Wheat.dk reviews

Wheat.dk reviews

6.1

Meget skuffende oplevelse/dårlig kvalitet

Har købt rigtig meget wheat tøj og for det meste været ok tilfreds.
Men på det sidste har der været så meget galt med kvaliteten af tøjet, bla syningerne har været så dårlige at der var huller og tråden slet ikke fæstede rigtigt. Af en t shirt faldt hele den nederste kantsyning bare af!
Jeg troede at et firma som Wheat der formentlig gik op i at levere en god kvalitet og service, men der er jeg godt nok blevet skuffet og klogere.
Jeg troede at de satte pris på faste kunder, men næh beskeden fra ejeren af firmaet Peter var at de ikke ville bytte defekt tøj hvis det var mere end et par måneder gammelt!.
Efter diskusion og forbrugerstyrelsen inde over det inviliigede han dog i at vi sendte det ind.
Derefter fik vi noget tilbage og han havde så selv samlet noget andet tilføldigt tøj vi ikke havde valgt/bestilt.
men da vi lukker og og kigger efter er der igen samme fejl på det retunerede tøj.
Igen skulle vi ringe flere gange og maile uden noget svar, og til sidst skulle vi så snede det ind for egen regning, da han sagde at de ikke ville betale fragtomkostninger. Hvilket forbrugerstyrelsen sagde at de skulle.
Nu ville han så lave et tilgodebevis på hvad han mente var fair og ikke betale pengene tilbage, til trods for alt det besvær og to gange defekt modtaget tøj.
Efter en helt utrolig arrogant og ubehagelig indstilling har han nu sagt at vi får delvis pengene retur, har dog ikke set dem endnu.
Men skuffet det er jeg virkelig over en så helt igennem uprofessionel behandling af en reklamation.

Helt perfekt

Bestilte onsdag formiddag og allerede om eftermiddagen fik jeg besked om, at ordren var afsendt. Dagen efter kunne jeg hente ordren i pakkeshoppen. Super. Og så havde de lige præcis det tøj jeg ikke kunne få fat i i butikken. Dejligt. Bestemt ikke sidste gang jeg handler på wheat.dk

Smart tøj men dårlig kvalitet

Synes tøjet er rigtig flot og smart, men ud fra prisen er jeg virkelig overrasket over kvaliteten ikke er bedre.
Syninger der ser forfærdelige ud og ikke holder men går op alle vegne og elastikker der alt for hurtigt bliver slappe.
temmelig skuffende når man har givet pænt mange penge for det, kan jeg kun føle mig snydt.

Offspring A/S Details

Visit Wheat.dk