Whiskygaarden.dk reviews

Whiskygaarden.dk reviews

7.7

Langsom levering men god kommunikation.

Selvom jeg har skullet vente alt for længe på min levering, har Whiskygaarden været hjælpsom og givet mig den information jeg har bedt om. Jeg har været irriteret over den lange leveringstid, men jeg føler mig stadig godt behandlet. Jeg vil gerne handle her igen, men jeg vil dog sørge for at bestille i god tid, i tilfælde af flere problemer med leveringen.

Hej Kristian

Vi kunne desværre ikke gøre meget andet end at sende dig en ny pakke, da den første forsvandt i system. Vi beklager meget den lange leveringstid, men det var lidt ud af vores hænder efter afsendelsen.

Dinny Eriksen
Indkøbschef / Purchasing Manager

Top, top, top

Go whiskey, små penge, god service, mere behøver man vidst ikke skrive :-)

Gode viljer men ikke helt styr på logistikken

Som tidligere skrevet i andre anmeldelser, er det allervigtigste for en netbutik, at de leverer varen uden problemer og hurtigt.
På det dumpede whiskygaarden fatalt, da de bestilte whiskyglas med 1-2 dages lovet levering ikke var dukket op på dag 5. En telefonopklaring til virksomheden afslørede, at min ordre simpelthen var forsvundet! Noget der åbenbart sker i enkelte tilfælde. Men det må bare ikke ske! Derefter gik leveringen fint, så varen landede på dag 8 på grund af weekend.
Whiskygaarden "slipper" med tre stjerner for god side, godt produkt og ægte beklagelse over smutteren. Det skræmmer mig ikke fra at prøve stedet igen.

Hej Jesper

Her må vi medgive dig at vores system havde spillet os et puds, da vi altid sender lagervare som f.eks. Whiskyglas så hurtigt så muligt. Af en eller anden årsag var din ordre ikke blevet skrevet ud og derfor "glemt". Vi har derfor ændret vores procedure så vi dobbelt tjekker om alle ordre er sendt til pakning og forsendelse.

Dinny Eriksen
Indkøbschef / Purchasing Manager

Top professionel service, og spændende whiskysmagninger

Jeg har flere gange handlet hos Whiskeygaarden i deres lokaler i Randers, hvor tiden hurtigt kan flyve afsted med en super god Whiskey snak med ejeren Dinny Eriksen, som er en dybt seriøs whisky entusiast. Priserne er fornuftige og servicen i top. Kan kun varmt anbefale Whiskygaarden, også til dig som mere er til Rom. Her er udvalget også stort.

Har desuden lige deltaget i en af de whiskysmagninger som Whiskygaarden tilbyder som var et super godt arrangement til en god pris og et fantastisk spændende udvalg af whiskyer man kunne smage.

Alt i alt 5 stjerner for en perfekt oplevelse

Fantastisk service, stor viden og rigtig fine priser!

Vi bestilte en flaske whisky over nettet med afhentning i lokalerne i Randers. Vi havde regnet med en sviptur til Randers for at hente flasken, men det blev i stedet til et 2 timers meget hyggeligt og interessant besøg i Whiskygaardens lokaler.
Ejeren er en rigtig whiskyentusiast med en stor viden indenfor området! Det var en ren fornøjelse at dele whiskyhistorier.
Vi endte med at komme hjem med en ekstra flaske god whisky og 2 meget fine drikkelige "visitkort".
Helt sikkert et sted vi handler igen og kan kun medgive stedet de varmeste anbefalinger.

Fantastisk service

Jeg bestilte to relativt små ting fra Whiskygaarden, og bad dem samtidig om en lille tjeneste. Inden for få dage modtog jeg en perfekt vare, godt forsejlet og i fin stand. Samtidig kunne jeg se i pakken at de havde imødekommet mit ønske om en lille ekstra ting.

Alt i alt utrolig god service !!

Altid meget hjælpsom!

God kendskab til de produkter de sælger, super god service.

Problemfrit, hurtig levering, god service og lav pris

Efter mine erfaringer er Whiskygaarden.dk, det sted man bør gå hen, hvis man ønsker sig en behagelig oplevelse, når man skal købe whisky gennem onlinehandel. Leveringstiden og deres service er helt i særklasse. Leveringstiden er 1 til 2 dage, enkelte gange 3 dage, men det er stadig mere end tilfredstillende for mit vedkommende.

Deres service, hvad angår rådgivning og information om deres store produktudvalg, gør at jeg aldrig har været skuffet over mine køb ved whiskygaarden.dk. Derudover kan man få tilsendt gratis smagsprøver, så man er altid klar over, hvad man køber.

Whiskygaarden.dk er, med andre ord, klar over at luksusbetonede varer og en service ud over det sædvanlige følges ad. Jeg har i hvertfald aldrig oplevet andet, og derfor vil jeg give mine varmeste anbefalinger til dig, der måske ikke har den store erfaring, men alligevel interesserer for whisky. Og til dig, der er hærdet whisky-veteran, som leder efter den nye perle til samlingen hjemme i barskabet. Men specielt til dig, der leder efter den perfekte gave idé til din mand, din kone, din ven, eller din medarbejder.

Hej Benjamin

Mange tak for din flotte anmeldelse. Håber at du og dine kammerater nød de valgte whiskyer. Håber desuden at vi snart ses igen til en af vores smagninger.

