WeBike reviews

WeBike reviews

5.6

godt tilbud og hurtig levering

Bestilte cykel fredag aften, pris god i forhold til andre steder. Blev leveret med fragtmand tirsdag middag - næsten samlet kun styr pedaler og sadel skulle skrues fast

Hurtig levering og gode priser

Bestilte onsdag eftermiddag og fik mine varer fredag morgen.......det er sku i orden!!

To dage efter

Fik min cykel lappet i torsdags. Rigtig søde mennesker og god service. Her to dage efter, er min cykel punkteret igen på samme hjul, efter at have brugt den en gang. Penge lige ud af vinduet efter min mening, øv øv :(

Hej Pernille

Tak for din anmeldelse. Punkteringer er noget af det mest irriterende, det kender vi alle sammen. Vi vil meget gerne kigge på din cykel igen, hvis du har mod på at komme forbi med den. Ligge fejlen på vores side, skal vi selvfølgelig nok rette den, så du kan komme videre. Det kan også være du har været uheldig. Det kan også være der skal et nyt eller stærkere dæk på. Det vil vi gerne vurdere og finde en pris som passer dig, nu hvor du ikke fik det skiftet i torsdag. Håber du vil komme forbi, så din cykel kan blive kører klar igen.

Mvh Sebastian - WeBike City Odense

God butik i Brønshøj

Har haft min MTB til service, og alt var som det skulle være.

Købt racer, og der var rigtig god vejledning. Ikke noget med at de prøver at sælge noget man ikke har brug for. Ved hvad de snakker om.

De har overholdt alle aftaler, skriver eller ringer altid som aftalt.

Hilsen Jakob Weensgaard.

Hej Jakob

Tak for din anmeldelse. Vi værdsætter alle kommentarer.
Vi glæder os til at se dig igen

Mvh Mikael - WeBIke

En gang sjusk og useriøst arbejde

Jeg sendte min mtb til rep. Der skulle have skiftet hjul samt skiftet kranken. Da jeg får cyklen tilbage har de sat nye dæk på, hvilket ikke var en del af aftalen. Jeg syntes det ligner sommerdæk/tørvejr, men de forsikrer mig om at de egner sig fint til efterårets pløre. Da jeg kommer hjem og undersøger sagen er det sgu sommerdæk de har solgt mig. For 500 kr. ubrugelige dæk jeg ikke har bestilt. Derudover er hjulene ikke de hjultype som jeg blev enige med dem om ved bestillingen. De er et billigere par! Som det sidste har de glemt at skifte kranken.

Totalt for dårligt.

Hej Ole

Tak for din anmeldelse. Vi er glade for at høre fra dig, når du ikke er tilfreds, for så kan vi gøre noget ved det og sørge for at oplevelsen ikke gentager dig.
Jeg beklager mange gange at du har haft denne utilfredsstillende oplevelse i en af vores butikker. Det er ikke vores politik, at udskifte så store ting som f.eks. dæk uden dit samtykke. Endvidere bør du selv bestemme hvilke dæk, der skal udskiftet til.
Manglende reparation af krank og forkerte hjul tyder på at opgaven virkelig er forstået forkert. Det skal jeg beklage.

Vi vil meget gerne se dig igen, så vi kan få rettet på fejlen. Håber du vil ulejlige dig.

Henvend dig på værkstedet, så skal vi ombytte til korrekte dæk eller refundere sommerdækkene. Kranken vil vi meget gerne skifte og vi vil finde det ønskede hjul til dig og ombytte. Det skal selvfølgelig ikke koste dig noget.

Mvh Mikael - WeBike Aarhus

En super fed oplevelse!

