WiiHosting reviews

WiiHosting reviews

6.2

Fantastisk

Wiihosting er et godt firma!
Jeg synes det hele var i top, og den eneste grund til at supporten ikke var acceptabel, var pga. jeg ikke var acceptabel.
Jeg opførte mig okay overfor medarbejderne, som ellers var meget flinke. Jeg vil bare gerne vide hvorfor at i lige pludselig ikke svarede på mails osv. Jeg vil gerne vide hvad jeg gjorde forkert :)
Hilsen Jeppe fra Lemvig!

dårlig Server

det er for meget man selv skal sætte op og man kan kun upload 8 mb af gangen det er for dårligt og det tager alt for langtig når man hopper i gemmen mapper

Hej Jacob,

Du er mere end velkommen til at sende links til alt du vil have installeret til mig på min mail rasmus@wiihosting.dk
Jeg vil anbefale dig at benytte af et FTP program.
Det er meget mere stabilt og fleksibelt at arbejde med.
Skriv en mail til mig og jeg vil med glæde hjælpe dig.
Husk at skrive dit ordrenummer med i mailen.

Super VPS

Jeg har haft min egen VPS i flere omgange hos wiihosting nu. Dette kan sagtens anbefales, ting jeg vil fremhæve:

- Billig pris
- 100% oppetid
- Super Hardware spec.
-Fornuftig og hurtig support

så alt i alt kan de sagtens anbefales.

Hej Daniel,

Jeg er glad for at høre du kan lide vores produkter og vores kunde service.
Tak for din anmeldelse.

Fantastisk service!

I starten af April 2011 kontaktede jeg WiiHosting.dk ang. sponsorat til min organisation. Det tog dem ikke længere tid end 1 dag og svare tilbage, positivt.
Serverne virkede perfekt, Support kørte perfekt, ingen klager herfra

Dårlig service, arrogante medarbejdere

Deres medarbejdere er meget arrogante, fatter intet af service, er meget u professionelle, snakker grimt, og har absolut ingen respekt. De nedgøre deres kunder på værste vis.

De har 1 nogenlunde medarbejder . Han er flink og har nogenlunde forstand på hvad han laver, Kan IKKE anbefale at folk køber servere her, med mindre de har FULD forstand på hvad de laver og kan guide medarbejderne til hvad de skal gøre hvis noget slår fejl.

Med venlig hilsen. Mark Bisgaard

Hej Mark,

Jeg beklager meget hvis du føler dig dårligt behandlet.
Men i dit tilfælde kan jeg huske du havde kontakt til os privat over steam.
Dette var ikke en service vi normalt tilbød, men da vi havde indgået en aftale angående rabat osv. på dine servere, så vi ingen grund til at slette dig.
Jeg husker du var meget glad for at spamme både mig og mine medarbejdere.
Derfor fortalte jeg dig at hvis det forsatte så jeg ingen andre udveje end at slette dig.
Men det hjalp desværre ikke, derfor slettede jeg dig til sidst da vi var begyndt at føle det provokerende.
Jeg husker du overgav dine produkter til en anden person og der efter skulle jeg ellers have noget af en lang "undskyld jeg siger det" sviner mail.
Beklager, men synes ikke du kan være bekendt med din form for ordvalg, vi har gjort mange ting for dig.
Muligvis mener du at du er blevet dårligt behandlet af mig, og det er jeg da også ked af.
Jeg har forstået på flere af mine medarbejdere at du ikke synes om mig, men du må beklage at jeg ikke sender "smilyer" i emails eller besked, da jeg synes det er meget uprofessionelt som virksomheds ejer at sende smilyer til kunder.

Men jeg beklager meget din dårlige oplevelse.

Ringe

Jeg købte en CSS server hos wiihosting.dk
Men den crashede tit og support gjorde ikke noget, der var også lag på serveren. Kontrol panel osv er fint, billigt og noget skidt...

Hej Frederik,

Jeg kan se dette problem var for over 4 måneder siden.
Da problemet var ordnet skrev vi det også på vores blog.

Kan se vi har haft kontakt med dig den ene gang.
Men efter vi havde lavet problemerne med at serveren frøs.
Hørte vi ikke mere fra dig.
Jeg beklager meget hvis du ikke er tilfreds med din behandling.

Du kan personligt skrive en mail til mig på:
rasmus@wiihosting.dk
Hvis du får fremtidige problemer.

Godt, men ikke super

Fordele ved WiiHosting:
- Nem kontrolpanel
- Billige og stabile servers
-Support er flinke og svarer hurtigt og simpelt

Ulemper ved Wiihosting:
- Supporterne er ikke altid online
- Serverne lagger når de ikke er blevet restartet. Det kunne være godt hvis WiiHosting kunne auto restarte alle servers kl. 4 eller 5 om morgenen

Men det er et godt sted at købe servers på, vil klart anbefale det, og har også gjort. Så tak for det Wiihosting. Det skal siges at jeg lige har købt endnu en server hos jer. Godt arbejde, men det kunne vær fed med det der "auto restart" også lige at supporterne er online lidt mere. Så var det blevet 5 ud af 5

-------------------------------------------------------
Har nu siddet siden klokken 12, og har ikke kunne få fat i en support endnu

Hej Kasper,

Vores supportere er altid online, bare ikke på Live Supporten.
Vi har altid en supporter der sidder og svare på mails og tickets over vores ticket system.
Du kan altid skrive en mail eller kontakte os igennem dit Betalings system under tickets.

