Webcoders reviews

Webcoders reviews

8.1

Idéen blev til en realitet !

Vi havde længe gået med idéen om at starte en webshop, men da evner og viden ikke var til at lave den selv... Ja så skulle vi jo finde en der var leveringsdygtige. I den forbindelse havde vi fået en positiv reference på Webcoders. Kort sagt så blev vi ikke skuffet.

Vi startede ud med en standard shop, men som processen udviklede sig ligeså gjorde idéerne og i tæt samarbejde med 'Mick fra webcoders så fik vi bygget på og rettet til sådan at vores ønsker og behov blev en realitet.

Siden www.homeconcept.dk blev til og vi elsker den! Siden og funktionerne er blevet bedre end vi overhovedet kunne have drømt om. Men når man nu er igang så flyder ideerne og flere funktioner kommer hele tiden til - her skal Mick igen have stor ros, når vi kaster en ide op i luften så er han lyn hurtigt til at gribe den og få en given funktion planlagt.

Home Concept vil til hver en tid anbefale Webcoders som IT leverandør og sparringspartner,

Tjek resultat ud på www.homeconcept.dk

Total iorden kvalitet

Du kan næsten selv få lov til at bedømme, tag et kig på www.goodhair.dk og bedøm deres fantastiske programmering. De har hjulpet mig på bedste mulige måde, personligt kan jeg kun anbefale webcoders til programmering samt SEO!

Ud over programmeringen har Thomas Frost - webcoders haft en finger med i spillet på SEO til goodhair.dk og her var mange af vores placeringer som kom helt til top-2 (før hen var de ikke en gang i top 100)

Det kan ikke betale sig IKKE at bruge webcoders, jo længere tid der går før du bruger dem, jo længere tid går der før du øger omsætningen i din virksomhed.
- Thomas har også været en god sparringspartner til alle andre former for idéer osv.

Helt fantastisk service

Vi hyrede Webcoders til at lave vores shop på sousvide.dk / sousvideshop.se

Vi har været så glade for deres produkt og deres service, at vi også hyrede dem til KitchenTech.dk - Og alt spiller 100%

De småfejl der har været undervejs, er blevet rettet hurtigt. Og de ønsker til rettelser vi havde, blev udført hurtigt og til perfektion.

Supporten er nærværende, præcis og hurtig.

Men vigtigst af alt, for os, så har de et godt branchekendskab inden for internethandel - det har gjort at vi har talt samme sprog hele vejen igennem, at vores behov er blevet forstået og at opgaven er blevet løst udover al forventning.

Jeg er ikke i tvivl om at Webcoders også fremover vil få alle vores opgaver, når vi forhåbentligt udvider til hele Skandinavien.

50% besparelse på it outsourcing

WebCoders stærke koncept sparede min virksomhed for 50% på high end design og programmering. Med en dansk projekt leder gik projekt styringen nemt og hurtigt. Med udviklere og utrolige dygtige designere i udlandet får man rigtigt meget arbejdskraft for pengene.

Jeg vil anbefale dem til alle virksomheder fordi webCoders fungerer som en partner du kan trække ind når der er behov for web løsninger, på denne måde kan min virksomhed helt slippe for at have en web afdeling. Man sender bare en mail også går arbejdet i gang.

Is Webcoders your company?

Webcoders Details

WebCoders - Full Service Web Agency er din stærke IT outsourcing partner. Spar 40-65 % på al IT outsourcing.

Visit Webcoders