Her i sidste uge har jeg været i praktik hos WeBike i Brønshøj. Hver dag, har været en fornøjelse! og jeg har glædet mig hver morgen til at møde på "arbejde"
Jeg har lært en masse ting, som jeg kan bruge til hverdag. Så som at montere / afmontere bremser og gear. Jeg har også fået en indforståelse for hvor vigtigt det er at rense sin cykel. Jeg giver WeBike Brønshøj 5 stjerner fordi dem der arbejder der er ekstremt søde og imødekommende og (af hvad jeg har set) de er super søde over for kunderne der kommer og skal have fixet noget med deres cykel. Det har været en kæmpe oplevelse for mig og det er en periode i mit liv jeg aldrig vil glemme! Super indsats!
Jeg vil anbefale dette sted til praktikanter der godt kan lide at have fingrene i brug til hverdag!

En hjælpende hånd lige hvor det manglede....Odense afd.

Jeg punkterede 500m fra forretningen kl 7 om morgenen. Mismodig og sur slæbte jeg cyklen afsted og lige som jeg kommer forbi forretningen kigger en mekaniker ud af døren. Butikken åbner først kl 9, men jeg får lov til at få en slange og så komme forbi og betale den senere. KANON service, og selv når butikken er åben er der god service. Tak webike.

Hej Tue

Tak for de rosende ord. Vi hjælper, hvor vi kan :) Jeg har ladet din ros gå videre til mekanikeren.

Mvh Mikael - WeBike

Dårlig service - Århus Mega store

Indleverede min mountainbike, fordi gearkablet til forskifteren var sprunget. Derud over, ville de også få ordnet den ene bremse som hylede ret meget.
Da jeg fik cyklen hentet hjem dagen efter, finder jeg ud af at de ikke har lavet bremsen, som stadig hyler. De havde fået sat et nyt kabel i, så man kunne skifte gear igen, men havde på en eller anden måde fået sat forskifteren sådan, at hvis man skifter ned i første gear, så går gearskifteren ind i dækket! Dvs, at første gear, på forklingen er helt ubrugeligt. De to andre gear kan bruges, men her slider kæden mod skifteren, fordi den jo sidder skævt.

Dybt skuffet over at jeg skulle betale for det her, da cyklen jo næsten bare er i værre stand end da jeg indleverede den.

Hej Sune

Jeg skal beklage din oplevelse med vores værksted. Jeg lover dig, det ikke har været hensigten. Jeg håber du henvendt dig på værkstedet så denne fejl og mangel kunne udbedre/rettes. Hvis ikke vil vi meget gerne se dig og det skal selvfølgelig ikke koste dig noget. Hvis en reparationen hos os ikke lever op til din forventning eller vi på anden måde ikke har lavet cyklen som du mener aftalt, ligger det os meget på sinde at rette dette. Vi ønsker at man skal være tilfreds efter værkstedsbesøg.

WeBike Aarhus

Dårlige mekaniker Frederikssundsvej Brønshøj

Jeg har brugt deres værksted gemmen 10 år og har altid været meget tilfreds med deres arbejde. Må dog indrømme jeg er blevet skuffet over kvaliteten på dette det sidste årstid og det hele kulminered, da jeg skulle hente min MTB den 22/8-2013, som skulle have afkortede hydrauliske bremsekabler (Formula R1).
Da jeg fik den med hjem kunne den overhovedet ikke bremse (begge bremsegreb kunne presses helt i bund, uden bremseevne). Man skulle synes det mindste de kunne gøre var, at tjekke dette inden de adviseret mig om at den var klar til afhentning, men fair nok det er menneskeligt at begå fejl. Ringede efterfølgende ud til værkstedet og de undskyldte mange gange og tilbød at fikse det samme dag, hvis jeg kom ud med cyklen igen. Det lykkes dog ikke at få cyklen fikset i tidsrummet inden lukketid, så måtte endnu engang returnerer uden en funktionsdygtig MTB.
Dagen efter blev jeg ringet op af værkstedet om eftermiddagen og fik den meddelelse, at problemet fikset og cyklen nu var køreklar. Jeg spurte endda indtil om de nu var sikker på dette og fik det svar, at alt spillede som det skulle. Skuffelsen var således ekstra stor, da jeg kom ud for at hente cyklen for 3 gang, blot for at konstaterer, at bremseklodserne på forhjulet sad alt for tæt på bremseskiven, således hjulet ikke kunne rulle frit (der var ikke 1 mm at give af til nogen af siderne, derfor umuligt at centrere kaliberen i forhold til skiven) og at der stadigvæk var alt for lang vandring inden bremseeffekt indtraf på bagbremsen. Alt det bøvl til den nette sum af 600 kr., hvilket jeg finder utroligt dyrt for en så forholdsvis simpel øvelse, der max burde tage 45 min.

