Stenkilde reviews

Stenkilde reviews

8.1

God service, rimelige priser

Jeg vil til hver en tid anbefale de ikke så tekniske personer, at kigge efter en mand som Tonny. (Stenkilde IT.)
Han er god til at forklare tingene, selv for dem som forstår hat og briller. Hans priser er rimelige i forhold til mange andre. Jeg klager skam ikke. Jeg købte nede i butikken og skulle dog vente på at han fik det hjem. Og da det var lige op til weekend. Var det desværre først mandag, jeg kunne hente de bestilte vare. Men jeg blev skam ikke skuffet. Som sagt, gode priser med god service.

Billig pris, med god service

Det er et super godt sted, vi fik min bærbar repareret super billigt derovre, Kun 200,- hvis vi gik til et andet sted ville det koste 600,-
Et godt sted der kan anbefales pga. Prisen

Etta Pedersen

altid en god service og gode produkter,kan varmt anbefalder at handle her og altid leveret til tiden

Hilsen Etta

super hurtig

Super flotte produkter mange valg mulig heder
Det er næsten ligemeget hvad du mangler kan man finde det her
Servicen er i top klassen hurtig respons på sine spørgsmål
Hurtig leveringen

Kanon firma at handle i
Tusinde tak
Hilsen Lars en tilfreds kunde

Stenkilde IT Details

Stenkilde IT - Hvem er vi En ny-startet virksomhed. Jeg har mere end 20 år erfaring med IT - både i store netværk og mindre virksomheder. Jeg sætter en ære i at overholde det vi aftaler, og dermed giver dig den tryghed som du har brug for,når du løber ind i små problemer. Det er vores ønske og mål at være tæt på DIG, så du kan mærke at det er dit problem eller opgave der er i centrum hos os.

Visit Stenkilde

Write to: info@stenkilde.net