Weekendavisen reviews

Weekendavisen reviews

3.2

Samme her lige nu...

Længere salgs tale hvor jeg 'nej tak' flere gange, men det overhørte han og kværnede videre...jeg blev efterhånden mere og mere irriteret. Tilsidst sagde jeg farvel og tak...gentog farvel og nej tak. Så nu hænger jeg vel på tilbuddet....

Uintelligent sælger

Blev ringet op og tilbudt abonnement på Weekendavisen, men takkede nej og sagde, at jeg ikke var interesseret. Dette lod sælger til at overhøre - og jeg gentog velsagtens 5-6 gange mit nej tak og spurgte ham så, hvad det var ved det, jeg sagde, at han ikke forstod. Han pressede bare yderligere på, og tilsidst måtte jeg lægge røret på for at slippe for mere salgstale.
Det er respektløs at behandle potentielle kunder som værende dumme, og det gør, at jeg ihvertfald ikke fremover nogensinde vil overveje at tegne abonnement hos Weekendavisen.

Ubehøvlet sælger...

Jeg fik en opringning fra en af weekendavisens sælgere. Blev svaret flabet og sælgeren lagde røret på før samtalen var slut.

Jeg fortalte fra begyndelsen af, at vi får mange opringninger fra forskellige aviser og sælgere, og derfor ikke er interesseret. Hvorefter han svarer, at det er en del af livet.
Jeg bad efterfølgende om, som jeg også gør til alle andre sælgere der ringer, at blive slettet fra telefonlisten, hvorpå telefonen blev lagt på uden svar fra sælger...
Uforskammet at lægge på før samtalen er slut og ovenikøbet fra en sælger jeg ikke har bedt om at blive ringet op af!

Telefonsælger

Har tidligere kort abboneret på Weekendavisen og hænger nu på mulige opkald, hvilket jeg fik her til aften. Jeg måtte takke nej tak 4 gange og 4. gang fortælle at jeg ville lægge røret på indenfor 2 sek. Det var desværre måden at slippe for deres fantastiske tilbud.

Du kan ikke slippe for os!

Jeg henvendte mig pr. mail og frabad mig opkald fra sælgere resten af mit liv.
Jeg fik at vide, at jeg skulle melde mig til robinsonlisten på borger.dk.

Altså "vi kan ikke efterleve dit krav, henvend dig til kommunen".

Dette burde ikke være lovligt.

Tlf sælger farer med løgn

Ble ringet op af en sælger i februar og takket ja til 10 uger med to forudsetninger:
Levering skulle starte i april og at det ikke ble automatisk forlenget efter de 10 uger.

3! telefon samtaler til Kundeservice fik endelig afklaret levering til rigtig tid, nu har jeg så fået en regning for aviser sendt til mig når jeg har været på ferie (efter de 10 uger).

Berlingskes telefonsælgere farer med løgn, vil aldri abonnere på denne avis igen.

Hjælp med at finde bestemt artikel

Jeg vil ikke, som jeg kan se et par andre har gjort, bedømme avisens indhold, men i stedet den service, jeg oplevede, da jeg ringede til Weekendavisens redaktion. Jeg havde nemlig brug for en bestemt artikel, som jeg kunne huske at have læst i avisen på et tidspunkt inden for de seneste 3-4 måneder, men jeg havde desværre glemt både rubrik og journalist.

Det var dog ikke noget problem, fik jeg at vide. Kunne jeg forklare, hvad den handlede om? Og måske hvilken sektion, den stod i? Det kunne jeg nogenlunde, og så lovede de at gøre, hvad de kunne for at grave den frem til mig. Jeg tænkte, at det nok ville tage lidt tid - de kunne jo ikke forventes at smide alt, hvad de havde i hænderne for at hjælpe mig. Men der gik ikke mere end en halv times tid, før jeg fik tilsendt artiklen i en pdf-fil pr. mail. Imponerende.

Min avis

Jeg kan sagtens leve uden avis - og har da også gjort det i lange perioder, men hvis der skal bruges penge på avis, så bliver de brugt på weekendavisen først.
Lørdag formiddag er bare sat af til ekstensiv lytning på Mads og Monopolet og intensiv læsning af weekendavisen for at se, om der er sket noget i løbet af ugen, som jeg ikke har fanget.

Ubehøvlet sælger

nu har de ringet 2 gange inde for en uge. Hvorfor forstår de ikke hvad et nej betyder første gang.

Sælger var anden gang ubehøvlet. så de skal overhovedet ikke regne med jeg vil overveje deres avis fremover.

Udmærket avis, dog...

Denne borgerlige elitære niche-avis er ganske udmærket med meget velskrevne artikler. Dog bryder jeg absolut ikke om dens vinkel og ikke mindst dens super-borgerlige journalister som skriver ukærlige og spottende indlæg fx anmeldelse af skønlitteratur.

Desuden har denne avis i særdeleshed gentagne provokerende partsindlæg til fordel for Israel.

Altså avisen er meget forudsigelig, dels struktur fx bagside af kultur sektion findes: 'sandt at sige'. Man smiler når man læser dette, dog kunne man også veksle med anden form for humor en gang imellem, dels kunne man eksempelvis se det samme billede af have-ekspert hver eneste uge i omkring ét til to år.

----

Endvidere er der desværre ingen debat i dens netavis. I det hele taget er dens netavis en ganske tam affære og som slet og ret ikke giver mening. På et tidspunkt kunne ens digte lægges på dette site, dog fra den ene dag til den ophørte dette digte forsvandt imidlertid uden at oplyse hvorhen.

Is Weekendavisen your company?

Weekendavisen Details

Velskrevet viden af begavede journalister

Visit Weekendavisen