Wifi Shop reviews

Wifi Shop reviews

6.3

Dårligste service i lang tid

Jeg bestilte et Aerohive Access Point primo december og alt så godt ud. Da jeg ikke havde modtaget det ultimo december ringede jeg til Wifi-shop.dk og det viste sig, at jeg også skulle have et abonnement, men de havde ved en fejl ikke fået kontaktet mig. Fair nok - jeg bestilte abonnementet og ventede.
I januar var jeg i kontakt med wifi-shop (jyskdata.com) 4-6 gange hvor de hver gang lovede at ringe tilbage. Ikke en eneste gang ringede de som lovet.
Da jeg ringede og ville annullere min ordre kunne ham jeg talte med ikke hjælpe, men de ville ringe tilbage - needless to say, det skete ikke. Nu har jeg netop modtaget en mail om at mit AP er afsendt!

Jeg kan roligt sige, at vi aldrig handler der igen.

Super service og hurtig levering

Havde et akut problem efter en kraftig lynskade hos en kunde.

ringede kort før kl 16 til Wifi-shop og forhørte på lagerstatus..

blev ringet op 5 min efter at tingene var på lager og jeg bare skulle bestille på webshop så ville tingene være der med posten næste dag..

dagen efter havde jeg varerne i hånden 0805..

10000 tak for go service

Anbefalelsesværdi nethandel

Der er ikke så meget at sige, bestilte trådløs modtager, modtog dagen efter. Godt emballeret. Det er bare iorden :-)
Fem stjerne herfra.

Kanon service og hurtig ekspedition

Har handlet hos wifi shop 2 gange og begge gange med fuld tilfredshed.

God service og overholder aftaler

Var i en præsset situation og skulle bruge noget udstyr til montering i København lørdag, fik snakket med wifi-shop fredag eftermidag og fik lagt en ordre, de fik den send og dækket ekstra udgifter til lørdags udlevering, jeg havde udstyret kl 09 lørdag morgen.

Kan varmt anbefales

Awayit

En butik der lever med omtanke, er der tvivl kontaktes kunden

Har købt senderudstyr og modtagere både til 2,4ghz og 5ghz.
Alt er med en god og kvalitativ rådgivning.
Preben Larsen
Bonnet-it

Hvis alle webshops bare havde sådan en support:-)

Jeg søgte både presale rådgivning på korrekte produkter, og derefter teknisk support på grejet, og var dybt imponeret over den lynhurtige response, faglig kompetente vejledning jeg fik, og priserne er super rimmelige.
Jeg havde stort set svar på alle emails inden for 10 minutter efter afsendelse..

10 stjerner herfra.

Peter Meldgaard
Stjernholm IT aps

Super service og hurtig levering. Fik en fantastisk vejledning via telefon, så jeg var sikker på det korrekte udstyr blev leveret.
Handler alt vores wifi indkøb her fremover.

/Patrik
Ejer af Dataguard

Her kan i godt handle...

Jeg bestilte, betalte forud (Det var jeg ikke meget for, sikkerheden er for dårlig ved forudbetaling), Jeg fik mine varer, så jeg har intet at klage over...
Her kan i godt handle.

Professionel virksomhed - Styr på produkter

Skulle bruge en trådløs bro - og fik anbefalet Wifi Shop fra en ven. Efter at have talt med dem og fået produktet og den efterfølgende service/support kan jeg kun varmt anbefale dem.

Jeg talte med Sankar som hjalp mig - og her er en person der virklig har styr på Wifi :)

Levering til tiden - og altid til at få fat på

God leverandør og super service

Har nu gennem et år handlet ved Wifi-Shop og kan kun på det kraftigste anbefale denne leverandør. Deres produktpalette virker meget velgennemtænkt og muliggør at man kan klare næsten alle opgaver når det drejer sig om en trådløs forbindelse. Levering er hurtig, effektiv og gerne fremme næste dag.Supporten er faglig, behagelig, yderst effektiv og sørger for en hurtig problemløsning. Prisniveauet virker yderst rimeligt.
Eneste anke skulle da lige være lidt tynd datainformation ved ganske få produkter

Super produkter og super service

Wifi Shop yder en superservice. De hjælper med at programmere enhederne over Teamviewer. Er der fejl eller konfigureringsproblemer, bliver problemet hurtigt løst, over en telefonopringning eller fjernsupport.

