Webname reviews

Webname reviews

5.4

http://webname.dk/ har skiftet navn til http://webpad.dk/

Jeg var desværre også en af de ca. 70.000 private brugere
som mistede muligheden for at have sin hjemmeside liggende
på TDC servere, webname.dk tilbød dengang gratis at overføre
og hoste alle data til deres servere, men nu har de uden videre
slettet min hjemmeside, og i øvrigt skiftet navn til webpad.dk
jeg har flere gange via email forsøgt at få en forklaring, men
de gider åbenbart ikke at svare :-(

Den forsvundne hosting udbyder

Webname overtog et stort antal kunder med gratis webhotel fra TDC, da de med begrundelse i tekniske problemer med deres servere, valgte at nedlægge serverne og dermed slette mange menneskers gratis hjemmesider. Jeg fik et gratis webhotel hos webname, og det har fungeret godt i flere år, men nu er det som om webname er forsvundet fra jordens overflade. Så vidt jeg ved har firmaet Webname skiftet navn, men jeg husker ikke til hvad. Man kan ikke åbne hjemmesiden www.webname.dk og man kan ikke længere skrive til supporten på http://support.webname.dk. Jeg har fået nogle problemer bl.a. med serverprivilegier efter at jeg er begyndt at bruge Wordpress, men jeg kan ikke længere logge ind på phpMyAdmin hvor jeg tidligere stod til ikke at have nogle privilegier. Er der andre der har prøvet tilsvarende og eventuelt kan fortælle nyt om Webname ? Tak.

Tilføjelse til anmeldelsen af Webname.

I dag er jeg blevet en del klogere på hvad der blev af Webname.dk. På et tidspunkt skiftede Webname.dk navn til Webpad.dk, uden at fortælle kunderne noget om det. Adgangen til hjemmesiderne på serveren forsvandt også uden videre, ligesom man heller ikke kunne skrive til supporten længere, på den ovenfor anviste adresse.

Webpad.dk eksisterer tilsyneladende heller ikke længere, idet man bliver linket til siden jannikhansen.co.uk hvis man indtaster webpad.dk i browserens søgefelt.

Tilsyneladende er manden bag Webname og Webpad, Jannik Hansen, flyttet til London hvorfra han nu driver virksomheden Jannik Hansen Ltd.

Jeg har personligt fået fjernet to falske ekstremt positive anmeldelser af Webname her på Trustpilot. Den ene var skrevet af Jannik Hansen selv, under pseudonymet Kinnaj Nesnah, som de fleste vil kunne se er navnet Jannik Hansen stavet bagfra. Den anden af en person med adresse i betænkelig nærhed af Webnames gamle adresse i Svinninge på Vestsjælland.

Is Webname your company?

Webname Details

Webname kan levere alt til dit website, blandt andet php-programmering, webhosting, FTP hosting, Video hosting, Blog hosting, Flash og meget meget mere ;-)

Visit Webname