gange :D

Super billigt og godt

Fungere bedre end nogen host jeg ellers har prøvet. Super god service specielt pr. telefon og let at bygge på.

Thumbs up !

kan anbefales

Super godt produkt. Jeg blev overrasket hvor velfungerende og velgennemtænkt kontrolpanelet er og hvor let det fungerer med at tilføje og styre flere domæner og de tilhørende email adresser.

Og så er det altså ret billigt for en som mig, som har flere domæner til de samme af mine kunder.

Super Service

web10 er det bedste webhotel jeg har prøvet til dato. De er billige, har en masse fine services og features og jeg har kun oplevet dem som super stabile.

Men det bedste er at de yder en rigtig god service. Jeg havde lavet rod i min bestilling, hvilket de rettede ret hurtigt. Derudover så flyttede de mit webhotel og oprettede min mailadresser påny. Yderligere fik jeg råd og vejledning til mit wordpress website.

Alt i alt : Rigtig god service

Vælg IKKE web10 mail hvis du har erhverv

Web10 er måske billig men langt fra stabil (mail)
Er nede mange gange og det har jeg forståelse for, MEN der bliver ikke informeret om problemer før de er løst! Det betyder at man selv skal bruge tid på at undersøge hvor problemet er.
Eks: d. 9/11 lørdag modtager jeg ikke mail, er nede hele dagen. Søndag fortsætter på samme måde, skriver 3 gange, søndag 19:00 kommer svar "at vi IDAG (søndag) har haft problemer, se driftsstatus"! Mail har været nede i MINDST 36 timer inden der kommer nogen info???
Eks 2: 23/11 lørdag modtager ikke mail, ingen info på driftsstatus. skriver igen svar!
kl 18:05 meddelelse på driftsstatus at der er problemer med mail, kl 19:10 ny meddelelse "problemet er nu løst" - dejligt :-(
Til erhverv kan Web10 IKKE anbefales måske til privat forbrug med forbehold.
Jeg flytter nu

Hej Jan

Vi beklager at du har haft en dårlig oplevelse.

De 2 eksempler du nævner enestående i mange aspekter, derfor vil jeg også bede dig betragte dem som utroligt sjældne og uden fortilfælde. Begge tilfælde var det uden alarmer fra vores overvågning, da alle systmer var online, derfor blev problemet løst super hurtigt efter vi blev opmærksomme på det. Derfor er det ikke problem du vil kommet til at opleve igen.

kanon webhotel

Dette er det bedste webhotel jeg har prøvet. Supergodt til mindre erhverv, og hvis man har en masse hobbyprojekter

kan absolut anbefales

Vælg Web10 hvis du er glad for nedetid

Jeg har haft Web10 i snart 6 år. I den tid har jeg oplevet nedetid en del gange, men sådan vil det jo være, det er svært at have oppetid på 100 %.

Når Web10 har nedetid, så er det ofte i klumper. Hen over en måneds tid, oplever man nedetid på nogle timer ofte med et par dages mellemrum. Men nedetiden har ikke været så markant, at jeg har gidet bøvle med at skifte webhotel.

Men i år, har jeg oplevet så meget nedetid at det er ud over hvad der er rimeligt. Af samme årsag overvejer jeg, at opsige mit abonnement hos Web10. Men her brilliere WEB10 virkelig. Man kan ikke skrive en mail med sin opsigelse og man kan ikke opsige via kontrolpanelet.

Nej, man skal sende en fax eller skrive et brev, for web10 vil være sikker på, at man nu også er den man udgiver sig for at være. Det er simpelten noget vrøvl, hvis jeg logger ind via kontrolpanelet, så burde I ikke være i tvivl hvem jeg er.

(I forhold til WEB10's svar nedenfor, undrer det mig stadigvæk, at Web10 ikke tillader opsigelse via kontrolpanelet. Når man logger på kontrolpanelet, sker det med en kode (som der forhåbentlig ikke er andre der har adgang til), og dermed er der vel ikke så meget at være i tvivl om?

Jeg sidder tilbage med opfattelsen af, at øvelsen er at gøre det endnu mere besværligt at opsige sit abonnement hos Web10. Når den strategi vælges, plejer det at fortælle meget om virksomheden.)
Michelle and Simon Meyer found this review useful

Hej

- Jeg beklager meget, hvis du har oplevet nedetid som kunde.