- Auto restart er dog også noget vi har prøvet på at få indført i vores system, men da vi ikke selv har programmeret vores kontrol panel så har vi desværre heller ikke muligheden for at få denne ting ind kodet.
Hvis der ellers er noget kan du altid skrive til mig på:
rasmus@wiihosting.dk
Som er min egen personlige mail.

Fremragende FTP Kontrol!

Fordele ved at bruge Wii Hosting:

Hurtig svar på support! - Gode svar!
Billig Server Hosting! - God pris
Serverne er hurtige! - HØJ Hastighed
FTP Kontrol - Meget god funktion!

- Gå til Wii Hosting her:
http://www.WiiHosting.Dk/ - Go For It!

altså Wiihosting.dk det er jo det bedste der gik 2 min så havde jeg min server uden og lyve så gik der 1 min så havde jeg PMA, og det er "UDEN LAG" og det er bare billigt så jeg anbefaler www.Wiihosting.dk de er sku de bedste vis man tænker på prisen og self køre serverene som de skal. men nu vil jeg ikke skrive mere da jeg kan bruge en time på det med KUN gode ting :)

Generalt lagg, og bare ikke godt nok.

Jeg købte en server hos jer tidligt på eftermiddagen.
- Selve bestillingen gik smooth.
- Men da jeg skulle til at installere f.eks PMA admin på min server fandt jeg ud af at både ftp'en og webftp ikke virkede!

Supporten var offline.. så jeg blev nød til at vente godt halvanden time for hjælp. Da den første supporter kommer på.

Jeg begynder at skrive med ham da han benægter at ftp'en er slået fra.
Jeg bliver ved med at skrive at det er deres fejl, da han så beder mig om ordrer nummer og så sender han mig et helt nyt password, som han derefter sagde at det heletiden var.

Nå, jeg kan nu komme ftp og installere mine ting.
En halvtime efter begynder jeg at spille med nogle andre på min server.

Da folk ligepludselig skiftes til at have 200 ping?
- Og alle siger den lagger, og at jeg skal skifte server?

Jeg kontakter supporten igen, og han joiner servere i 2-3 minutter og derefter leaver igen, hvor han siger han ikke kunne mærke lagg, men om han skulle flytte den til en anden server.

Jeg tvivler lidt, men siger dog ja.
- Nu virker min server stadigvæk ikke....

Jeg synes bare ikke det er godt nok.. beklager..

1 ud af 5 stjerner.

Hej Tiptober,

Som jeg også sagde til dig havde vores system muligvis selv generet 2 adgangskoder, en i betalings systemet og en i SGS Kontrol Panelet.
Vi beklager meget denne fejl, men da det ikke er os der har lavet system kunne vi ikke have unde gået det.
Der er ikke grund til at vente på vores live support da vi også har ticket support som du kan skrive til 24/7

Jeg var sandt nok inde på din server, og se efter om jeg havde lag. Jeg overvågede serveren i 15 minutter efter du sagde der var sket lag, men intet tydede på nogen former for lag.

Men da du insisterede på det, valgte jeg at flytte din server.
Den har så været online i 2 timer nu. "Den var nede i en times tid, da der var lidt problemer med flytningen"
Ellers har alt kørt lige siden, og vi har stadig ikke hørt mere fra dig om problemet skulle være ordnet.
Din server står netop lige nu, på samme delte hardware som Fraggit's store Hoejhus9 server gør, og den køre beklageligt uden nogen former for lag.

Men hvis der fortsat er problemer med lag på din server.
Vil jeg gerne du kontakter os på enten Live Supporten eller Via ticket som også er muligt. "Emails bliver generet til tickets i vores betalings system"

Jeg beklager meget vores service ikke har virket perfekt.
Men dette er en gang ud af 100.
Men skulle stadig ikke være sket.

Rasmus Jørgensen

Det er sku dejligt'

Jeg har købt en server ved WH, uptimen er posetiv syntes jeg, De kører godt, og har absolut INGEN problem med MS lag på min server, priserne er gode. Du får meget for pengene, det eneste jeg sytnes der var lidt træls var at der gik 5 dage for at svare på min thicket, men det kan jo være de har haft rigtig travlt så er det også helt ok :-)! - Fraggit

Godt i starten

Ja, så vil jeg gerne have lov at ændre min anmeldelse fra super god til egentlig lidt for dårlig. De var rigtig flinke i starten, men da jeg så på et tidspunkt kontakter deres nu nok ellers rimelig gode Live Support med et spørgsmål, bliver der snerret af mig og jeg bliver nærmest sendt væk, synes nu stadigvæk at en af deres supportere var vældig flink.

Så til serveren, i starten kørte den fint, men så begyndte den at crashe og crashe hele tiden.

