Webmaling reviews

Webmaling reviews

9.1

Det er bare sådan det skal fungerer.

Venlig og hurtig betjenning

Fremragende

Jeg købte maling + væv og skulle have en reffil rulle, ringede og forhørte mig, fik kompetent hjælp af venlig person, bestilte, og varene var hos mig dagen efter ved 14 tiden...! Udsøgt firma at handle med, kan varmt anbefales!

God service og hurtig levering

Det var lett å finne fram på hjemmesiden og veldig hurtig levering. Glad for at jeg kunne skrive en besked på ordren så pakken ble satt utenfor huset så jeg ikke måtte på posthuset for å hente den.

Hurtig og problemfri ekspedition. Venlig og imødekommende betjening.

Med henvisning til min mening om virksomheden, vil jeg uden tvivl handle med webmaling en anden gang.

Eminent!!

God gedigen service. Fik opkald for de ville lige være sikre på om det var den rigtige farve, fik email da varen var afsendt og modtog det dagen efter. Endnu engang yderst tilfredsstillende at handle hos Webmaling.dk..

God og hurtig service

Jeg skulle købe tapet til vores nye hus. Jeg fandt så Webmaling.dk

Jeg skulle bruge rigtig mange ruller og var ikke helt sikker på hvad for en slags tapet jeg skulle vælge, uden nogen problemer havde jeg 8 skt. prøver dagen efter.

Jeg fandt hurtigt det jeg skulle bruge og fik bestilt. to dage efter kom der en lille lastbil og fik læsset tapetet af.

Rigtig god Service og hurtig levering, jeg ved hvor jeg skal købe tapet til resten af huset

Leverer ikke dag til dag

Leverer ikke dag til dag desværre.

Godt og billigt

Dette er ikke bare en web shop. Det er fagfolk der sælger billig maling og giver gode råd uden ekstra omkostninger. Sidste år fik jeg 10 liter maling der ikke var i den farve jeg ønskede, men det var ligesom min egen skyld. I år er jeg vendt tilbage og har kun ros til overs.

God pris og god betjening

Vi bestilte det vi skulle have - de var så flinke at ringe og sige det først kom to dage senere på deres eget lager om jeg ville vente med at have det eller annullere købet god betjening må man sige :)

Fantastisk service, stort udvalg og lyn levering!

Webmaling kan helt klart anbefales. Super hurtig levering.
Maling bestilt tirsdag aften leveret på adresse i Nordjylland torsdag.

God pris, hurtig levering

God hjemmeside, let og overskuelig. Billige kvalitetsprodukter. Hurtig levering.

Helt fint.

Helt fint. Ingen problemer.

suber god måde at handle på

varen var her dagen efter det kunne ikke gå hurtiger meget tilfres 15/3 2013

det er anden gang jeg handler her og er stadig meget tilfreds 2/4 2013

Perfekt og så lidt bedre!

Bedste priser, lynhurtig levering.
Og så tænker de lige et skridt videre.
Havde bedt om at få det stillet i garagen men de havde tænkt over at det kunne være frost og markeret pakken med det, så fragtmanden stillede det hos en nabo, så det ikke blev ødelagt.
Bedste webkøb til dato

Hurtig og korrekt levering.

Webmaling leverede alle de bestilte varer, og de kom hurtigt.

Super service og kundebetjening.

Oplevede en rigtig god service og havde mine varer allerede efter 2 dage på trods af varerne først skulle komme fra producenten og derefter tones inden de kunne sendes til mig. Kan varmt anbefale webmaling.dk til andre. Salgsassistenten jeg ringede til var yderst venlig og ikke mindst hjælpsom. Har ikke oplevet så fantastisk service længe....

Hurtig service

Dejligt at handle med dette firma, ingen slinger i valsen.bestilt mandag og ekspederet og leveret næste dag .fantastisk!
Desværre er det så ikke lige malervejr!,,!,

God! Hurtig betjening & service

Malingen ankom dagen efter forsendelse, og blev bragt helt til døren! Malingen er den jeg havde bestilt - så hvad alt det ovenstående angår, firmaet Webmaling helt i top! Jeg fik fin telefonservice da jeg ville høre om farvekode etc. Der var dog noget der kom helt bag på mig, men jeg valgte på det tidspunkt, at gå videre med min bestilling når nu jeg var kommet så langt via Internettet. Og det var: Jeg så ikke i tide, at der skulle tillægges en så pas stor porto. Hvorfor stod der ingen steder (som jeg kunne have opdaget) at malingen blev tillagt en porto på kr. 150,00. Det er en pæn "sjat" oven i den 4½ l spand med Jotun Demidekk til kr. 599,00 i alt kr. 749,00. To dage senere så jeg en 4½ l spand af en endnu bedre kvalitet, nemlig: Jotun Demidekk Ultimate til kr. 799,00 uden fragttillæg da det var en butik 20 km. fra mig. For kr. 50,00 eksra en maling til mellem kr. 1.000,00 - kr. 1.350,00 normalpris.
Webmaling

Reply from Webmaling

Hej.
Tak for dine ord, jeg kan forstå at du er tilfreds med alt hvad vi kan gøre for dig, og det gør vi selvfølgeligt også alt for at leve op til. Hvad fragten angår står der MEGET tydeligt på vores forside at der bliver lagt fragt på ved køb under 1.200.-, og da fragten bliver regnet efter vægt, er det vandskeligt at oplyse om den rigtige fragtpris før du når til indkøbskurven.

Håber du kan bruge mit svar.

Med venlig hilsen, og god arbejdslyst.

Webmaling Details

Facademaling Maling Træbeskyttelse Jotun Demidekk Lady Farver Gori Lak Sadolin - Web Maling

Visit Webmaling

We live here: Bogensevej 64