Weekday reviews

Weekday reviews

7.4

Har købt tøj fra weekday i et par år nu og de skuffer aldrig.

Jeg venter stadig..

Jeg bestilte en trøje i søndags, det er nu lørdag og den er stadig ikke kommet. Der står ellers at der er leveringstid på 3-5 dage, men der kommer nok i alt til at gå 8 dage..
øv øv hvor irriterende:( håber de sender en stor gave med:)

Fantastisk

Super Super godt, ventede 5 dage på mine pakke, den eneste lille ting jeg har at have noget negativt på er en trøje som har hul under armhulerne? Hvilket ikke var vist på billedet, det var lidt nederen. Men deres tøj er super fedt og elsker deres side for sindsygt!

Bedste anbefalinger herfra

Er super tilfreds med min bestilling på weekday. Bestilte min pakke lørdag aften, og modtog den i dag onsdag .. og det synes jeg er hurtig levering taget i betragtning af, at den er sendt afsted mandag og kommer fra Sverige af. Oveni købet var der et katalog og en shopper-bag med - det er jo ikke dårligt!

Is Weekday your company?

Visit Weekday