Webhallen Danmark ApS reviews

Webhallen Danmark ApS reviews

5.9

Snabba leveranser

Alltid bra sortiment till bra priser. Snabb leverans och bra bemötande i butik. Varit kund sedan 2007 och haft ca 100 orders hos Webhallen.

Har aldrig haft något att anmärka på. Har sedan min första order haft 1 garantiärende, det löste sig väldigt smidigt i deras butik på Sveavägen genom att jag fick en helt ny produkt. 5 av 5!

Fantastisk support, hurtige, flinke og hjælpsomme svar.

Deres kundeservice fungerer utroligt godt, jeg havde en række spørgsmål om min bestilling. Hver gang fik jeg svar inden for 12 timer. De var super venlige, og hjalp mig gennem hele forløbet.. Så jeg anbefaler klart Webhallen! :-)

God service ved retursager

Jeg havde købt en SSD harddisk der efter kort tids drift gik i stykker. Det er selvfølgelig surt at miste data og store ulemper ved at mangle sin computer - men webhallen var hurtige til at fremsende en returseddel og behandle reklamationen - og fremsendte efterfølgende en ny disk. Når nu defekter sker er det rart at servicen fra leverandøren er hurtig!

Langsomme svar og ringe service.

Jeg bestilte d. 3 januar 2014 et Marshall headset.
Jeg kunne følge med på deres hjemmeside hvor pakken befandt sig, men der gik 4 dage, før pakken overhovedet blev sendt. Nå, videre med det. Jeg ventede på min pakke og modtog pakken d,. 11 januar.

Eftersom headsettet ikke virker til Android (Fandt jeg ud af), besluttede jeg mig at benytte min returret.

Jeg bad om en label til returnering, men modtog først labelen mange dage senere.

Nå, videre med det.

Jeg sender pakken af sted samme dag som jeg modtager labelen (Ca. 15 januar) og jeg har endnu ikke modtaget mine penge her d. 7 februar 2014.

Transaktionen skulle være foregået d. 1 januar, men der er nu gået 7 dage uden at pengene er gået ind.

Derudover går der tit 1-2 dage før deres kundeservice svarer.

Hej Kristian

Som vi har talt om tidligere bestilte du dit Headset en fredag eftermiddag kort før lageret lukkede, derfor blev din vare ikke afsendt før ugen efter, da lageret åbnede igen efter weekenden.
Det samme fik vi klargjort omkring de mails du skrev i weekenden hvor du klagede over lang svar tid. kundeservice besvarer e-mails alle hverdage mellem 8,30-17,00, og modtager ca. 1000 e-mails pr dag, Vores mål er derfor at besvare en mail inden for 24 timer, men i ekstra travle perioder som lige efter jul kan det tage lidt længere.

Angående retur, sender vi en pakkelabel afsted med post, det tager normalt 3 dage at få post fra Sverige til Danmark. Da vi skrev sammen tidligere opfordrede jeg dig til at bede om at få pakke label på e-mail, så du fik den med det samme.

Returnering af dine penge har vi i følge den danske købelov 30 dage til efter modtagelse af returvaren. Normalt tager det mellem 7-9 dage før kunden har sine penge igen efter vi har modtaget pakken, men i dette tilfælde var det i januar måned som er den travleste på året angående returnering af pakker.
Vi prøver selvfølgelig altid at returnere penge så hurtigt som muligt.

Super god service!

Meget behjælpelige når man først er kommet i kontakt med dem.

Fremragende service.

Jeg forud bestilte min PlayStation 4 og selvom der skete lidt menneskelige fejl, blev jeg båret på hænder og fødder til min vare var i hus.

Jeg er stærk begejstret for deres kunde service.

To MEGET forskellige oplevelser..

For et par uger siden, bestilte min søn en gamer bærbar fra Webhallen.com, da de havde den en del billigere end andre steder. Efter få dage var computeren på adressen, og alt var som det skulle være.

Fin oplevelse.

Det var så første bestilling..

