Whiteaway reviews

Whiteaway reviews

8.8

Nemt, billigt og god service

Bestilte en vaskemaskine og den kom den dag jeg havde valgt.

Hurtigt og effektiv handel og levering.

Køb på nettet levering 1-3 dage og gratis !! Levering næste dag, med venligt opkald fra transport firma om vi ville være hjemme eller de stadig skulle stille den hvor jeg havde anvist. Tak for handlen.

Hej Therese

Tak for din flotte anmeldelse! -Og selv tak for handlen:-)

Aron, WhiteAway.com

Førsteklasses betjening og levering uden problemer.

D. 08-03-2014 har du købt følgende produkt(er) hos WhiteAway.com:

Marcus bord 150x90 cm
Oscar armstol stabelbar, sort

Varerne blev leveret som aftalt uden problemer
B. R.

Proff

Nemt og ligetil, alt køre med det samme.

Både godt og skidt

Dermed mener jeg cyklen blev leveret med fragtmand fint nok
men hvorledes den skulle samles ingen besked om ingen vej ledledning om det kun noget om gear og på hjemmesiden var jeres samlevejledning fjernet skidt

Hej Franjo

Tak for din anmeldelse!

Samlevejledningen ligger dog på på vores side (whiteaway.com/product/wac-milano-citybike-hvid/) under produktteksten, som den hele tiden har gjort.

Jeg håber at du får samlet cyklen og får kørt mange gode km. på den.

god vejledning god service

imødekommende og servicemindede

Suveræn oplevelse fra A til Z

Super let at navigere rundt på Whiteaway.com. Fandt det jeg søgte med det samme. Nemt at bestille. Lynhurtig opfølgning. Meget hurtig levering. Pakken pakket ordentlig ind og leveret 2 dage efter bestilling. Et stort 5-tal herfra

Perfekt, hurtig levering

Bestilte ny tørretumbler i weekenden og havde den tirsdag morgen. Perfekt!

Lyn hurtig levering

Dag til dag levering... helt uden problemer.

Gennemført ringe service

I dag kan hvem som helst åbne en webshop og sælge varer. Forskellen på amatørerne og de professionelle ses på hvordan man håndtere situationer, når noget går galt.
Her må jeg desværre konstatere at whiteaway virkelig hører til blandt amatørerne. De fremsendte mig defekte varer, da jeg kontaktede dem via deres online chat, blev jeg bedt om at sende en mail. Da jeg sendte dem en mail, blev jeg bedt om at bruge et link for at oprette en sag hos dem. Da jeg fik oprettet en sag modtog jeg en mail hvor jeg blevet lovet nye dele. Da der ikke skete mere kontaktede jeg atter online chatten, som fortalte mig at varene var sat til at skulle sendes, men det endnu ikke var sket. Supporten vil rykke for at få varerene sendt. Efter ydeligere et par dage kontakter jeg igen supporten, de lover mig svar pr. mail, men intet sker. Jeg skriver en mail whiteaway og får nu det svar at de ikke kan sende mig delene, men jeg kan få lidt rabat.

Jeg er helt uden skyld i at whiteaway sender mig defekte varer, og har ingen forståelse for hvorfor whiteaway ikke er i stand til at håndtere sagen professionelt. Når man køber varer hos dem tager det kun 2-3 dage for leveringen, længere tid bør en reklamation ikke tage, og slet ikke når der er tale om helt nye varer.

Hej Leon

Jeg beklager mange gange, at du dels har modtaget varer, hvoraf nogle var defekte! Og jeg forstå fuldt ud din frustration over såvel defekter som den lange svartid fra os.

Lad mig gøre det klart, at vi på ingen måde har til hensigt at sende defekte varer ud til vores kunder, for det kan ingen være tilfredse med. Vi ønsker heller ikke at trække sagen i langdrag, for det giver heller ikke tilfredse kunder.

Jeg bringer din kritik videre til vores kundeservice- og rma-afdeling, så vi kan få tjekket vore procedurer.

Jeg kan forstå, at vi desværre ikke har flere reservedele til de købte havemøbler, men håber at afslaget i prisen er tilfredsstillende. Hvis dette mod forventning ikke er sandt, må du meget gerne skrive til mig på ara@whiteaway.com

SUPER SERVICE

Nemt at handle med Whiteaway - hurtig levering!

God pris og hurtig levering.

God pris og hurtig levering.

Hurtig levering - varen lever helt op til forventningerne

Bestilte fryseren sidste på eftermiddagen. Den blev leveret næste dag.

Strålende hvidt.

Cafesættet var vist i naturtræ, så jeg havde en forventning i den retning, men blev positivt overrasket med den fine hvide lakering og den håndværksmæssige flotte udførelse i øvrigt.
PS: Jeg havde et købscertifikat mere, som jeg af en eller anden grund ikke kunne indløse inden udløbsdatoen den 4. april ? Afvisningen skete (3 gange) ved indtastning af mit kreditkortnummer. Det har undret mig noget lige siden.

for sen levering

Bestilte og betalte via hjemmesiden, som lovede levering indenfor 1-2 hverdage.
Leveringen fandt sted en uge efter bestillingen.

Hej Boe

Jeg beklager mange gange, at din ordre blev forsinket, så der gik en uge inden du fik montereret varen! Vores normale procedure er at du bliver kontaktet af vores montør inden for 1-3 hverdage, hvor der så bliver aftalt dato og tid for monteringen. Leveringen bliver således forsinket ca. 1-2 dage hvis der vælges montering.

Jeg sender dig en mail og håber endvidere at du er glad for varen.

super hurtig levering

Vi fik leveret en opvaskemaskine dagen efter bestillingen, det kan vist ikke gøres hurtigere. Varen blev stillet, hvor vi havde bedt om det.
Hilsen fra en meget tilfreds kunde.

Hurtig levering og god service ved telefonisk henvendelse til firmaet

Hurtig og billig

Kiggede på nettet ved 17 tiden, det billigste sted for den støvsuger jeg ville have var Whiteaway, havde den næste dag ved frokost tid. Samt at det er den bedste støvsuger jeg nogle sinde har haft.

Nemt at bestille kom som aftalt

Jeg bestilte hos Whiteaway via nettet og bad om en bestemtleveringsdag - og det kom som jeg havde bedt om

Tip-top behandling.

Sidste år købte jeg køleskab hos Whiteaway og var derfor slet ikke i tvivl, da nu osse min fryser stod af......prisen er den samme som hos konkurenterne, men med levering inkluderet .....og så får man en rigtig go' behandling både hos Whiteaway og chaufføren. Og dejligt med sms og opringning før leveringen. Super at man følger varen.

www.whiteaway.com Support

Gratis levering

Vi tilbyder gratis levering (Dog kan der være ekstra tillæg, hvis du bor på en ikke-brofast ø)

Ubegrænset returret

Vi har ingen tidsfrist for returnering af dine varer.

Prisgaranti

Vi har prisgaranti på alle vores lagervarer

Andre services

Vi hjælper gerne med opbæring, montering og bortskaffelse af gamle produkter.

Kundeservice

Hos WhiteAway.com lægger vi vægt på brugervenlighed og et højt serviceniveau, og det er vigtigt for os, at dit køb bliver en god oplevelse. Derfor er du altid velkommen til at kontakte vores veluddannede servicepersonale.

Åbningstider

Mandag - torsdag kl.9 til 22