Wheelstandpro reviews

Wheelstandpro reviews

7.7

Super kvalitetsprodukt og lynhurtig levering

Jeg bestilte den 25/12 kl. 2100 og posten har været med min wheelstand i dag kl. 12 :-) Super hurtig levering med rigtig god information undervejs. Fik hurtigt track-and-trace nummer og kunne følge pakken.
Nu er den pakket ud og taget i brug. Standen er udført solidt og det er virkelig et kvalitetspodukt. Prisen på ca. kr. 840,- er helt i orden. Der er en lamineret samlevejledning med samt værktøj (umbraco og fastnøgle) inkluderet. Den tager kun ca. 5 minutter og samle og den kan indstilles efter behag.
Selv ved voldsom kørsel er standen stabil. Jeg bruger et Logitech Driving Force GT rat og kører GT5.
Hvis du skal bruge en stand til dit rat, så kan disse på det varmeste anbefales.
Jeg ville give 6 stjerner hvis det var muligt, thumbs up herfra.

Kvalitets produkt til en fair pris og super support

Wheelstandpro laver nogle unikke holdere, som man ikke får andre steder i den kvalitet. De koster lidt penge, men kvaliteten er også helt i top, virkelig solidt lavet og leveringen er helt efter bogen med track and trace, samt godt pakket ind.

Is Wheelstandpro your company?

Visit Wheelstandpro