Dinny Eriksen, Whiskygaarden

Tilfreds med varen, men lang leveringstid

Jeg har kun handlet med whiskygaarden en gang.

Jeg er tilfreds med varen og prisen, og der var også som lovet en lille smagsprøve med i pakken.

Pakken var forsvarligt pakket ind.

Ved bestilling blev oplyst, at varen ville blive leveret i løbet af 1-2 dage.

Jeg modtog bestillingsbekræftigelse den 1/2, og først den 6/2 modtog jeg mail om, at nu var min vare afsendt.

Jeg nåede da lige at blive lidt bekymret for, hvor min whisky blev af.

Men heldigvis havde jeg bestilt i god tid inden jeg skal bruge whiskyen.

Jeg kan godt finde på at købe hos Whiskygaarden.dk igen. Men vil sørge for at bestille i god tid.

Sen levering og dårlig service

Jeg modtog min vare langt senere end jeg fik at vide da jeg bestilte den og da jeg kontaktede butikken fik jeg besked om at der ville blive ringet tilbage, men det gjorde der ikke.

Samtidig blev jeg tilbudt at få en prøveflaske med, som jeg aldrig så skyggen af da varerne ankom 2 uger efter aftalt tid.

Hej Ditte

Vi er kede af, at du haft en dårlig oplevelse med leveringen af din ordre. Men vi finder det meget urimeligt at du har lavet en dårlig anmeldelse af os, når vi pr. mail har godtgjort at det var Postdanmark der havde fejlen i forbindelse med leveringen af pakken. Ifølge deres Track & Trace system er pakken leveret på adressen dagen efter afsendelsen. Disse oplysninger fik du tilsendt, og valgte så at stoppe kommunikation med os, uden af fjerne denne anmeldelse.

Det er korrekt at du har kontaktet os pr. tlf. og at vi lovede at ringe tilbage, hvilket vi så også gjorde umiddelbart efter vores samtale, og en gang til om aftenen samt næste dag. Da vores fastnetnummer har reklamebeskyttelse og derfor er hemmelig, brugte vi en mobiltelefon så du kunne se, at der var blevet ringet til dig. Vi havde derfor en forventning om at der vil blive ringet tilbage til os, når vi gentagne gange havde haft ringet uden at få svar. Vi erkender at vi kunne have skrevet en e-mail, men nu havde vi aftalt at kontakten skulle foregå pr. tlf. (Dette kan også dokumenteres ud fra vores regning fra Telia.)

Med hensyn til smagsprøven kan der opstå en smutter, men det sker tit at den lille flaske falder ned i bunden af kassen, og vi beder derfor også vores kunder kigge en ekstra gang i kassen. Vi vil naturligvis gerne eftersende din smagsprøve, men du har ikke svaret på vores mail hvor den skal sendes hen.

Dinny Eriksen, Whiskygaarden

Hvis man er vild med whisky

så køb den hos whiskygaarden.dk.

De har bare leveret en super duper service, kontaktede dem for at høre lidt nærmere om et par whisky'er de havde. De sendte mig smagsprøver sådan jeg kunne bestemme mig for hvad jeg ville købe.

Alt i alt var det bare en mega god service de leverede.

*****

Flot udvalg, stor viden og super service - hver gang!

Har handlet hos Whiskygaarden.dk flere gange, og har absolut intet negativt at sige om oplevelserne. Der er et stort og prisfornuftigt udvalg for alles smag, specielt indenfor whisky, naturligvis; men cognac- og især romentusiaster går bestemt heller ikke forgæves her.
Der er stor viden om varerne, og der er altid tid en en snak, når man kommer forbi efter sine indkøb.
De varmeste anbefalinger herfra.

Stort udvalg af singelmalt whisky, bourbon, rom og super service

Jeg kan kun give mine bedste anbefalinger til Whiskygaarden.dk
Jeg skulle bruge nogle whiskyglas som gave og faldt så over whiskygaarden.dk - købte en pakke af The Glencairn whisky glas til en super pris - De kom dagen efter og der var oven i købet en gratis smags prøve med - Super!

Jeg har nu handlet flere gange efterfølgende, specielt pga det store udvalg gode priser og ikke mindst fordi de ved noget om produkterne. Har specielt handlet en del af deres single malt whisky og bourbon. Jeg er ikke blevet skuffet :-)

.Super go webshop

Det er en rigtig go' webshop, med masser af spændende whisky m.m.
Flotte billeder som fint illustrerer produktet samt gode beskrivelser af smag og dufte.
Let overskuelig side.

God service, gode priser og stort udvalg!

Her er en seriøs webshop der virkelig ved hvad de snakker om. Jeg skulle købe en whisky til min far (som er whiskykender, jeg er ikke) og fik en rigtig god behandling og rigtig gode råd om hvad jeg skulle købe.
Ganske rigtigt blev min far meget begejstret over mit valg af whisky.

Kort sagt: Rigtig god service med råd og vejledning, gode priser og hurtig levering dagen efter!
Kan kun give mine varmeste anbefalinger...

Whiskygaarden Details

Whiskygaarden har eksisteret siden 2005. Vi er kendt for den gode kundeservice og for et stort udvalg af de bedste flasker. Vi fører kun flasker hvor vi selv kan stå inde for kvaliteten. Hos Whiskygaarden bestræber vi os på altid at yde den bedst mulige service og give dig en rigtig god oplevelse.

Visit Whiskygaarden.dk

We live here: Messingvej 54A