Jeg bestilte så en telefon, som ganske vist ikke var på lager, men ville komme d. 26. I flg. hjemmesiden, ville den blive sendt med det samme den kom på lager, hvilket så ville være om Søndagen, hvilket jeg tvivlede lidt på. Jeg tjekkede igen om Tirsdagen d 28 og der var den stadig ikke sendt. Jeg ringede så til dem og (efter at ha ventet 20 minutter i telefonen) snakkede med dem. De lovede mig at den ville ryge afsted med det samme. Om onsdagen tjekkede jeg igen min ordrer på hjemmesiden - den stod STADIG markeret som "under bahandling", men jeg modtager en mail fra support, hvor der står de kan se jeg har snakket med dem ang. telefonen og at den ryger afsted i dag. Nu har jeg snakket med dem igen i dag, torsdag d. 30. og gæt selv? Telefonen er endnu ikke sendt, men den ryger HELT sikkert afsted i dag - SAGDE han.

Jeg tror det her blir min sidste handel med Webhallen.dk, med mindre jeg ser deres bedømmelser her på siden, ændrer sig drastisk.

Reply from Webhallen Danmark ApS

Jeg kan ikke sige hvad der lige er sket med din anden ordre, og beklager meget den ventetid der har været.

Hyvä toimitus, tuotteet mitä tilattu

Tilasin tuotteet ja olivat perille alle viikossa. Homma toimi hyvin.

Hurtig levering og god service

Bestilte i Nov et tastatur som kom frem hurtigt, efter et par dage var der et problem med tastaturet, det var selvf. ikke webhallens skyld så de tilsendte mig et pakkelabel så jeg kunne sende det retur på deres regning, fik det byttet til et nyt og havde det i hænderne indenfor 1½ uge efter jeg sendte det defekte retur

Super hurtig og seriøs firma

Bestilte en badevægt i foregårs, og i dag landede den hos mig. Godt gået

hurtig og billig

bestilte lørdag og modtog onsdag, så det er nok ikke sidste gang jeg har handlet der

Meget useriøst firma

Jeg forsøgt at bestille et fjernsyn ved webhallen 2 gange og ingen af gangene har jeg fået en ordre bekræftelse fra dem. skrev 3 mails med kundeservice med svar men efter de skulle rette prisen på nr 2 ordre blev de tavse igen. har en mistanke til at det er fordi de ikke vil sælge varen til den pris jeg bestilte den til første gang men heller til de ca 650kr mere.
Jeg har sendt 4 mails over 2 dage nu og ikke er blevet besvaret

Hej Søren

Jeg beklager den oplevelse du har haft, har du mulighed for at give mig lidt mere info omkring din ordre, som ordre nummer eller dit tlf nummer. Du må også gerne oplyse hvilken e-mail adresse du har brugt til at skrive til kundeservice, så vil jeg tjekke op på sagen.

skriv venligst til Jacob.m@webhallen.com

Rigtig god pris, acceptabel service, ringe levering

3,5 stjerner. Bestilte en bærbar og bestillingsbekræftelsen kom hurtigt bagefter. Kunne se de havde varen på lager i København og troede de ville sende derfra men den skulle sendes fra fjernlager så der gik en uge før jeg modtog varen. Har sendt et par spørgsmål til kundeservice (som snakker svensk eller engelsk) som blev besvaret indenfor 24 timer. Prøvede ligeledes tlf og kom igennem efter lidt tid, flinke medarbejdere. Men generelt skal de oppe sig på deres kommunikation så er jeg sikker på de får bedre anmeldelser på sigt og et bedre ry.

Reply from Webhallen Danmark ApS

Alle postordre ordrer afsendes fra Centrallageret i Sverige. Det er desværre ikke muligt at sende varer ud direkte fra butikken.

er det lovligt?

Jeg skulle købe en media player til fjernsynet og der var 3 på lager. Jeg fik ingen ordrebekræftigelse på mit køb og jeg skrev derfor en mail til webhallen for at sikre mig at der ikke var gået noget galt.
De svarer at der er gået noget galt i min bestilling og at jeg skal købe varen igen (Det er dog lykkedes fint med at reservere penge på mit kort)
Da jeg går ind på siden for at købe den igen, ser jeg at de har hævet prisen med 100 kr. og fjernet de 3 media playere de havde på lager.