Tog min cykel med hjem til trods for de beskrevne fejl og mangler, da tiltroen til jeres værksteds kompetencer kan ligge på et meget lille sted. Efterfølgende har en anden konkurrence cykelhandler fikset begge problemer i løbet af 15 min.

Kan tillige meddele, at en af mine cykelkammerater har haft hans racercykel ude ved dem for at få monteret et nyt kranksæt inden Go Epic ½ ironman i Helsingør . Han nåede at cykle ca. 60 km inden krankarmen hang i cykelskoen, og han måtte udgå som følge af dette.

Hej Jacob

Tak for din anmeldelse. En anmeldelse som vi selv er skyld i, må jeg indrømme. Fejl kan ske, men skal ikke gentage sig, sådan som du har oplevet. Jeg skal undskylde overfor dig. Vi vil lære af denne episode og bestræbe os på det ikke gentager sig. Jeg er ikke klar over om vi har hørt fra dig efter dit seneste besøg, hvis ikke skal du vide at du er yderst velkommen til at få pengene retur. Du skal naturligvis ikke betale for noget som ikke virker.

Jeg håber vi en dag kan gøre os fortjent til et besøg fra dig igen

Servicen knirker

Jeg indleverede en mountainbike til dens første serviceeftersyn hos Weebike (Odense) forleden dag. Forsøgte ellers på det i sommerferien, men blev afvist da værkstedet havde ferielukket i 2 uger?!!
Den har ellers kørt fint, men var begyndt at lave knirke/klikkelyde nede i kranken. Ham der indskrev den noterede det og sagde de ville kikke på det.
3 dage senere kan den afhentes. Jeg spørger butiksassistenten der udleverer den, hvad der var galt med kranken, men han kan slet ikke sige om de har kigget på den - men det går han da ud fra, når jeg har sagt det "ellers må du jo komme med den igen" siger han.
Desuden er det eneste synlige vi kan se der er sket på cyklen: sadelpinden er fedtet godt og grundigt ind ved spændet.
Da jeg kommer hjem og kører på den, kan jeg tydelig mærke forskel - men ikke til det bedre. Klikkelydene er nu endnu højere og det kan nu mærkes i pedalerne.
Bare fordi vi ikke lige har købt en cykel til 30.000 kr. kan man vel godt forvente at de giver cyklen et ordentligt eftersyn?
Vi kører ikke cyklen ind til Weebike igen, men bruger nu vores lokale cykelsmed og betaler hellere for en ordentlig service!
Tak for ingenting!
Charles Andersen