Vi har dog mulighed for at optimere på et par ting, som giver bedre performance, når vi kender dit website. Supporten vil tage denne dialog med dig, hvis du er intresseret.

Vi beklager at vores opsigelse kan virke en anelse bøvlet. Vi vil dog meget gerne være sikre på at det er de rigtige websites som bliver lukket og ikke de forkerte, derfor denne ekstra omstændighed.

Konstant nedetid

Så er min side nede igen.

Det har den været siden aftes omkring kl. 17.30. Har kontaktet support 3 gange uden at modtage svar, og det er ikke muligt at ringe derind. Må gå ud fra at den vil være nede indtil på mandag engang.

Heldigvis skifter jeg hosting i næste uge, og jeg ser frem til at min hjemmeside ikke går ned hver.anden.dag.

Hold jer væk fra Web10.

Fantastisk hjælp med hjemmeside

Vi havde en gammel hjemmeside, som vi havde store problemer med at få adgang til, så den kunne henvise automatisk til en ny hjemmeside, og samtidig blev de gamle sider ved med at dukke op på nettet.
Takket være flot hjælp fra web10 fik vi løst opgaven, og glæder os over vi nu har en flot velfungerende hjemmeside på www.dhsk.dk
Frank Sørensen
DRC/DHSK

Ustabile og langsomme servere

Jeg havde egentlig først lavet denne anmeldelse af web10: "Web10 kan varmt anbefales til både private og erhverv der er på udkig efter billig og driftsikker webhotel. Vi benytter erhverv-advance, hvor vi får ekstra hurtig betjening og kan kontakte web10 support via telefon."

Men... efter at vores sider er blevet offentliggjort er vi kun blevet skuffet over langsom responstid på serveren. Jeg har brugt uhensigtsmæssig meget tid på udredning af langsomme responstider og af supporten fået skyld for at det skyldes indholdet på siden. Den påstand må dog sparkes til hjørne, da vi har 2 helt identiske sider kørende på 2 forskellige servere. Den der ikke er hos web10, men på testdomænet køre klippestabilt med 400-500 ms responstid. Web10 server, hvis den køre, køre med 1500 til 3000 ms, altså knap 2 sekunders ventetid hver gang man klikker på en knap. Det er ualmindelig dårlig brugeroplevelse.

Web10 har flyttet vores indhold til andre - ikke overfyldte servere som de sagde i support. 3 gange i alt, men uden at responstiden er blevet bedre.

Jeg kan derfor på det kraftigste kun fraråde erhvervsvirksomheder at gøre brug af web10 og slet ikke hvis der arbejdes med Joomla som CMS system. Det er billigt, men tiden brugt på bøvl er dyrt købt.

Fantastiske Web10 til både erhverv og privat

Har kun rosende ord - Et Webhotel der bare virker, hvor hjælpen aldrig er længere væk end computeren eller telefonen.

Venlig hilsen
En bruger gennem mange år
Karsten Andersen

god oplevelse

Super hurtig og hjælpsom support, hurtige servere, billige hosting.

Jeg har haft en gammel hjemmeside (hos anden hostingfirma), som de flyttede for mig til en hurtigere og nyere platform en den jeg kom fra. Samtidig havde hjemmesiden problemer på nyere windows, fordi de ikke tillader java-applets. Dette var supporten inde og rådgive om således at jeg fik en brugbart alternativ til min navigations menu.

Bedste webhotel

Jeg har lige fået den bedste udenfor åbningstid support nogensinde. Altid en venlig og hurtig support. God oppetid og et af de få steder jeg har prøvet med ubegrænset email-konti.

Fremragende

Sender regningen 2 gange

Efter check af foreningens kontosbevægelse var der faktisk overført pengene tilbage for den anden betaling den 31. maj. MEN vi fik ALDRIG en notifikation over at pengene var sendt retur og check af vores kontosbevægelse gør vi kun 1gg om år.
Alt i alt... beklag for denne tidligere anmeldelse
DKVFA.DK

Der blev opkrævet regningen 2x for dkvfa.dk. Vi er dumme nok til at betale det. Gik ind på siden senere for at oprette en sag. Hver eneste gang fik vi f.eks.
denne besked med selvfølgelig forskellige links. Derefter sker der ikke noget som helst. Har endda sendt pdf.'er som beviste mine betalinger.

