Webbyen reviews

Webbyen reviews

4.4

Domæne virker ikke

Jeg har brugt mange kræfter og timer på at få min hejemmeside op og kåre og købte et domæne, så jeg kunne få mails med eget flote omæne. Mailsne var bare en lille uge om at nå frem og fik den besked, da jeg ringede ind, at hvis jeg kunne stoppe alt et spam, så ville det gå hurtigere, da det ikke varders skyldat folk ikke stopped med det.... skulle det så være min skyld at der sendes spam..... behøver jeg at sige at det domæne blev nedlagt igen.....

Okay..

Jeg vil ikke sige jeg kan lide det...Men det er okay

Super nemt!

Webbyen er den nemmeste måde at lave hjemmesider på, de kan godt slettes igen, vis man ikke vil have den mere.

----
Det eneste irriterene ved dem er at man skal have et af deres navne efter sit eget hjemmesidenavn: www.Eksempel.webbyen.dk

Kan ikke kontakte dem.

Meget nemt at lave en side, men kan ikke uploade siden og man kan ikke få support uden at betale, så når de annoncere med gratis side så passer det ikke.

Sletning af hjemmeside umuligt.

Jeg har en hjemmeside hos dem, og vil nu gerne slette den, men det kan ikke lade sig gøre, så jeg vil nu her advare andre at prøve dem, for når man ikke engang kan slette sin hjemmeside når man vil og det står at man kan, ja så synes jeg at det er for dårligt af et hjemmesidefirma, man skulle jo tro at de ikke havde nogen forstand på at drive et hjemmesidefirma, nu har jeg prøvet både Surftown - One.com - Web10 - Bricksite og Webbyen, og jeg må sige at Webbyen er den ringeste, okey det er nemt at lave en hjemmeside hos dem, men man kan bare ikke få den slettet igen. De andre er lidt bedre, men den bedste er nok den jeg har nu nemlig E-hjemmeside, den er virkelig en god en, og nemt at gå til, okey den er ikke gratis, men så hjælper de en når man har brug for det, det gør Webbyen jo ikke, de svarer ikke engang på de e-mails man sender til dem, og det synes jeg at det er for dårligt.

webbyen.dk - Meget langt fra at imponere

Jeg lavede en gratis hjemmeside hos webbyen,men fandt hurtigt ud af den var så lille at jeg måtte købe. Jeg købte en plus pakke til 169kr og det var en stor fejl. Hele set up bygger på hvor nemt og hurtigt det er og med vejledning. Jeg har oplevet langsommelig respons på de værktøjer jeg har skullet bruge. Nogle gange svigter de helt og ellers bliver man sendt helt ud af progr. og skal starte forfra. Supporten jeg brugte på mail var blot en fortrykt mail der røg i postkassen, den omhandlede i øvrigt ikke mit problem.
Jeg har så besluttet mig for at opsige min side, det kan jeg bare ikke. Når man går om og aktiverer "slet hjemmeside" får man meddelt at man først kan slette siden 5 dage efter køb. Man får desuden at vide at webbyen ikke betaler penge retur og endnu vigtigere, man kan ikke slette sin side så længe man har en konto ! Såfremt man har en konto vil webbyen foretage forlængelse af købet med et år. Dette skal man jo så finde sig i, da man ikke kan slette sin konto. Jeg er bevidst om personer der nærmest har lagt i krig med webbyen omktring dette, og det er da heller ikke lykkedes mig før at finde et firma, som ikke havde nogen returret eller opsigelsesret uansdet om det har været udenlandske eller indenlandske softwarefirmaer. Bemærk venligst at der er disse problemer iden i giver jer i kast med køb af hjemmeside. Jeg venter på der skal gå fem dage så jeg kan prøve at annulere min, men pengene er åbenbart tabt.

Let At Bruge

Siden er meget let af bruge :) Og Gratis Pakken er meget fin til en nybegynder 4/5

-------------------------------------------------------
Man kan godt slette sin side..
Når du er logget ind så i menuen til højre..
Gå ned til Vejledning
Så står der: Slet Hjemmesiden :)

Is Webbyen your company?

Webbyen Details