Hej Charles

Tak for din anmeldelse. Vi er desværre nødsaget til at lukke værkstedet et par gange årligt, da vores faste mekaniker skal have ferie og det ikke altid er muligt for os at trække mekaniker fra en af vores andre butikker. Det håber jeg du kan have forståelse for. Vi synes ikke dette er en optimal løsningen, da vi ønsker en hurtigt levering på værkstedet året rundt.
Knagelyde kan komme fra mange forskellige steder på cyklen og det kan være svært at lokalisere dem, da lyden nemt forplanter sig gennem stellet og andre dele. Normalvis smører vi gevind ved krank, pedaler og klingebolte, samt efterspænder disse. Andre område som afgiver lyde kan være ved sadelpind og sadel, hvilket er årsagen til at der er smurt fedt ved din sadelklampe. Når dette er gjort prøvekøres cyklen for at konstatere om lyden er væk. Om mekanikeren har glemt at prøvekøre cyklen eller ikke har kunne frembringe lyden kan jeg desværre ikke svare på og jeg skal beklage at overskydende fedt ikke er blevet tørret af på din cykel.
Vi kan finde og fjerne alle knagelyde, men det hænder, at det tager mere end et forsøg. Jeg er ked af dette ikke har kunne leve op til dine forventninger, håber vi kan få mere end en chance til at løse problemet.
Du er yderst velkommen, skulle du stadig have behov og det er naturligvis uden ekstra beregningen. Er du kommet videre, vil jeg tilbyde dig at få evt. betaling for reparationen refunderet ved henvendelser i butikken.

WeBike Odense

Service med et smil

Jeg havde akut brug for hjælp til min bagskifter og gearindstillinger på min mtb. Og det fik jeg. Hurtigt og med et smil på læben. Det er ikke sidste gang, jeg har været forbi Webike's Megastore i Aarhus.

Hej Thomas

Du er velkommen, vi glæder os til at se dig igen.

Mvh Dan - WeBike Aarhus

Ringe service

Afdelingen på Frederikssundsvej er næsten umulig at kontakte telefonisk. Tog to dage med meget ihærdig indsats
Kommer man endelig igennem er servicen på det nærmeste modvillig.
Husker en lidt anden service dengang man stod med kontanterne i hånden og købte cykel.
Kommer IKKE igen

Tak for din anmeldelse.

Vi indrømmer gerne, at det kan være meget svært at komme igennem på telefonen, især om sommeren. Vi oplever heldigvis tit meget travlhed i butikkerne med mange periodiske udsving som er svære at forudset og bemande efter. Det skal vi beklager, vi bestræber os på at gøre det bedste vi kan.

Vi betjener altid de kunder som er i butikken først, dernæst betjener vi kunder i telefonen. Det synes vi er mest fair. Man kan skrive mail til os, den svare vi alle hverdage.

Men jeg vil beklage meget at du ikke har følt dig ordenligt behandlet i telefonen, det har ikke og er ikke vores hensigt. Det er vores hensigt at yde den bedste service uanset hvilken forespørgelse du måtte have.

Nb. Vi er nyligt kommet på Trustpilot, derfor dette sene svar

Forkert diagnose og dårlig service

Jegg afleverede min cykel i WeBike i Odense, fordi jeg syntes at gearne kørte dårligt. Uden at kigge på cyklen fastslog mekanikeren, at der skulle ny kassette og ny kæde på. Jeg fortalte, at jeg havde fået ny kassette og kæde på for et halvt år (300 km) siden, men han fastholdt, at det var det, der var problemet. Da jeg fik min cykel tilbage og var 1900 kr fattigere var den præcis lige så dårlig at køre på som før.

Det viste sig, at det var KRANKEN, der var slidt skæv, og derfor kørte hele skidtet dårligt.

RINGE, UBRUGELIG, UPROFESSIONEL vejledning og service. Havde man taget blot en lille bitte tur på cyklen efter endt reparation, ville man kunne have konstatere, at problemet ikke var løst, og at man havde foretaget en forkert reparation.

Tak for din anmeldelse.

At være mekaniker handler om at kunne finde fejlen og udbedre den. Ja, det lyder som om, at fejlen ikke blev fundet korrekt eller fuldt ud i denne sag, hvilken jeg vil beklage. Du skal vide det ikke er vores hensigt, at sende dig ud med regningen også håbe på, at vi ikke høre fra dig igen. Når vi laver en fejl, vil vi meget gerne høre det. Så kan vi nemlig rette den og lære af den. Jeg håber du allerede har henvendt dig ellers skal du vide, at du er yderst velkommen. Kranken kan vi naturligvis godt lave og hvis vi har skiftet dele som ikke burde være skiftet skal du naturligvis ikke betale for disse.

