wehkamp.nl reviews

wehkamp.nl reviews

Acceptable
6.6

schoenen

heb veel last van de voeten i.v.m. Jicht maar dit loopt lekker kan de deur weer uit bedankt

Heerlijk zittende mooie schoenen

Deze schoenen zien er en leuk uit en staan stoer en zitten heerlijk.

perfect en apart jasje!

super snel geleverd en nog een grote korting ook !! veel bekijks ermee!!

Geweldig uitgebreide collectie!

Altijd als ik iets nodig heb voor mezelf of de kinderen kijk ik eerst even op Wehkamp.nl
en dan slaag ik altijd door de uitgebreide keuzemogelijkheid.

Goed zittend broek

Deze broek heb ik regelmatig aan met sporten en zit prima!

Tevreden papa en mama: goede service en snelle levering van pampers!

Goede service: snel en makkelijk pampers online bestellen en de volgende dag al de pampers (op een door jezelf gekozen tijdstip) in huis! Dochterlief droge billetjes: wat wil je nog meer als drukke papa en mama zijnde.

wehkamp is OK!

Duidelijk,actueel,snel,betrouwbaar en goed geprijst!
Gewoon zoals het moet zijn.

Wehkamp is superwebwinkel

Al jaren klant , thuis bestellen snelle levering en retourneren geen probleem dan is achteraf betalen ook wel lekker

razendsnelle kwaliteit

Goede site, makkelijk zoeken, alle bekende merken in huis. Ook duurzame en eerlijke kledingproducten. Levering binnen 24 uur en een goede retourservice. Ideaal!
Ook fijn dat achteraf betalen mogelijk is.

Beroerde klantenservice, verder redelijk.

Normaal bestel ik vaak kleren via wehkamp, vroeger gebeurde het nogal vaak dat de verkeerde producten geleverd werden maar tegenwoordig komt dit gelukkig bijna niet meer voor. Helaas komt het nog wel voor dat de kleding er vaak op de foto's heel anders uit ziet dan wanneer het binnenkomt.

Nu even wat anders. Ik heb zondag een mobiel besteld voor rond €280,- met een kortingscode voor €10,-. Ik heb deze toen ook meteen vooruitbetaald. Op de één of andere manier stond hij nog in de winkelmand toen ik klaar was met betalen, dus ik dacht al dat er iets fout zat. Ik keek tussen 'mijn bestellingen' en hier stond hij niet tussen. Wel was het geld van mijn rekening af gegaan.
Ik heb toen meteen naar de klantenservice gemaild en op het eind van de dag had ik nog niks terug. Ik heb toen 's avonds nog dezelfde mail gestuurd met verschillende onderwerpen en maandagmiddag had ik eindelijk één mail terug. Ik kon het via de acceptgiro bestellen. Maar in deze eerste mail had ik nog niet vermeld dat ik een code had gebruikt en dat het een mobiel betrof.
Dus een mail terug gestuurd met de vraag of het zal uitmaken dat er €10,- verschil tussen zal zitten. (Ook later weer 4 à 5 mails extra gestuurd.) Dinsdagochtend heb ik dan weer een mail gehad met dat dit niet zal uitmaken en dat ik het nu kon proberen.
Dus ik probeerde dat vanmiddag en toen bleek dat ik deze bestelling niet achteraf via de acceptgiro kon betalen. Ik moest per se vooraf betalen en dan zou de bestelling verwerkt worden.
Hierna heb ik weer gemaild (en daarna weer een paar keer) en nu ben ik blijkbaar gebeld en willen ze telefonisch contact opnemen.

Gelukkig wordt er nu dus toch wat gedaan, na het sturen van vele mails.
Blijkbaar wordt er één in de twintig mails behandeld.
wehkamp.nl

Reply from wehkamp.nl

Goedenavond Lyanne, blij om te lezen dat het is opgelost. Mocht ik toch nog wat voor u kunnen betekenen dan kunt u mailen naar socialmedia@wehkamp.nl. Graag ontvangen wij dan ook uw klantgegevens.

Met vriendelijke groet,
webcareteam wehkamp.nl

Good Company

I have only good experience about wehkamp

Goede webshop

Meerdere malen besteld bij wehkamp en altijd op tijd alles ontvangen
Top service

Aardige winkel

Ik ben al jaren klant van dit bedrijf en ben er met wat minpuntjes tevreden over
+uitgebreid assortiment
+goede kwaliteit goederen
+goederen worden indien mogelijk dezelfde dag weer opgehaald
-verzendkosten
-klantenservice moeilijk bereikbaar

lekker thuis shoppen

Al jaren bestel ik bij wehkamp...tot nu zeer tevreden

fijn en makkelijk shoppen

Ik leef van een minimum inkomen dus ik moet het hebben van de aanbiedingen die wehkamp altijd wel heeft, Ook is het fijn dat je pas achteraf behoeft te betalen datgene scheelt met de wachttijd van je geldteruggave als je iets terugstuurt. Verder vindt ik fijn dat a.d.h.v. mijn wensenlijst ik een mail krijg als het artikel b.v. bijna uit voorraad is en misschien niet meer terugkomt in het assortiment, zodat ik een beslissing kan nemen of ik deze alsnog te bestel.

Superfijne webwinkel!

Wehkamp.nl vind ik echt een super fijne winkel, gezien de snelle levering van de bestelde artikelen, ook het makkelijk kunnen retourneren. Het kan allemaal vanuit huis met een paar muisklikken geregeld worden! Heerlijk geen gesleep naar het postkantoor met allerlei pakketten. Ook de verschillende betalingsmogelijkheden bevallen me prima.
De administratieve verwerking van betalingen en retouren vind ik echt heel goed, het is meestal binnen een paar dagen geregeld en ook dat ze laten weten als retouren zijn verwerkt vind ik goed, dan kun je het heel snel controleren of het klopt. Als er later blijkt dat kleding niet goed blijft, snel lelijk worden of kapot gaat op een manier dat niet door gebruik komt, dan is het heel makkelijk om het te melden en de klacht te laten beoordelen, daar heb ik ook alleen nog maar positieve ervaringen mee dat het snel en naar behoren wordt afgehandeld.
Als ik babyartikelen bestel zoals luiers, is de verzending gratis, dat vind ik echt super, dan blijft het goedkoper als naar de winkel gaan en veel gemakkelijker!

onwijs leuk, maar niet voor mij

onwijs leuke broek, lekkere stof, mooie aparte kleur. De lage zakken op de broek geven je "goede billen" echter aan de voorkant zit de broek bij mij waardeloos, een beetje zo n hangkruis. Heel erg jammer, broek retour gedaan.

Effe naar Wehkamp!

Ruime keuze, overzichtelijke website, snelle levering.
Kortom: lekker shoppen bij Wehkamp

Super gave zomerjas, valt lang en smal!

Super gave zomerjas! Mijn zoon is er erg blij mee.
Jas valt lang en smal maat s valt als een grote kindermaat 176.

eindelijk weer glad

Ik ben weer glad na een lange tijd met een scheerapparaat met botte messen.
Dit apparaat doet zijn werk zowel droog als nat en ook een baard van een paar dagen
gaat er hééél makkelijk af.

wehkamp.nl Details

Visit wehkamp.nl