Simpelhen for dårlig support og besvarelse
En ting er sikker: det bliver IKKE web10 til næste år
____________________________
> Din henvendelse til Web10 support er blevet besvaret. Klik på
> nedenstående link for at læse svaret:
> http://www.web10.dk/support/show/768262/6311b039db528c2b1ae1f35c3999
> d246#nr_
> Denne e-mail er fortrolig. Du må ikke give en 3. person adgang til
> din
> henvendelse da svaret fra Web10 support kan indeholde fortrolige
> oplysninger
> som fx kundenr., domænenavn, password, telefonnummer eller andre
> oplysninger af følsom karakter.
> De bedste hilsner
> Web10 Support

__________________

Hej Tam/Tilst

- Efter at have set din seneste henvendelse fra 16/5-2013 ang. dette så undre denne anmeldelse os utroligt meget !

Du fik dine penge tilbage for dobbelt betaling d. 30/5-2013 - Altså for ca. 5 måneder siden.

Du fik en besked om dette i support forum, hvor du selv var en del af dialogen, hvor du selv oplyser bank informationer.

Hvis du klikker på det link du selv har vedhæftet, kan du se det hele:

På baggrund af dette er din anmeldelse måske ikke helt rimelig ?

web10 support.

Nederen nedetid

Jeg laver fra tid til anden hjemmesider for kunder, jeg er journalist og jeg fungerer som kommunikationsrådgiver og konsulent.

Jeg er stærkt utilfreds med oppetiden på mine domæner hos Web10.dk, og jeg kan således på ingen måde anbefale deres webhotel-løsninger til mine kunder, hvorfor jeg som regel bruger one.com eller netplads.dk til mine kunder, og også agter at flytte mine egne domæner derover, såfremt der ikke gøres noget ved det.

I dag har jeg misset en mail fra ESA (Afsendt fra Amsterdam 9:40 med en interviewaftale til klokken 16:00 i dag. Den kom frem 17:40, da serveren enten var nede eller afbrød forbindelsen ifølge min log. Jeg har POP-konti andetsteds også, og disse mails er kommet frem, så nej - det er ikke min internetforbindelse. Det betyder, at jeg ikke har overholdt deadlines, og dermed helt kontant går glip af en ikke ubetydelig omsætning, ligesom jeg får et dårligt navn og omdømme.

Endvidere ser det ud til, at deres servere er på en spam/fraud-liste, der gør at en del af mine mails bouncer.
Michelle found this review useful

- Vi beklager at du har haft en dårlig oplevelse.

Vi havde problemer med en mailkø igår, hvilket vi informerede om på driftsstatus og i supporten. Det er naturligvis meget beklageligt, at du få en vigtig mail med forsinkelse. Vi arbejder pt. på forbedringer af system, så køer ikke kan opstå i fremtiden.

UPDATE: Vi kan se på din mail-opsætning, at grunden til, at din mail bouncer er, at du udsender gennem SEAS-NVE'servere, hvis servere er blacklistet for udsendelse af spam.

Konstant nedetid

Jeg skriver denne anmeldelse som et sidste forsøg på at få Web10 til at oppe sig inden jeg skifter webhotel.

For to måneder siden skrev jeg til dem dagligt ang. nedetid og når siden var oppe, så loadede den forfærdeligt langsomt. Jeg blev lovet at jeg ville blive flyttet over på nogle nye, bedre servere men selvom jeg blev flyttet var der stadig små nede-tider. De var dog meget kortere end tidligere så jeg klagede ikke.

Her i forrige uge begynde det hele så igen, og jeg blev igen og igen, lovet at blive flyttet over på en bedre server. Jeg fik copy-pastede svar fra mine tidligere henvendelser som jeg ikke kan bruge til noget som helst: "Jeg har flyttet din database over på vores nye server. Den lå tidligere på en midlertidig server. Beklager fejlen". Hvad skal jeg bruge dette svar til?

Hver gang jeg henvender mig, så bliver jeg "lige flyttet" over på en bedre server. Nå. Så kan det virke i en halv dag inden det går ned igen, og jeg igen skal tage kontakt til supperten og blive rykket over på endnu en ny server. Nå.

