Whiteaway reviews

Whiteaway reviews

8.8

Hurtig levering!

Alt gik super nemt og uden problemer..

Hurtig og præcis levering uden problemer.

Hurtig og præcis levering uden problemer.

Godt

Godt produkt - levering fuldstændig upåklagelig

Ok service

Fin service fra White away. Det er nok ikke deres skyld at vores nye opvaskemaskine ikke virkede, da vi fik den.....

Tillidsfuldt

Der blev lovet en masse forskellige ting, inden vi købte vores cykel på Whiteaway.

Alt levede op til forventningerne på nær én ting. Der blev ikke ringet til os inden levering.

Det kunne have være katastrofalt, da cyklen var en fødselsdagsgave.

Ellers ALT perfekt.

En virkelig god oplevelse

at kunne bestille en vare og få den leveret dagen efter er bare super.

Professionel service

Det er første gang at jeg bestiller fra whiteaway, om er meget postiv overrasket.
Det var en meget behjælpelig medarbejder fra whiteaway, som forklarede hvordan det skulle bestilles når jeg bor på færøerne. Den service, som jeg fik har været over den service jeg nogensinde har fået i en butik og må sige at det har været meget nemt og hurtigt at få varene til færøerne.

Jeg vil helt sikkert anbefale Whiteaway til andre, fordi både service og pris er langt bedre end du får fra nogen i en butik:)

God service hurtig levering

Nem og overskueligt,hurtig levering

Supertilfreds

Hurtig levering - da der var en fejl på mit køb får jeg et nyt-uden forbehold

Forsendelsen kom en dag senere end ellers lovet

Det var uheldigt, da jeg har taget fri for at få det monteret, men da det ikke kom til tiden, var en fridag spildet.

Ærgerlig installation

Selve købet var i orden. Let og overskuelig hjemmeside. Men leveringen og installationen lever langt fra op til forventningen. Jeg måtte selv ringe og rykke for en leveringsdato og blev altså ikke kontaktet indenfor 1-2 hverdage som lovet.

Da jeg endelig får en leveringaftale i hus bliver tidspunktet ikke overholdt, på trods af at jeg gik tidligt fra arbejde for at være hjemme. Jeg ringede selv til installatøren, da det aftalte tidspunkt var overskredet, og så kom han indenfor en halv time. Men man må da i det mindste forvente at man bliver ringet op ved forsinkelser.

Da maskinene så blev installeret, måtte jeg selv installere højde, stille ben så den stod lige samt installere bundplade. Noget jeg ikke havde opdaget før installatøren var taget afsted. Ikke hvad man forventer når man har betalt for installation.

Den bestilte opvaskemaskine kom på det lovede tidspunkt

Den bestilte opvaskemaskine kom på det lovede tidspunkt

Problemfrit

Jeg bestilte opvaskemaskinen den ene dag, og allerede den næste dag blev den leveret.

Perfekt!

Alt fra bestilling, information undervejs og levering gik som det skulle!

Vil anbefale jer:-)

Total tavshed, manglende levering

Vi er i gang med at renovere køkken hvor vi beslutter at bestillte en gaskogeplade, et køleskab samt en mikroovn på whiteaway. Vi modtog en ordrebekræftelse med at to ting bliver leveret som forventet i løbet af et par dage, og tredje skulle komme nogle dage efter. Vi ringer 7 dage efter for at efterbestille en dyse til gas og whiteaway oplyser at de vil lægge den ved bestillingen, har aldrig fået noget at vide om gaskogepladen. Efterfølgende har vi kun modtaget køleskabet. Jeg ringeder i fredags 11/4 for at få en endelig bekræftelse på leveringen, hvor en oplyser at gaskogeplade og mikroovn vil komme på mandag dvs. i dag. Vi ringer i dag og få oplyst, efter to ugers ventetid at gaskogepladen er udgået og at mikroovn vil komme i morgen. Gad vide om vi nogensinde ville få information hvis ikke selv ringede. Vi fik tilbudt alternativ vare som ikke er lige det vi ønskede.
Ved ikke hvor skylden ligger, men vi forventer i det mindste at få de mest nødvendige oplysninger så vi kan komme videre, da vi pga. denne fejl endnu ikke kan lave mad og bruge vores køkken, samt vi skal ombooke vvs-installatør.

