Westernunion reviews

Westernunion reviews

3.2

Western Union tager en meget høj veskelkurs foruden et meget høj forsendelsesgebyr

Vi har lige overført nogen penge gennem Western Union til Fransk Guyana, og vi har opdaget at, ikke alene har de taget et utroligt høj gebyr for at overføre penge, men de tager også en højere kurs. De tog ca. 8 kr. for en euro, og euroen er på ca. 7,5 kr. Da jeg talte med deres medarbejder, sagde han de skifter kursen 3 gange om dagen, men uanset hvor mange gange på dagen de skifter kursen, når euroen aldrig op på 8 kr. Det synes jeg er urimelig, for de misbruger folks nød for at de skal sende penge til deres familien i udlandet. Jeg mener Western Union mangler en konkurent, for de sidder på monopolet for overførelsen af penge til udlandet, og folk er tvunge til at bruge dem; og jeg taler om millioner af kroner som folk overføre hver dag. Jeg kan ikke tro vi lever i det eneogtyvende århudredet, og det ikke er en nemmere og billigere måde at overføre penge til udlandet med alle den it og internet vi har idag. Kun få år tilbage var der bedre muligheder for penge overførelse men bare ikke idag. Det er åbenbare ikke vigtig, følgelig er virksomheden, Western Union som simpelthen tager overpris for money transfer.

Elendig

Der har ikke været andet end problemer med Western Union på det sidste
Først blev min bankort afvist selv om der var penge nok
Nu skal man ringe til dem for at få ens identitet bekræftet !!!
Den tlf nr. de oplyser er ikke eksisterende!!!
Man sender en e-mail og man får ingen svar
Kundeservice damen taler Svensk og hun taler hurtig
Alt i alt mega dårlig!!!!!!

Dårlig kundeservice

Har kontaktet wu's kundeservice (svensk talende der ikke vil tale om dette), da jeg har problemer med at betale med dankort, som de fortæller kan bruges, banken fortæller der ingen problemer er hos dem, kontakt wu. Wu siger at jeg skal kontakte banken og sådan vil det køre frem og tilbage (klassisk). Har forsøgt med to forskellige dankort, med samme problemer banken kan ikke godkende gennemførslen måske pgr. 1. For højt beløb, 2. Forkert tastning af kort oplysninger, 3. For lidt beløb på bankkontoen. Til sidst siger wu at de ikke kan gøre noget. Er der andre der har problemer med dankort og her nævnes kun rent dankort ikke visa dankort.

FAKE MAILS

Jeg har også - som andre herinde - de seneste dage modtaget diverse mails om, at min Western Union konto er suspenderet og at min konto - som jeg IKKE har - har været udsat for misbrug...

Og ja, da min virksomhed er reklamebeskyttet via CVR registret, så undrer det mig meget, hvordan min mailadresse kommer i spil...???

Det er generøst at give 1 stjerne - men mindre findes desværre ikke...

Hvad er meningen??

Har aldrig nogensinde haft noget med Western Union at gøre. Pludselig modtager jeg 3 forskellige mails fra Western Union hvor de advarer om at min konto bliver udnyttet, bla...bla.....og jeg skal så gøre ditten og datten...sig mig, hvad foregår der egentlig? Og ikke mindst: hvor har de fået min mailadresse fra??

Ågerpriser

I en akut situation kunne vi ikke vente på en bankoverførsel til udlandet og brugte derfor Western Union for første...og sidste gang.

Overførselsgebyret var ca. 10% af beløbets størrelse og efterfølgende viste det sig, at den vekselkurs Western benytter sig af ikke blot er elendig men langt overstiger grænsen for det jeg vil kalde tyveri.

Der blev vi hurtigt og effektivt taget grueligt ved næsen.

Tidsspilde!

Brugte 10 minutter forgæves på oprette mig, indtaste kortinfo og prøve at lave en online transaktion til en person i Frankrig. Endte med at ringe til deres kundeservice som forklarede at western unions online system ikke virker til alle transaktioner (og hos western union kundeservice vidste de ikke hvorfor...) selvom alle ens data er indtastet korrekt. Det ville være rart at vide dette på forhånd!.

SNYDT

SENDET PENGE TIL EN VEN

OG DE HAVET AFTALT MED DERS MAND I NIGERIE AT HAN SKULLE HAVE PENGEN TIL SIG SELV

HOLD JER LANGT VÆK FRA DEM

SNYDER OG BEDRAGER

hvor har i min e-mail fra ?

Det er gået over mit hoved, at jeg har noget at gøre med Westernunion. Så jeg kunne ALDRIG drømme om at trykke på noget link som i sender rundt. Så hold jer venligst væk fra min email, TAK.
****************************************************************************************
Western Union offers one of the easiest ways for families and friends to send money and stay connected almost anywhere in the world. Your privacy on the Internet is of the utmost importance to us. In order to protect your account and personal information, you are required to confirm your information on file with us.

Please visit Western Union now Login here> and update your profile. Failure to secure your online account will lead to account suspension.

We are continually improving our Web site to better serve you. Be sure to check back with us often as we add exciting new services to meet your financial needs.

Thank you for using Western Union!

Problemer med at sende penge.

Har desværre haft problemer med en mislykket overførsel, Pengene blev trukket på betalingskortet men Western Union har åbenbart den indstilling at de ikke skal sende alle pengene tilbage igen når en overførsel er mislykket ved dem...
Gang på gang har jeg prøvet på at komme i kontakt med dem både på Mail og via deres online kontakt form, men deres kundeservice har åbenbart den indstilling ikke at vende tilbage til kunderne og sørge for at få de penge betalt tilbage som de nu har taget for en service som de IKKE har leveret.

Så hvis man vil lave en SIKKER overførsel så brug banken så er man da sikker på at det bliver gjort ordenligt...

Is Westernunion your company?

Westernunion Details

Send penge hurtigt og pålideligt måde med Western Union. Send penge online eller fra en agent til Ukraine eller et andet sted i verden. Western Unions officielle website.

Visit Westernunion