West Import reviews

West Import reviews

6.6

Dårlig service

Har bestilt af 2 omgange med kort tids mellemrum ved West-import til total renovering af en Puch Maxi. Det er fine dele og priser, men servicen er elendig. Da det er de 2 eneste gange (og sidste) synes jeg det er lidt skidt at der er fejl i begge ordrer. Da jeg får pakke nr 2 opdager jeg at gaffelbenene som skulle være uden manchetter og disse skulle bestilles ved siden af iflg hjemmesiden, ikke er vedlagt men sidder allerede på benene i den svejset pose. En lidt underlig måde at tjene 30kr extra på, men vælger intet at gøre. Da jeg har fået stellet fra maler og begynder monteringen, opdager jeg at der er 2 skærmstivere til for, istedet for til for og bag. Yderligere har gasrullen til gashåndtaget, brækket en lille flig af som falder med ud af posen da jeg posen for at monterer denne. Jeg henvender derfor til West-import på mail og klager over fejlleveringen, det defekte håndtag og manchetterne som jeg har betalt for, men egentlig unødvendigt. Får som svar at de er begyndt at få dem pakket sammen med benene, fair nok men dette burde oplyses. Stiveren og gasgrebet skal jeg sende retur, hvorefter de vil ombytte eller tilbage betale. Jeg får pakket alle sagerne og sender dem om mandagen, som disse mails er sendt fredag og skriver hvorvidt jeg får dækket mine fragt omkostninger, da jeg mener det ikke er mit problem eftersom jeg reklamerer og ikke bare vil returnerer. Intet svar, skriver igen torsdag da jeg kan se via tracking nr at pakken er forsøgt leveret onsdag og nu venter i en boks. Får at vide at jeg får tilbage betalt fragten, selvom de normalt sender en retur label(undrer mig over at de ikke har gjort det så) og at den bliver hentet dagen efter. Fredag modtager jeg mail om at stiveren rigtigt nok er sendt forkert, men gasrullen har jeg iflg dem selv smadret, selvom kun grebet har været monteret? Jeg kan jo dog ikke bevise at den var sådan ved levering og acceptere at æde den selv, men takker for ombytningen af skærmstiveren som jeg ser frem til at modtage. Idag tirsdag er der stadig ingen skærmstiver eller fragt refundering kommet og henvender mig derfor igen på mail, for at høre om dette overhovedet kommer til at ske, hvor jeg får at vide jeg vil få beløbet for stiveren og gasgrebet (samme beløb som fragt) refunderet. Synes det er dårlig stil, det kunne allerede være gjort i fredags. 1,5 uge efter jeg klager er der stadig ikke hverken varer eller penge, det er bare ikke iorden. Har imellemtiden også opdaget at den stel plade som jeg bestilte og har banket årgang og stelnr i, er til en Maxi L med dæmpere og ikke til en Maxi S stivstel som jeg bestilte. Stumperne og priserne er ganske udemærket, leveringen er også hurtig, men er der problemer kan man tydeligvis skide i havet. Handler der hvertfald ikke igen.

Godt sted til Puch

Super godt sted at købe Puch dele.
Er meget tilfreds med delene derfra, dog var der lidt problemer med manglende ting i ordren, men skrev til dem og vi fandt ud af det hurtigt.
Jeg siger tak for rigtig god service!

Rigtig godt sted

Super sted jeg bestilte mine vare kl 5 og eftermiddagen og fik dem kl 8 næste morgen så jeg er meget glad for at handle hos dem

Super Sted!

Det er er godt sted at handle, har ikke haft nogle problemer med dem, gode vare til billige penge, så bliver det bare ikke bedre :)

Har handlet der flere gange og har været godt tilfreds

Har handlet ved west-import et par gange og har altid fået varen hurtigt og sikkert Men dog kunne internet siden godt værre beder

Gode vare til en rimlig pris + god betjening

Ejeren er super flink og meget hjælpsom.
Han er ærlig om de dele han sælger og god at handle med.

Hans udvalg af knallert dele er meget bredt, og kvaliteten på dele er gode i forhold til prisen!

Super god service!

Super god service Jeg bestilte et cylinderkit til Puch Maxi derinde, men under monteringen knækkede stempelringen, jeg skrev til Kim og han svarede inden for en time, og sender mig nogle nye stempelringe!

SUPER GOD SERVICE!

Fint.

Hurtig fragt, billige dele. Bedre bliver det ikke :).

hurtigt og nemt.

Jamen skrev en mail for at høre om nogle dele, fik svar omkring 1 time senere og bestilte det så.
Bestilte vidst omkring kl. 15 hvis jeg ikke husker helt forkert, og fik det allerede dagen efter.
Så har intet dårligt at sige om west-import indtilvidere.
Det er bestemt ikke sidste gang jeg handler der.

Ville dog gøre mere ud af hjemmesiden, da jeg personligt ikke syntes det er sat ordenligt op, og ligner noget jeg kunne lave i paint, men mere dårligt er der vidst ikke at sige om det.

service og service

bestilte en vare i starten af ugen. kom dog først 3-4 dage efter.

men havde så lige nogle spørgsmål skrem dem en mail. og 4 min efter kom der sku et brugeligt svar.
skrev så en mail il da jeg havde endu et svar,

og nu et par mdr efter er der stadig intet svar kommet.

fint sted og handle hvis man ikke forventer nogen form for service, og med risico for varene aldrig kommer..