Jeg kan simpelthen ikke forstå de gode anmeldelser der findes herinde. Jo supperten plejer at være hurtig til at svare tilbage men hvad skal man bruge det til når ens hjemmeside konstant er nede?

Min side er nede nu, ligesom den har været flere gange over weekenden og jeg har endnu ikke hørt fra supporten.

Jeg vil ændre min anmeldelse hvis det snart bliver rettet.
Bernt Hertz Jensen found this review useful

- Vi beklager at du har haft en dårlig oplevelse.

Vi havde problemer med en kø i system pga. af en system-oprydning, hvilket desværre påvirkede flere dele af systemet. Det er vi naturligvis meget kede af, da det ellers er en del af en større opgradering.

web10 Support

Web... hvad for noget??? "siden er ikke tilgængelig"

Jeg købte domæne/hotel hos Web10 i August - og var imponeret over deres mening of dem selv . (og deres priser)

Men jeg oplever efterhånden mere nedetid end oppetid. Hvad sker der? Jeg kan ikke engang skrive til dem, da hele Web10 er nede - ikke bare mit domæne, så nu prøver jeg her.

Kommer min hjemmeside snart op - sådan i længere tid af gangen? eller skal jeg flytte til et andet selskab - ligesom en hel del andre, kan jeg nu se her på Trustpilot
Michelle and Bernt Hertz Jensen found this review useful

Hej Ole Adreasen

- Vi beklager meget, hvis du har haft en dårlig oplevelse.

Porblemer med oppetid er noget vi helt sikkert kan rette, ved at se på din hjemmeside.

Det undre mig meget, at du skriver, at du ikke kan skrive til os !? - Jeg ved ikke hvornår du har prøvet, men det er altid muligt at skrive til os. Jeg vil meget gerne bede dig prøve igen, da det lyder meget mærkeligt i mine øre.

(Har du problemer med at komme på internettet generelt ?)

mvh web10 Support

Meget tilfreds.

Rigtigt godt webhotel, Anbefalelsesværdig!

Forfærdelig oppetid og mange problemer

Vi anvender normalt One.com til vores webløsninger, da det altid (virkelig altid) fungerer uden problemer og er billigst, men da vi havde brug for support for .nu-domæner en enkelt gang, valgte vi Web10. Til at starte med var der problemer med, at både databasen og generelt website-serveren gik ned, og til sidst fik vi det så flyttet til en ny server. Efter at have været væk fra websitet et stykke tid (en måneds tid måske) vendte vi tilbage og så, at databasen var nede igen. Jeg tør ikke tænke på, hvor mange gange tingene har været nede i mellemtiden, men hvis ikke vi lige havde brug for .nu-support, så var tålmodigheden opbrugt lige omkring starten af forløbet.

Bottom line: Web10 er MEGET frustrerende at anvende som webhotel. Det eneste positive er en OK pris, samt at deres support svarer forholdsvist hurtigt (dog langt fra lige så hurtigt som det, vi er vant til, men stadig godt i forhold til andre steder).

Seneste status: Da det ikke bliver bedre med dem, men problemerne bare fortsætter, og supporten virker fuldstændig hjælpeløs, må vi nok overveje at skifte webhotel.
Michelle Nielsen found this review useful

Hej Mark

- Jeg beklager, hvis du har haft en dårlig oplevelse.

Det er lidt svært for mig at kommenter specifikt på dit problem, uden at kende websitet. Men det lyder som et generelt problem i samspillet mellem db og website, som udløses af dit website, hvilket jeg vil mene at vi har rigtig stor erfaring med at løse, hvilket også kan lade sig gøre i dit tilfælde. Jeg håber at du vil bede supporten se på dit problem igen.

Hilsen
Web10 support

Fantastisk (og udholdende) kundeservice!

Jeg må sige at jeg var lidt betænkelig i starten med kun at kunne komme i kontakt med deres supportere via kontrolpanelet support / mail funktionen, men det fungere 100%.

Kun top anmeldelser her fra!

Talk Active ApS Details

Webhotel og domæne til lavpris • webhotel, domæne og e-mail kr. 9,- (11,25) pr. måned

Visit Web10

Write to: info@web10.dk