Wellnesscampingogfritid reviews

Wellnesscampingogfritid reviews

8.1

Super betjening

Gerner er en mand, der gerne hjælper folk med at finde de stumper man skal bruge,også selv om det kan være svært at finde dem hos diverse camping og andre reservedelsforhandlere, hvor vi kan handle som privat personer.
Han er en rigtig flink person at handle med.
Ove og Leif Kaslund ( MKP Caravan Club International )

Toppen af Poppen.

Jeg ringede til Wellness camping og fritid, da jeg havde nogle spørgsmål, ejeren Gerner var så behjælpelig, jeg fik bestilte mine varer og fik dem efter kort tid. Jeg synes at det er dejligt at jeg kunne tale med ejeren, da jeg var usikkert på hvad jeg præcis skulle bestille.Jeg kan varmt anbefale butikken. Super service. 5 stjerner fra mig :-)
MVH. Den glade køber

Super Service

Jeg ringede til dem for at få lidt mere info om et telt de havde på hjemmesiden, her fik jeg fat i ejeren som hedder Gerner. De havde dog ikke det ønskede telt længere i deres sortiment, men han foreslog et andet og tilsvarende telt, som han kunne skaffe hjem til mig uden extra omkostninger.

Teltet kom hurtigt hjem og Gerner kontaktede mig for at høre om han lige skulle komme forbi med teltet for vi boede jo lige i nærheden af hinanden ( 45 km ) Se, det kalder jeg god service :-)

5 af de store herfra, forsæt den gode stil

Virkelig god service.

Jeg må rose wellnescamping nye ejere.God service og hurtig levering.Kan kun anbefaldes.
VH Rene Jensen

Super service af NYE EJERE :)

God service af den nye ejer Gerner da jeg - i juledagene - ringede dertil med en forespørgsel på nogle lygter til min hestetrailer.
Super hurtig reaktion på net-bestillingen: Bestilte mandag d.30/12 kl.16 på nettet.
Den 1. hverdag herefter (torsdag d.2/1 kl. 17.30) ringer Gerner og siger, at han står foran min hoveddør med varerne :) (Jeg bor i Stenløse, Nordsjælland)
Jeg var desværre ude at handle, så vi mødtes ikke, men han gik da lige hen og kiggede på min hestetrailer, for at sikre sig at lygterne også passede :)
Lige nu er jeg bare glad for at Gerner har overtaget butikken, for ellers lader det til at jeg nok ikke havde været så heldig, kan jeg se efter at have læst de andre anmeldelser ;)
Mvh Susanne Høiberg

P.S. Husk endelig ny mailadr.: wellnesscamping@hotmail.dk

Så skete der noget

Jeg har stort set samme oplevelse som de fleste der har anmeldt denne side, har bestilt vare i juli mdr. betalt men intet modtaget. har prøvet af ringe og maile uden svar, men opdagede dog forleden af der var kommet ny ejer. Prøvede af skrive til den nye mail adresse, og vupti der kom svar efter en halv dag. Gerner (som en af de nye ejer hedder) skrev han ville tjekke op på min bestilling næste dag. Det gjorde han og jeg har i dag modtaget mine vare, lige som han lovede. Det hele er overstået på 3 dag, tak for det Gerner.
Havde jeg ikke haft den dårlige oplevelse fra tidligere, så havde i fået 5 stjerner...

Ny mail: wellnesscamping@hotmail.dk

Is Wellnesscampingogfritid your company?

Visit Wellnesscampingogfritid