WeBike Odense

Nb. Vi er nyligt kommet på Trustpilot, derfor dette sene svar

Elendig service og forkert body bestilt hjem. Brønshøj afdelingen

Har fået elendig oplevelse over 14 dage i Brønshøj afdelingen.
Det starter med jeg har købt nogle Corima 4 spoke hjul af en kammerat. Der sidder Camp body på, og jeg ringer til Webike og hører om de kan hjælpe mig med en body 9/10 speed til Sram/shimano. Første dag jeg tager derind er Mandag den 29/4 De kan de godt og får en hjem fra Århus. sidst på ugen, Det lyder rigtig fint og det hele kører. De skriver en sms nu er den hjemme. og jeg henter hjulet Fredag den 5/5. Jeg kommer hjem og opdager det ikke er den rigtige. jeg kontakter dem så igen og aftaler jeg kommer ned med hjulet så de kan se det, for de forstår det ikke.Men i baggrunden kan jeg høre en sige, det er sikkert bare ham der har noget gammelt lort. hvad er det for noget at sige. Det burde være dem der er fagmænd, de har jo hjulet. jeg tager igen til butikken dagen efter, der bliver dårligt sagt hej, men de lover så at bestille ny body hjem. jeg venter så til idag den 10/5 og ringer så og høre. der har de ikke gjort noget endnu. Jeg beslutter mig så for at tage derind. Der får jeg så afvide at det kan de slet ikke hjælpe med, og jeg kan købe en ny kasette. Hvorfor kunne de ikke sige det fra start, jeg har ventet 14 dage på ingenting, og oveni købet betalt 1040 kr for en body og arbejdsløn som jeg intet har fået noget for, jo kun hvis jeg køber en kasette til næsten 600 kr. så kan jeg bruge hjulet.
Syntes det er dårlig vejledning og utroligt jeg skal vente 14 dage, og kun ved jeg selv ringer og rykker.
Syntes i det mindste jeg kunne have fået kassetten gratis som undskyld.
Jeg har i hvert fald lært en ting. Webike der skal jeg ikke handle igen. efter de sviner kunden til i baggrunden, og man føler sig ikke velkommen i butikken. Det er trist for set udefra virker det prof. Kunne være de skulle tage dette til efterretning.

Håber da I andre kunder er mere heldige. Ærgeligt man skal kæmpe sådan.

Mike.

Tak for din anmeldelse.

Lad mig starte med at give dig en undskyldningen. Undskyld! Sådan skal du ikke tales til. Heller ikke i bag din ryg. Vi er nyligt kommet på Trustpilot, derfor dette sene svar. Derfor er det også svært, at dele en personligt reprimande ud. Ikke destromindre er vi alle blevet bekendt gjort med din oplevelse, så dette ikke gentager sig.

Du skal naturligvis ikke betale for både kassettebody og kassette. Det er vores ansvar at vejlede dig udfra dine behov om en korrekt løsningen. Hvis du stadig har behov for at få løst problemet med dit hjul vil vi meget gerne have en chance mere. Om ikke andet muligheden for at tage overflødige dele retur. Du er velkommen til at kontakte os i butikken eller mig direkte på 70 22 99 91

Mikael på vegne af

Elendig service på værkstedet Vanløse, Frederikssundsvej

Jeg afleverede min cykel til reparation medio december 2012. Nu er det den 10 marts 2013 og min cykel er ikke blevet repareret endnu! Det drejer sig om en simpel udskiftning af to håndbremser/gearskift. Jeg blev lovet den færdig umiddelbart efter nytår. Jeg har rykket værkstedet mere end 7 gang. Været deroppe personligt 3 gange og efterlyst hvornår den kunne være klar. Har fået lovning om tilbagemeldinger som ikke er blevet overholdt. Har aldrig oplevet en så elendig service hos nogen cykelforretning før.
Cykelsæsonen er begyndt og min to-hjulede er fortsat på værkstedet. Nu skal jeg kontakte dem for 8 gang! Kan på ingen måde anbefale at handle eller bruge WEBIKES værksted på Frederikssundsvej.

