Welnesscampingogfritid reviews

Welnesscampingogfritid reviews

4.1

Bedrageri

Jeg købte og betalte desværre min vare i August.
Jeg har hverken modtaget penge eller vare.
virksomheden har bekræftet, at min ordre er annulleret men så heller ikke mere.
jeg har politianmeldt virksomheden, dette bedrageri skal stoppes!

Meget dårlig service

Jeg bestilte min vare i starten af maj. Det trækker pengene i midten af juni og jeg har endnu kun fået en mail hvor der står at de har sendt varen (har på 13. dag endnu ikke fået varen). Dette på trods af utallige mails til dem, som de ikke svarer på. Man kan ikke ringe til dem. Nu gør jeg indsigelse mod det beløb de har trukket, siden de ikke svarer eller sender den bestilte vare. Meget ringe service!

Reeagerer ikke på henvendelse

Har flere gange skrevet til dem. Men de reeagerer ikke på henvendelsen. Vil også sige heldigvis. For da de så ikke havde reeageret fandt jeg et andet sted som var noget billigere med samme vare.

Hold jer langt væk fra dem...

Købte div. camping udstyr. en uge efter bestilling trak de pengene, en uge efter det skrev jeg til dem for at høre hvor vores vare blev af. Fik svar at de desværre var gået i restordre men ville blive sendt en af de nærmeste dage. efter en uge skrev jeg til dem igen for at høre hvor det blev af, fik ikke svar. en måned efter vi bestilte skrev jeg og bad om at få mine penge igen da vi ikke skulle bruge det længer. efter yderlige 3 uger uden svar fra dem, skrev jeg til banken i stedet for. De skal til gengæld ha ros pengene stod igen på kontoen dagen efter.
Men så ved man jo til en anden gang at man ikke skal købe camping udstyr fra en Cafe i Kolling

Leveret som lovet

Varer til fornuftige priser og leveret til tiden.
Oplysning om varerne på hjemmesiden noget mangelfulde, men det meste er mærkevarer der kan findes andre steder.

Is Welnesscampingogfritid your company?

Visit Welnesscampingogfritid