Wesellcd reviews

Wesellcd reviews

7.0

Bestilte noget en lørdag (11-01-14) , fik det med posten tirsdag (14-01-14), super hurtigt og nemt, og pengene blev først trukket tirsdag den 14-01-14 :)

Kan varmt anbefale dem :)

Modtog pakken indenfor 72 timer

Bestilte Verbatim CD m.m. i weekenden og de afsendte varen fra Padborg mandag - og jeg modtog pakken tirsdag. Er rigtig godt tilfreds.
Har købt hos dem for et par år siden og der var de lige så hurtige.

Trak penge på konto før varen var afsendt

Jeg er meget skuffet over den service jeg har fået hos WeSellCD
Den 2.dec kl 20.00 bestiller jeg mine varer og forvente den ville være til afhentning på posthuset den 4.dec. Men da jeg ikke havde hørt noget den 5. dec logget jeg på deres hjemme side og så at status var klart til afsendelse. Pengene var trukket på kontoen den 3.dec. Jeg kontaktede dem via mail og 1½ timer fik jeg mail om at varerne var på vej. Så står du og lige skal bruge dine varer, så er det nok ikke her du skal bestille dem, med mindre du har godt tid.

Trækker pengene før varen er sendt

Jeg bestilte d. 8/4 nogle ting hos Wesellcd.dk. Det var ret svært at finde ud af, da der ingen billeder var, men fik dog tingene bestilt. Dagen efter ser jeg på min netbank at pengene, og går derefter ind på min mail for at tjekke mit track&trace nummer. Dette har jeg så ikke fået, ej heller en mail om at min pakke er sendt. Giver dem dog lidt tid, da jeg ikke regner med at de trækker pengene før pakken er sendt, da dette er imod lovgivningen.
Efter at have ventet på mailen, skriver jeg en mail til dem, for at høre ad hvor mail med at pakken er blevet sendt er blevet af. Bliver så svaret af en der har haft meget travlt med at skrive mailen, hvori der i mailen står at pakken den er ikke blevet sendt. Skriver så tilbage til dem, at de godt kan overføre pengene tilbage, og gør dem opmærksom på at det som de har gang i er ulovligt. Efter et par dage får jeg en ny mail hvori de skriver, at pengene er da ikke blevet trukket. (de kommenterede ikke engang på at jeg nævnte det var ulovligt). Derefter var jeg klar til at smutte i banken, for at få mine penge tilbage. Da jeg dog har travlt for tiden, havde jeg ikke tid til at tage i banken, og derfor gik der et par dage hvor jeg så, til min store overraskelse, fik en mail med et T&T nummer.
Fik så pakken i går i fin stand, så der var intet at klage over til selve pakken.

Men alene af den grund, at de trækker pengene før de må, samt den utrolig dårlige kundeservice, gør at jeg ikke har lyst til at handle der igen.

Billige varer og lynhurtig levering

Tak for lynhurtig ekspedition.Kan ikke gøres bedre

Der gik 2 dage efter bestilling!

Også var mine Verbatim dual layer dvd skiver klar til afhentning fra posthuset! Blev rigtigt positivt overrasket over dette, især når man tænker på deres virksomhed befinder sig i Tyskland.

Har før bestilt cder derfra med relativ hurtig forsendelse men 2 dage må siges at være en ny rekord :)

Også er det kun et plus at de har en hel masse andre ting end blot cd'er.

Fantastisk webshop !

Har handlet med wesellcd.dk i flere år og jeg er stadig forbløffet over deres servíce og deres billige priser !

Jeg køber bla. billige blækpatroner, og blanke skiver.

Levering kan dog godt til tider tage 1-2 ekstra dage i forhold til levering fra et dansk firma da det kommer fra tyskland.

...

vejen til billige dvd -r +r

Nem og smertefri handel

Bestilte blækpatroner i weekenden som blev leveret tirsdag.
Hurtig levering og gode priser giver 5 stjerner!

Godt tilfreds

Jeg købte 5 stk. DVD+R og havde en oplevelse af;

1/ God pris
2/ Hurtig levering
3/ Fin indpakning

Så jeg vil klart handle der igen, en anden gang...

Gode priser og hurtig levering

Jeg har handlet flere gange hos wesellcd.dk (printerpatroner, fotopapir, blanke medier mm.) og har hver gang været yderst tilfreds med deres service, gode priser og hurtige levering.

Nemt og hurtigt

Jeg afgav min bestilling lørdag eftermiddag, og onsdag lå min pakke til mig i døgnposten. Intet at klage over. Alt gik som smurt.

Stedet at købe dine discs..

Har købt nogle gange hos wesellcd.dk og har altid fået mine varer til tiden, uden problemer. Har senest bestilt i dag, så jeg kan varmt anbefale dem.

God service og hurtig levering

Svarer også forholdsvis hurtigt på email og man kan endda ringe til dem!

Når det "kun" bliver 4 stjerne, skyldes det at deres hjemmeside kan virke lidt uoverskuelig og enkelte produkter kan forsvinde, selvom de faktisk er der!

Rigtig fint

Jeg har købt et Wii spil, og alt var som det skulle være. DOG vil jeg sige at emballagen gerne måtte være mindre. Spillet blev sendt i en mindre papkasse, og jeg måtte derfor en tur på posthuset for at hente pakken, da den ikke kunne komme i vores postkasse.

Super hurtig levering.

Jeg har købt cd-skiver, dvd-skiver og sd-kort. Altid leveret senest 2 dage efter.

God pris ingen problemer

Bestilte fredag kl 15.50 hvor jeg fik mit automatiske svar om at min bestilling var gået igennem. Søndag fik jeg en ny mail, hvor jeg fik track and trace som sagde at de nu havde fået min bestilling.
Onsdag var den med posten.

SUPERFIRMA

Har købt på wesellcd.dk mange gange.Altid lynhurtig levering, modtager pakken dagen efter

Is Wesellcd your company?

Visit Wesellcd