Hej Lejla

Jeg beklager at vi ikke har kunnet opfylde dine forventninger og ikke har givet tilstrækkelige oplysninger!

Så vidt jeg dog kan se, er I dog blevet opdateret bl.a. via mails af d. 31/3 samt d. 3/4 vedr. status på leveringen, så jeg vil ikke mene at der har været total tavshed fra vores side. Men jeg er enig i at det er et uheldigt forløb og at vi kunne have informeret mere undervejs. -Ingen tvivl om det. Din kritik er taget til efterretning og jeg vil undersøge sagen.

Levering af havemøbler

Rigtig meget gik galt i leveringen af vores nye havemøbler. Men Stine Kruse fra Kundeservice var ualmindelig sød og hjalp hele vejen igennem. Så tak til Stine - det hele lykkes til sidst og vi er glade for vores nye havemøbler.

Hej Janie

Jeg beklager mange gange, at leveringen af jeres havemøbler ikke gik som forventet! Det er absolut ikke optimalt og kritikken bliver bragt videre.

Det er dog dejligt at høre om din gode oplevelse hos vores kundeservice. Her bliver rosen ligeledes bragt videre.

God pris - vigtigt for mig - hurtig levering - god hjemmeside

Jeg har handlet hos Whiteaway et par gange - og er godt tilfreds med deres kundeservice, deres hjemmeside, samt leveringstiden.
Jeg har oplevet at de ikke er billigst - så jeg prøver også andre hjemmesider - men det virker meget fint hos Whiteaway

øv! - leverancedato ikke overholdt

Bestilte en vare på shoppen (torsdag), som garanterede levering dagen efter (fredag) hvor jeg skulle bruge varen) hvis bestilling inden for (4 timer - and counting down)
Bestilte osv. - og det blev så dagen efter og varen kom ikke.
Jeg kunne efterflg. læse på min ordre status, at varen først ville komme mandag.
det er bare ikke godt nok! - Angiver man en (forventet) leveringsdato (om post DK etc. vil det) - så bør man også leve op til det.

Hej Mads

Jeg beklager at vi ikke kunne overholde den lovede leverancedato. Da du har annulleret ordren, kan jeg dog ikke undersøge sagen nærmere mhp. at finde hvad der tilsyneladende er gået galt.

Vi har på ingen måde interesse i, at love datoer vi ikke kan overholde. Det kan hverken du som kunde eller vi være tjent med.

Dårlig levering

Købte et sæt havemøbler på tilbud, de blev leveret inden for den lovede leveringsperiode,(i dag) men fragtmanden anbragte møblerne på den (mudrede) vej. På forespørgsel om han kunne sætte dem i stenene i indkørslen og ikke midt på kørebanen ( en afstand af 2 meter) var svaret, at dette var levering til kantsten og at der i øvrigt ikke var service på tilbudsmøbler. Han ringede heller ikke en halv time før, som lovet.
Tvivler på, at jeg handler hos Whiteaway igen med den "Kantstenslevering".

Hej Dorthe

Jeg beklager den oplevelse du har haft med leveringen af dine havemøbler. Jeg bringer sagen videre, for det er absolut ikke sådan vi ønsker at en levering skal foregå.

Jeg håber I får god gavn af havemøblerne!

www.whiteaway.com Support

Gratis levering

Vi tilbyder gratis levering (Dog kan der være ekstra tillæg, hvis du bor på en ikke-brofast ø)

Ubegrænset returret

Vi har ingen tidsfrist for returnering af dine varer.

Prisgaranti

Vi har prisgaranti på alle vores lagervarer

Andre services

Vi hjælper gerne med opbæring, montering og bortskaffelse af gamle produkter.

Kundeservice

Hos WhiteAway.com lægger vi vægt på brugervenlighed og et højt serviceniveau, og det er vigtigt for os, at dit køb bliver en god oplevelse. Derfor er du altid velkommen til at kontakte vores veluddannede servicepersonale.

Åbningstider

Mandag - torsdag kl.9 til 22