Wgcshop reviews

Wgcshop reviews

7.7

Fantastisk købsoplevelse

Bestilte for en måneds tid siden, nogle hardballdele til to venner og mig. Det viste sig så, at en af varene var udsolgt. Dette skrev de personligt til mig, og tilbød mig forskellige muligheder. De tilbød bl.a. at bestille denne vare hjem til mig, så jeg ville kunne have den indenfor 2-4 uger. Dette accepterede jeg, og bad dem opdatere mig løbende. Jeg modtog derefter en personlig mail, hver gang der var nyt info omkring min pakke. Tre uger senere modtog jeg en mail, hvori der stod at varen nu var ankommet og de sendte den hurtigst muligt. To dage stod UPS-manden foran min hoveddør. Det skal lige siges, at pakken blev sendt fra Hong Kong.
Pakken var indpakket i min. 5 lag bobleplast og hver enkelte del ligeså. Skide god service - og så er det vildt billigt!

Helt efter bogen

Der gik 10 dag fra bestilling til jeg modtog varen. Det må siges at være helt optimalt efter som det kommer fra Hong Kong. Alle de mange produkter jeg havde bestilt var i orden og fint og forsvarligt pakket ind.

Husk told.

Is Wgcshop your company?