EKSTREMT DÅRLIG BEHANDLING!!!

det her er min kontakt med west import bedøm selv hva du syntes

2012/1/9 Kim Karlsen < west-import@tdcadsl.dk>

Hallo..dårlig service.

Vi skriver det vi får at vide ved athena.

Det er et frit land,så må du prøve at se om du kan købe et et andet sted.

----- Original meddelelse -----

Fra: ******** <******@gmail.com>
Til: west-import@tdcadsl.dk
Dato: Man, 09. jan 2012 09:34
Emne: topstykke til sfx

Hey hvornår får i topstykke hjem der passer til jeres italyracing cylindre til sfx.? skrev for en lille måned siden og der sagde i de ville komme inden for en uge. Det sku en dårlig service!

Ingen svar på mail???

Har handlet meget hos West Import gennem tiden, men det er helt sikkert slut nu!!!!
købte en ting ( http://synonym.dk/mall/shop.asp?shop_id=2831&vare_id=457768 ) som ikke passede på min scooter, skrev så hele 3 mail om at jeg kunne sende det tilbage og de så kunne sende en anden tilg eller bare mine penge igen. Det vælger de så ikke at svare på, og det er sku for dårligt!!!!

Handel aldrig med dem da de ikke vil svare jer hvis der er noget galt med deres ting...

RIGTIGT GODT STED OG HANDLE !

RIGTIGT GODT STED OG HANDLE !!
efter der først havde været nogle problemer med betalingen, kontaktet jeg kim, han sagde at det var PBS som havde trukket beløbet to gange. han fik det hurtigt rettet. og tingende lå på posthuset to dage efter... god service ! :D

Ekstrem dårlig service og i strid med loven !

Jeg har for Nylig haft været i kontakt med dette firma via mail. Her spørger jeg en bestemt udstødning i deres udvalg og gør det klart at jeg har en scooter af ældre Dato og at der skal en udstødning med anden vinkel til, for at den passer på den gamle model cylinder. i dette tilfælde er det en Yamaha neos fra 2001.

Jeg får fat i en Kim, som svarer at udstødningen vil passe på. I god tro, vælger jeg at bestille udstødningen, men da jeg modtager den passer den ikke på og er identisk med en anden udstodning, som jeg har fra en kammerat, som har siddet på en "Aprilia Sonic" fra senrer end 2002, som er året, hvor der blev skiftet til de nye euro2 motorer.

Jeg konfronterer "Kim" med probemet og gør det klart at jeg føler mig snydt og det eneste han svarer er "Den passer på den årgang du har spurtg efter" Dette er i følge min mening et meget uprofessionelt svar, da det tydeligvis ikke er tilfældet og når man ikke engang har telefon, som en kontaktmulighed.

Herefter sender jeg varen retur inden fristen er udløbet og jeg har underrettet om ar jeg sender pakken retur med årsagen beskrevet. "Kim" fra west import nægter at tilbagebetale udgifterne ved forsendelsen og giver kun en sum der svarer til det jeg gav for udstødningen retur, trods at det i følge loven fremgår at han kun kan forlange at jeg skal betale porto for returforsendelse og at virksomheden SKAL returere det fulde beløb inklusiv forsendelsesgebyret !

KØB ALDRIG FRA DENNE HJEMMESIDE. DE VIL SNYDE JER HVIS DE KAN KOMME AFSTED MED DET !

Linket viser en artikel, hvor det bliver beskrevet, som et problem.

inet svar på mail

Det er for dårligat de ikke gider at svare på en mail og at de heller ikke har et telefonnummer er der vist useriøse firmaer der holder sig til

Bare iorden - tun til discountpriser

Han er helt klart den billigste på marked! - hurtig levering ikke så meget pjank og pjat

shoppen har produkter/mærker man ikke ser andre steder - og kvaliteten er fin!!

har handlet der mange gange gennem de sidste mange år og er tilfreds

siden trænger dog til en makeover!!

god service

har aldrig nogen sinde haft vrøvl med kim fra west import der er bare så god service hade en peugeot 100ccm hvor cylinderen gik. han gjore virkelig at for at hjælpe mig dog uden hæld og vær gang jeg har bestildt noget ved ham så har jeg fået det dagen efter og han har sku aldrig haft brugte dele aldrig

det eneste minus er hans hjemmeside den kunne godt være lidt beder :)

vh martin mortensen

kanon service

har bestilt der engang bestilte en fredag kl 10. fik delene mandag kl 2 så er helt ud tilfreds med dem og det er ikke sidste gang jeg bestiller der.

Hammer god service

Har købt en biturbo udstødning i mandags og fik den for lidt siden, der er intet dårligt at sige. Varen var i tip top stand og fik hurtigt svar på email da jeg spurgte efter status på ordren, så kan kun snakke positivt om west-import ;)

Dårlig oplevelser.

Mig og en ven bestilit et tunrør til en ciao, som for det første var brugt da vi modtog det. Det var ridset og der var en bule i og så sad der olie i forrøret og for det andet passede den ikke rigtig på knallerten..
Godt et år efter kom jeg til grænsen og skulle bruge et gaskabel til en dellortro 12 mm karburator, men det måtte jeg ikke købe da ekspedienten mente at jeg løj og ikke havde en ægte dellortro karburator, da den var for dyr. Selvom jeg alligevel bad om det ville han ikke sælge mig det.. 1 time senere kom vi forbi en anden butik, hvor jeg fik gaskablet uden problemer og det passede fint. Sidste gang jeg handler eller har sat mine ben der inde!

Is West Import your company?

Visit West Import