Wigomo reviews

Wigomo reviews

5.4

Wigomo.

I Januar 2011 fik min 7 årige datter it ønske opfyldt, hun fik en mobil telefon. Wigomo irkede som et fornuftigt valg da jeg ville have styr på hvem der ringede til hende og omvendt.
Hun har så endnu ikke kunne bruge den da det eneste nummer den vil ringe op er mit - uanset hvad jeg taster ind på nettet (vi skriver nu den 5 dec 2011), jeg har utallige gange haft fat i kundeservice der lover den ene gang efter den anden at en tekniker vil ringe tilbage, første gang kundeservice blev kontaktet var i maj 2011....
Det lyder så fint og fornemt på deres hjemmeside, men intet af det virker.
Vil give foregående anmeldelse ret - køb en smartphone fra et mobil selskab du kan stole bare en lille smule på.

Dårlig kundeservice og lover mere end de kan holde

Firmaet har et udmærket koncept. Desværre er telefonen af for ringe kvalitet - batterikapacitet anno 1995.
Telefonen skulle for 5-6 årige børn kunne vise et billede af den de ringer til - meget smart. Det lykkedes dog aldrig for mig at få vist nogle af de uploadede billeder.
En smart feature er at kun telefonnumre fra telefonlisten kan ringe til telefonen - dog kan man via et særligt nummer "wigomo switchboard" ringe fra en anden telefon. Denne funktion har de dog sidenhen nedlagt til trods at hjemmesiden stadig anviser muligheden.
Børnene vil gerne have musik på telefonen. Det kan den også - hvis man altså kan få kundeservice til at sende et hukommelseskort. Det er ikke lykkedes for mig.
Jeg har også været ude for at de "kom til" at trække den månedlige betaling 6-8 gange på en dag.

Mit råd: giv dit barn en smartphone. De finder ud af at bruge den hurtigere end du selv gør. Det giver langt bedre underholdning, og man kan få et billigere abonnement.

Is Wigomo your company?

Wigomo Details

WiGOMO ONE er en mobiltelefon udviklet specielt til børn, og med børns sikkerhed for øje

Visit Wigomo