De er useriøse og jeg ville aldrig give dem mine kreditkortinformation, hvis jeg vidste hvilken type firma det var!

min anbefaling: Hold jer langt væk fra webhallen!
Thomas found this review useful

Reply from Webhallen Danmark ApS

I den uge du bestilte havde NETS/DIBS et server nedbrud der gjorde at vi ikke fik meldinger om at ordren var færdiggjort, altså at betalingsmiddel var registreret.
Så i vores system figurerede din ordre som ikke færdiggjort, mens NETS/DIBS reserverede eller trak penge.
Vi har aldrig modtaget penge for de ordre der blev lagt i den uge, så alle ordrer måtte genbestilles.
Nets/dibs gav os den melding at alle de reservationer og hævninger deres nedbrud havde forsaget ville være tilbagebetalt i løbet af en uge.

Vi beklager ulejligheden, situationen vare desværre uden for vores kontrol.

Hurtig levering, men ingen kundeservice

Bestilte et Tv over hjemmesiden, som ankom hurtigt. Desværre viste det sig at have en lille defekt. Efter flere ugers ventetid fik vi via email at vide at Tv'et skulle returnes (til Sverige).
Efter flere ugers ventetid og henvendelser (vi fandt et lang tids søgen et svensk telefonnummer langt inde på hjemmesiden), som aldrig blev besvaret, var der heldigvis mulighed for at møde fysisk op i den danske afdeling i Kbh.
Den personlige betjening i Kbh var hjælpsom, men de kan intet stille op da de også skal kommunikere med Sverige via skype og lignende.
Efter mere end 2 måneder krævede det 2 besøg i den danske butik at få lovning på at få pengene retur straks. Intet Tv, kun spild af tid.

Nemt, hurtigt og billigt

Bestilte en Benq th680 projektor lørdag aften og fik kort efter en bekræftelse på at de havde modtaget min bestilling. I den mail var også et link hvori jeg kunne følge med i status på min ordre.

Mandag blev varen afsendt og jeg kunne via linket i emailen se et track and trace nummer. Dette nummer slog jeg op på www.posten.se og kunne dernæst følge min pakke fra sverige.

Onsdag morgen lå pakken klar til afhentning.

4 stjerner for fin og hurtig behandling.
Den 5. stjerne giver jeg kun ved dag til dag levering.

Ingen bekræftelse, intet produkt, langsommelige svar, intet telefonnummer

Jeg forsøgte at købe en Kindle Paperwhite 2.gen (den man også kan købe på Amazon), på en dansk (eller tilsyneladende Svensk) hjemmeside. På Webhallen kostede den præcist dobbelt så meget, som på den Amerikanske Amazon.com, men da jeg havde behov for hurtig ekspedering, og bekymrede mig om garanti, så valgte jeg at betale den høje pris.

Da jeg havde tastet kreditkortoplysninger, adresse mv. ind, og trykket "godkend", fik jeg smidt et ordrenummer (5607043) i hovedet da siden opdaterede. Dette valgte jeg HELDIGVIS at gemme.

Efter en dags tid undrede jeg mig over, ikke at modtage nogen kvittering eller bekræftelse, men kunne se, at pengene var reserveret på min konto- så jeg skrev naturligvis til Webhallen. Næste dag, da der ikke var noget svar, forsøgte jeg at ringe deres svenske nummer op (ja, det findes DYBT inde på hjemmesiden), men uden held.

Efter to dage, fik jeg et svar, der sagde, aldrig var blevet gjort totalt færdigt- til trods for, at de nu har alle mine oplysninger, har reserveret beløbet på min konto og har puttet et ordrenummer på transaktionen. Med andre ord, når jeg nu ikke at få min Kindle, og så den hurtige ekspedering kan jeg godt vinke farvel til.

Samtidigt, er det umuligt at udnytte en garanti, hos et firma man ikke kan få fat på- eller skal tage helt fra Aarhus til København for at opsøge i fysisk form.

Jeg bliver nu nødt til at ringe til banken, for at sikre, at de penge ikke går ud af min konto.

Alt i alt, har min oplevelse med Webhallen ikke resulteret i andet end bøvl, og indefrysning af 1400 kr, i en uges tid.

Jeg vil bestemt ikke anbefale dette sted til nogen, og jeg ved med sikkerhed at jeg aldrig handler her igen.

Reply from Webhallen Danmark ApS

Vi beklager ulejligheden, situationen vare desværre uden for vores kontrol.

Perfekt køb. Afhentet vare i butik.

Billigt og hurtigt

800 kr billigere end nærmeste konkurent på pricerunner, levering på 3 dage, jeg har intet at klage over

Webhallen Danmark ApS Details

Visit Webhallen Danmark ApS