WiiHosting, et par gode råd!: Forbedre jeres servere! Få lidt flere supportere og bliv en lille smule bedre til "kunde pleje". Så ville det være godt!

wiihosting

det er mega fedt. de har mega bilgi sever og de rygger

Ingen support til mig, og dog..

Jeg har prøvet at installere "Metamod" 10-20 gange, men lige meget hjælper det - og selvfølgelig siger support bare det er min fejl.

Det virker som det skal på mine mates servere - derfor 1 stjerne

Nu hvor jeg opsagde min server, så kontaktede support mig og rettede det for mig, men først da jeg valgte at opsige.

så nu får de 2 Stjerner.

Hej Morten,

Jeg beklager din dårlige oplevelse med os.
Jeg kan huske angående denne sag at du opsagde din server fordi Metamod ikke virkede på din server. Derefter havde du også skrevet at du intet support fik.
Men da du hverken havde kontaktet Kunde Supporten eller Teknisk Support. Så har vi jo ingen mulighed for at se dine problemer.
Men der ud over, kan jeg huske at hverken metamod eller nogle af de plugins som du hævdede ikke virkede, ikke var installeret. Muligvis pga du har slettet det selv eller at du havde geninstalleret den. Det kan jeg ikke udelukke. Men da jeg selv gik ind og installerede det for dig, Virkede det første gang.
Men beklager din dårlige oplevelse.

Rasmus Jørgensen

Det er sgu bare fantastisk!

Jeg har købt min server hos Wiihosting for nylig, og jeg har kun oplevet positive ting. Deres support er superb, har aldrig oplevet bedre, og det samme kan jeg sige om deres service. Serveren kører perfekt, så jeg kan ikke være andet end glad, elsker dem! Kan klart anbefale WiiHosting.dk!

God support, dårlig server

I starten kørte min server godt, men for 1 måned siden begyndte problomerne, min server starter ikke, så den er altid offline. Så jeg har brugt omkring xxx kr på noget der ikke virker. Wiihosting bliver ved med at sige at der er problemer fordi at serveren er blevet hacket, men det skete for 2-3 måneder siden..
Alexander found this review useful

Hej Alexander.

Vi beklager at der har været så meget ustabilitet med din server.
Men det hele skulle gerne køre igen.
Da vi snart får danske servere kan vi tilbyde dig at få dine servere flyttet over.
Dog til en anden pris men med meget bedre Server Hardware og Server Respons tider.

Rasmus Jørgensen.

Godt men...

Wiihosting er et meget godt hosting firma som er meget billigt når man tænker på hvor gode deres servere er men der er det ene problem med deres net som er lidt langsomt - dvs. at når jeg lægger filer ind eller sletter filer så tager det lidt lang tid før den får det slettet men ellers super support og enormt god performance og elsker priserne

Hej Kasper,

Det kan skyldes hvis du bruger File Manageren i kontrol panelet.
Jeg vil anbefale dig at bruge et FTP Program istedet.
Da det gør meget hurtigere og så tager dine indstillinger effekt med øjeblikkelig virkning.

Hvis du stadig har problemer med dette kan du altid ringe til vores Support imellem 15:00 til 20:00
Ellers kan du chatte med en af vores Supportere over Live Supporten. Som du også finder på WiiHosting.dk Siden.

Rasmus Jørgensen.

Super.

Super service og fantastiske supportere som ved hvad de har med at gøre! Jeg har ikke haft nogen problemer med serverne, som køre rent ud sagt; skide godt! - Positivt og fuld tilfredshed hele vejen igennem herfra!

Fantastisk! Kunne ikke være meget bedre

Halløj, jeg har købt en 20 slots CSS server på Wiihosting! Og jeg har ikke haft NOGEN problemer hos dem. Support er tit online. Derudover er de altid imødekommende og venlige. De ved hvad der er værd at vide om serverne og hjælper hvis man spørger. Det er første gang jeg har en server, og da jeg forsøgte at sætte den op til at køre DM mod, gjorde jeg noget galt. Jeg skrev til support, og få minutter efter kørte min server med DM.
Jeg synes det er gode systemer, og deres Web FTP er til at overskue, også for mig, selvom jeg er ny til den slags. Jeg har oplevet et par gange at deres system er gået ned så man ikke har kunnet få adgang til kontrol panelet, men endnu ikke i mere end 30 minutter ad gangen.
Desuden er det gode priser, for med serveren får man både en TeamSpeak2 server med samme antal slots som serveren. Man får også SourceTV med samme antal slots.

Jeg kan ikke sige, at jeg er andet end fuldt ud tilfreds. Jeg kan kun anbefale andre at købe servere her! :)

godt styk arbejd

jeg synes de er gode til at hjælpe en med at sætte ens server op især når man har problemer med noget, så er servern hurtig til at genstarte, men må indrømme at jeg savner at det hele står på dansk for ren engelsk damm det er svært., men udover det vil jeg give dem 4 stjerner..., for nem betjening og det er nemt at få servern., og at køre og det hele., der mangler selv noget men ingen er perfekt,. men et godt stykke arbejd fra jeres side, fortsæt med det ..., hhi

WiiHosting Details

HELL YEAH!