Hej Flemming.

Tak for din anmeldelse. Jeg har fuld forståelse for din utilfredshed. Så lang tid skal du ikke vente på en reparation. Det er heller ikke godt nok, at du ikke bliver informeret om den lange vente tid på de udsolgt reservedele til din cykel. Det vil vi gerne beklage for mange gange.
Jeg ville ønske at vi have tilbudt dig et tilgængeligt alternativ, så du var komme hurtigere afsted. Det er taget til efterretning.

Mikael - WeBike

Nb. Vi er nyligt kommet på Trustpilot, derfor kommer dette svar for sent. Men jeg synes alligevel du skulle have en undskyldning.

Sjuskede

Jeg har handlet to gange hos Webike, i webshop og i den fysiske butik i Århus C.

Kort sagt:
Webshop: Varen levede ikke op til løfterne og det var svært at få dem til at tage den tilbage.
Alt i alt: Jeg blev solgt en forkert cykel, selvom sælgeren lovede han ikke ville lade mig gå derfra med netop dét. Cyklen blev solgt som "ergonomisk" men uden styret kunne hæves. Cyklen var sjusket og uforsvarligt samlet, der blev rettet op på alle fejl, selvom jeg selv måtte lave research og betale for noget.

Alt i alt: Jeg har fået en cykel jeg er glad for til en ok pris, men der var alt for meget bøvl og fejl i processen. Man skal være meget på mærkerne som kunde, for det er personalet ikke.

Webshop: Jeg købte et par vinterhansker, der hjemmesiden man kunne holde varmen i dem ned til -10 C. Ved første tur i +3C dagen efter modtagelsen fik jeg dog kolde fingre i dem og ville derfor returnere dem, fordi det de lovede ikke passede. Der blev jeg dog mødt af en meget sur mail om at det kunne ikke lade sig gøre fordi jeg havde brugt dem og jeg måtte have kolde fingre.

Da deres returprocess ikke kræver godkendelse, havde jeg allerede sendt handskerne ind. Desuden skrev jeg, at de har forbehold for deres beskrivelse skal de skrive det og der var ingen synlige brugstegn på handskerne. Endeligt stod jeg og var ved at købe en ny cykel i deres Århus C-butik, hvilket nok var argumentet der fik dem til at acceptere at handskerne retur.

Butikken i Århus C:
Jeg skulle have ny cykel med nogle enkle krav: Skivebremser, gear skulle være lette indvendige eller udvendige og kun med skifter bagerst, drejegreb til gearet samt styret skulle kunne sættes så jeg kunne sidde med rank ryg. Desuden skulle jeg have nogle bedre dæk på.

Kravne til gear (hverken type eller skifter) og der burde jeg være gået. Under fremvisningen af cykler, sagde sælgeren uopfordret, at vi kunne godt lave en god handel på dækkene - lækkert.

Jeg endte med en "ergonomisk" cykel i en god kvalitet, men prisen var også derefter. Den var bare lidt for høj, for der var taget fuld pris for dæk. Sælgeren havde glemt alt om hvad han selv havde sagt tidligere. Han henviste til, at jeg kunne få en flaske cykelolie - ja, tak. 65 kr i rabat på en cykel til 7500 hvor jeg ikke har pruttet, fordi han selv har lovet at give noget.

Da jeg skulle hente cyklen var den ikke klar som aftalt. Sælgeren var kommet til at skrive, at den skulle være klar en dag senere end aftalt. Øv. Til gengæld gav han mig et lift tilbage til mit arbejde, så jeg ikke skulle gå - det var nu flot gjort.