Hurtig levering, super produkter, i det hele taget en super sparringspartner. Meget professionelt.

Service og Produkter i Top-Klasse

Har handlet med wifi-shop.dk en del gange nu, og det har været perfekt.
Selv da vi modtog en vare med fabriks-fejl på (Bullet M2 med dårlig RJ-45 connector) var det uden bøvl, de sende straks et nyt produkt, enda inden vi retunerede det andet.

Meget professionelt
Meget serviceminded
Leverancer til tiden
Gode produkter til god pris

Kort sagt vi er meget tilfredse.

Out-standing kunde service

Vi har handlet med wifi-shop et par gange nu, og det har været en fornøjelse hver gang. Hurtig respons på forespørgsler og leverancer til tiden - sågar rettelse af fejlbestilling med dags varsel - gør at vi er meget tilfredse.

Fremragende support

Det er sjældent man møder så serviceminded og kompetencerige virksomheder. En fornøjelse at handle med.

Thomas Møller, Rambøll

Er glad for min handel hos wifi-shop.dk

Jeg har lige handlet hos wifi-shop.dk. Kan kun anbefale at handle hos dem.
Grunden til at de "kun" får 4 ud af 5 er at nogle af de bestilte ting var udgået, så leverandøren ikke kunne levere dem til wifi-shop.dk. Sådanne noget burde man måske ha styr på.

Blev straks ringet op af wifi-shop.dk, som kan med flere løsningsforslag til de manglende ting.

Gode varer, og god support.... Dårlig leverings advisering

Første ordre og anden bestilling :

Super service uden sidestykke.
Det er sjældent at man får så god en service.
Gode råd og hjælp med opsætning.
Fornuftige priser oven i købet.
Jeg takker mange gange.

UPDATE:
Tredie Ordre :

Jeg bestilte flere varer hos dem ca kl 11 om formidagen.
Hjemmesiden sagde at de var på lager.
Ventede en hel dag på forgæves på posten.
Kontaktede dem efter 14 (dagen efter bestilling) for at sikre mig at de var afsendt.
Fik ikke nogen klar besked ved denne henvendelse.
Fik endelig en mail, kl 19:20 om aftenen, dagen efter bestillingen skulle være afsendt.
Det viste sig at en anden kunde havde bestilt de sidste før mig og der ville gå et par dage før de var hjemme igen, og kunne afsendes.

Jeg har spildt en arbejdsdag p.g.a manglende info fra deres side, derfor må jeg fjerne et par stjerner fra denne anmeldelse.

Jeg handler der nok igen, men holder dem grundigt i ørene m.h.t levering.

Update : Har bestilt flere varer, og de har taget kritikken til sig.
Super varer, Super Leveringsadvisering og Super Support.
Hvis bare der var flere af den slags butikker.

Service i absolut topklasse

Det kan godt være webshoppen endnu ikke fungerer helt 100%, men hold kæft en god service - det spiller bare - der er hjælp og rådgivning før, under og efter købet og hjælp til installation mm.
Helt suverænt - ingen tvivl, jeg køber alt mit trådløse udstyr her i fremtiden!!

Stort tak til wifi-shop - i styrer!

Den bedste service jeg længe har oplevet...

Har købt Rocket M2 trådløs udstyr, og efter kanon service med hjælp til opsætning kører det bare perfekt. Jeg har sjældent oplevet så god en service som jeg har fået her....

Meget positiv

Meget positiv. Jeg har købt NanoStation 5 Hz indoor/outdoor Air Max 13dbi og det er bare super

Wifi Shop Details

WiFi-Shop - WLAN Produkter til Skole, sommerhuse, camping, havne, boliger og virksomheder

Visit Wifi Shop