wehkamp.nl reviews

wehkamp.nl reviews

Acceptable
6.6

Misleidende levertijd op site

Ik heb een Montel bank bij Wehkamp.nl besteld. Vanwege de snelle levertijd (2 weken in tegenstelling tot 10 weken in de Montel winkel) gekozen voor Wehkamp. Echter blijkt dit na de bestelling toch niet te kloppen en kan ik nog 2 maanden op mijn bank wachten.
wehkamp.nl

Reply from wehkamp.nl

Hoi Wouter, ik kan me heel goed voorstellen dat dit niet prettig is! Kun je jouw gegevens sturen samen met dit probleem naar webcareteam@wehkamp.nl sturen? Dan gaan we kijken of we een oplossing kunnen vinden.

Met vriendelijke groet,

webcareteam wehkamp.nl

Superservice

De levering van Wehkamp is altijd supersnel. De bestellingen kloppen altijd en de betaling verloopt soepel. De pampers waren dus mooi op tijd binnen en konden meteen worden getest. We hebben ook andere merken luiers geprobeerd, maar Pampers blijft de beste. Nauwelijks last van lekkage, zelfs na een hele nacht en dus een volle luier, niet.

Prima service en goede kwaliteit

Het vest dat ik heb gekocht voldoet aan de verwachtingen. Ik vindt het prettig dat er altijd snel geleverd wordt en dat de producten eigenlijk altijd goed zijn. Echt geen klachten.

Supergave Jeans

Had al een Pepejeans maar heb er nu twee, het is een Superstoer model
Met Gave slijtage plekken ,lekker laag model,dus mooie billen!

Een maand geen luiers halen

Die maandboxen van Pampers zijn superhandig en Wehkamp heeft ze altijd op voorraad!

goed georganiseerd bedrijf

Ik bestel graag bij wehkamp. Snelle levering en goede communicatie over retouren en rekeningen. Alles goed te vinden op de site

sportieve broek

Leuke broek en super snelle ruiling want de broek valt vrij ruim er was een maatje kleiner nodig.

Super webshop, snelle levering

Super snel had ik de gave schoenen binnen, ik ben er verliefd op!

niet betrouwbaar

Een bed besteld, na hun beloofde levertijd van 3 weken nog steeds niks ontvangen. Op het hoofdkantoor kan men ook niet zeggen wanneer het wel komt en laat de klant in ontwetendheid.Men kan totaal geen duidelijkheid verschaffen voor de klant.
wehkamp.nl

Reply from wehkamp.nl

Goedendag,

Wat vervelend om te lezen dat je niet weet wanneer de bestelling geleverd gaat worden. Ik wil graag voor je na laten gaan of onze inkoopafdeling enig informatie heeft over je bestelling. Zou je de klacht incl je klantnummer of postcode en huisnummer willen mailen naar socialmedia@wehkamp.nl?

Met vriendelijke groet,
Webcareteam wehkamp.nl

super leule voorjaarstrui

Leuke voorjaarstrui met vrolijke kleuren. Het is een fijn zittende trui door de zachte stof. Naast dat het lekker zit ziet het er mooi uit. Al veel complimenten over gehad. Maat is valt normaal en zit goed.

ik beoordeel wehkamp omdat ik zeer tevreden ben als klant

Wehkamp is ideaal retoren geen probleem en als er iets aan hapert krijg je alsnog je geld terug. verder zijn de artikelen top kwaliteit, mijn advies ga naar Wehkamp dan lijd je geen verlies

Super schoenen!!

Ben er heel blij mee!lopen erg lekker , vallen wel klein uit

Ik heb het horloge terug gestuurd ,de dag en datum weergave werkte niet !!

Ik was blij met het horloge, maar de dag en datum aanduiding werkte niet ,
Ik heb nog gedacht dat ik iets verkeerd deed,maar dat bleek niet zo te zijn..
Ik heb het horloge na een paar dagen terug gestuurd !! omdat ik er niet tevreden over was !!

Gefeliciteerd Wehkamp.

Het was erg goed om te weten van je bestaan​​, heel erg bedankt voor alles.

Handzame grote reistas, met veel ruimte!

Deze vrolijke blauwe tas heeft stevige wieltjes en een prettige handgreep om de tas voort te trekken aan de trekstang.
Veel ruimte om al je bagage in een keer mee te kunnen nemen. Stevige ritsen zorgen voor een veilig transport van je spullen. Een gemak om mee te reizen!

Gewoon bij Wehkamp

Sinds een tijdje doe ik (man) bestellingen bij Wehkamp. Eerder hier te slagen was voor mij als man een beetje moeilijk. Maar sinds een tijd koop ik geregeld cordbroeken
heren slim-fit. Deze zijn topkwaliteit en de prijs en de levering, ik moet eerlijk
zeggen het is top bij Wehkamp. Ik geef dit ook door aan vrienden(vriendinnen),
want ook voor vrouwen volopkeus, goede prijs, kwaliteit en zeer goede levering.
Zeer mijn advies: koop bij Wehkamp.

ik vind whekamp de besten

als je bij whekamp bestelt is het er snel retouneren is ook geen brobleem en de spullen zijn perfeckt gr lenie van dommele fortuin

Het is geniaal

Ik vind de constante aanbiedingen ideal. Ook de relatief snel bezorgingen en de kwaliteit van de producten zijn helemaal fijn.

supper fijne webshop

Ik bestel al 2 jaar via wehkamp en vind het een supper fijne webshop als ke voor 10 uur bestel de volgende dag in huis als je het trug wil zenden log je in op ke wehkamp en ze komen je paketje halen kan niks anders zeggen dan perfect :-)

wehkamp.nl Details

Visit wehkamp.nl