Da jeg skulle hente cyklen igen var der pludselig trukket en fin rabat for dæk. Det godt gjort, men det havde været nemmere at gøre det fra starten af.

Efter betaling skulle cyklen justeres til. Det gik fint med sadlen, men styret kunne ikke hæves. Først skiftede butikken gratis en del så styret kunne vippes tættere på mig, men det var ikke nok. Der var ikke mere at gøre lød svaret til at jeg stod med en ny cykel jeg fik ømme skuldre af at køre på.

På nettet fandt jeg ud af, at der fandtes en dims der hedder en stråforlænger, som kan forlænge styret. Da jeg kom tilbage og fortalte det bestilte de den og satte den på uden beregning - jeg måtte dog selv slippe den fulde cykelhandlerpris for delen.

Da jeg begyndte at køre på cyklen, var den ikke helt god. Gearene var ikke ordentligt justeret, så de sprang over nogle gange. Endvidere sad styret, lås og støtteben løst - det var meget ubehageligt at køre hjem med løst styr, når man ikke vidste om det faldt af lige pludseligt.

God kundeservice

Jeg har været i Webike (Odense) et par gange. Altid har jeg været mødt med venligt, imødekommende og kompetent personale.
Da jeg manglede pakninger til nogle Fox produkter, var jeg først forbi Bikebuster, men her var det ikke muligt at købe delene (de kunne kun købes i forbindelse med at de selv udførte service på produkterne). Hos Webike var det intet problem. Priserne er ikke helt lave, men vel meget forventelige efter dansk niveau.
Jeg har ikke brugt deres webbutik, men skrev dog en mail til dem for 3-4 dage siden, som jeg endnu ikke har fået svar på, derfor kan jeg ikke give den sidste stjerne.

Weak Bike - Frederikssundsvej

Har købt flere cykler hos WeBike (Road Bike Shoppen) i Vanløse og i den nye butik på Frederikssundvej og altid anbefalet dem.

MEN da min elskede MTB blev stjålet og jeg skulle jeg have en ny, faldt kæden da helt af for WeBike. På INTET tidspunkt spurgte de om jeg ville prøve en cykel eller gav mig et valg som sådan. De forsøgte heller ikke, at "genskabe" min gamle. Som jeg så på tilbud i deres "avis" ugen efter!!

Da jeg så kommer ud for, at hente den cykel jeg så har valgt. Så sidder styret helt vildt mærkeligt. Webike hævder det sidder fint, men det føles slet ikke rigtigt. Yderligere så er kablet til bremsen sat sådan, at det spærre for at man kan tage de aftagelige skærme af! Når jeg er oppe i de tunge gear så lyder der høje mislyde fra kranken/kæden. Når man spinder baghjulet tilbage kører det få CM så stopper det brat af sig selv og der kommer vilde pive lyde hver gang man bremser. Tydeligvis er der INGEN der har prøvet at køre på cyklen!

De siger så, at jeg bare kan komme ud og aflevere cyklen og så hente den igen dagen efter. Jeg informere om, at jeg bruger cyklen til og fra arbejde og ikke bare kan tage hele vejen til Brønshøj og undvære min cykel i en helt dag, for at de justere nogle ting. Tilliden er ikke helt i top på dette tidspunkt, da jeg tidligere har oplevet at de "glemmer" at fikse ting når ens cykel er til rep. Jeg spørger om vi kan aftale et tidspunkt hvor jeg så kommer og de fikser det imens jeg gladeligt venter. Det var helt umuligt får jeg at vide.

Efterfølgende tager jeg ind i Byman Cykler på Østerbro og de laver det hele imens jeg venter (efter forudgående aftale, det tog ingengang en time). De retter gear og forskifter osv. og retter også styret og siger det var sat helt forkert på. Yderligere så spørger de ind til mine behov og til selve cyklen, og jeg køber nogle ekstra dele der bare ændre min cykeloplevelse helt vildt til det bedre.

