Whitebrown reviews

Whitebrown reviews

7.1

Perfekt service

Købte via sweatdeal et sæt blaupunkt cn-112 hovetelefoner. Uheldigvis for mig var der nogle problemer med headsettet. Jeg kontaktede whitebrown pr. mail og jeg tror næsten ikke der gik en time førend jeg fik svar. Og svaret lød på at de blot sendte et nyt og jeg bare skulle returnere det første jeg havde modtaget. To arbejdsdage senere fik jeg et nyt. De havde desværre samme defekt. Så vi gentog successen. To dage efter henvendelse modtog jeg endnu et. Og disse virkede. Jeg skal nu blot (whitebrown betaler fragten) returnere begge de defekte headsets.
Gennem processen har jeg kun oplevet imødekommende service og skulle på intet tidspunkt argumentere og diskutere med whitebrown for at få en anden vare - Sådan!
Kan klart anbefale jer at handle ved whitebrown (og sweatdeal) uden at I skal frygte hvis produkterne skulle have problemer.
- Thomas

Fint service, dårligt produkt

Hej i andre tillids piloter!

Jeg købte en sweetdeal hvor jeg havde købt et Blaupunkt headset, som eftersigende skulle have 'Active noise cancelling'. Jeg skriver en mail til firmaet og spørger hvornår de afsender og får rimeligt hurtigt efter en mail hvor der står 'Vi er ikke sikre på hvornår netop din bliver sendt, men den bliver senest afsendt onsdag i denne uge'.

Helt fint, jeg fik min pakke i dag (fredagen efter afsendelsesdagen onsdag), men problemet ligger egentlig ikke det store hos firmaet, altså udover at de lover 'De højtudviklede høretelefoner har en ekstremt effektiv 'Aktiv Støjreduktion', men det eneste som denne funktion tilbyder er at kvaliteten af lyden IKKE er muflet, som den er hvis man ikke har funktionen sat til + den i virkeligheden ikke gør andet end at skrue en bette smule op for lyden, så funktionen gør egentlig ikke nogen forskel når man ikke hører musik.

Mvh.

Is Whitebrown your company?

whitebrown.eu Details

Visit Whitebrown