Så jeg kan ikke anbefale WeBike længere. Jeg fik klart følesen af at jeg ikke "fortjente bedre service" fordi jeg kun have købt en MTB til 10.000 kr. Desuden så kunne enhver der blot havde trillet få meter på cyklen hørt den var helt gal.

Istedet skal man meget modvilligt stå og diskutere med en mekaniker om en sprit ny cykel man lige har købt af ham!? Det kan da umuligt diskuteres om man skal kunne tage de aftagelige skærme af uden, at skulle stå og hive og vride i kabler i en sådan grad, at det helt klart virker skadeligt. Det kan da umuligt skulle diskuteres om ens cykel skal sige høje lyde når man kører på den, bremser på den eller bare drejer hjulet!!!

Virkelig ringe "service" og behandling og en kannon trist oplevelse ovenpå et cykeltyveri :(

Hej Henrik

Tak for din anmeldelse. Jeg er ked af du føler dig dårligt behandlet, sådan skal det ike være. En ny cykel skal naturligvis fungere og være 100% i orden. Da dette svar kommer længe efter din oplevelse, tvivler jeg på at vi kan gøre noget for at rette op på situationen? Sig endelig til, du er meget velkommen.
Jeg beklager din oplevelse og ikke mindst følelsen af “ikke fortjene bedre service”. Vores ønske er at yde den bedste service til alle, uanset behov, pris osv. Hvilket langt fra er opnået i dit tilfælde. Undskyld.

Mikael - WeBike

Nb. Vi er nyligt kommet på Trustpilot, derfor kommer dette svar for sent.

Usædvanlig dårlig service Vanløse afdelingen

Skulle hav mig en ny racer, kommer ind i butikken der er kun mig som kunde, går lidt rundt og kigge hvad de har af cykler. expidenterne står og ser Tour de France der går lidt tid så kommer han over og spørg om der er noget han kan hjælpe med. Ja jeg er på udkig efter en ny Racer i prisklasse omkring d 15 i str ca 61, gerne med Ultegra. hvortil han svare Det kan vi ikke gøre. og stiller sig med hænder over kors og kigge mod tvèt igen. Okey siger jeg hvad kan vi så finde på???? der går lidt hvorefter han vender sig og går, uden at sige noget....WTF?? når han vil nok ikke sælge cykler tænker jeg. Men nu jeg er her inde i kbh kigger jeg lidt vidre. som jeg er ved at gå dukker han op igen, vi kan ikke hjælpe dig siger han. Men du kan købe mekanikerens enkel-starts cykel, du kender nok ikke mærket Litespeed de laver titanium s cykler den koster 55,000 for rammen alene, den passer til sådan en som dig. (er 2 mtr) så går ud fra det er det han mener... Man forstår måske lidt bedre at netop denne afdeling af we bike gik konkurs.

Ved en del om cykler og dele uden på nogle måde være ekspert. Har hanlet hos Holbæk Cykel Center, Heino Sport/ roskildevej , Fabin sport/ roskilde, Bike Buster /kbh, Banani Sport. Og WeBike er klart det værste sted at handle. Er ret sikker på at dette var mit sidste besøg

Hej Bo

Tak for din anmeldelse.
Vi er nyligt kommer på Trustpilot. Selvom om det er længe siden du har oplevet og skrevet dette synes jeg alligevel du bør have et svar og en undskyldning. Det er bestemt ikke sådan vi ønsker at behandle vores kunder, det skal jeg beklage mange gange, at du har være ude for. Jeg kan forsikre dig om at denne medarbejder ikke er hos os længere.

God service i Hasle

Altid god service og flinke folk.

WeBike Details

WeBike | Vi gør hvad vi hedder... Racercykler | Mountainbikes | Citybikes | Triathloncykler | Rådgivning fra folk som selv cykler ✓ Cykelbutikker i Brønshøj, Odense, Svendborg og Aarhus ✓ Cykler til alle ✓

Visit WeBike

Write to: info@webike.dk