wijnvoordeel.nl reviews

wijnvoordeel.nl reviews

8.4

Bijzonder lekkere wijnen uit veel verschillende landen tegen uiterst scherpe prijzen aangeboden vanuit een perfect lopende organisatie.

Wijnvoordeel is gewoon een perfecte club met erg mooie wijnen tegen uiterst aantrekkelijke prijzen en met regelmatig spectaculaire aanbiedingen.

Mooi assortiment, wcherpe aanbiedingen

Wijnvoordeel.nl heeft een mooi assortiment met ook nog eens scherpe aanbiedingen en een snelle levering. Precies wat je verwacht van een webshop. Ik ben een trouwe klant.

goede prijs kwaliteit verhouding

ook leuk om eens een wijn met eigen etiket te laten maken
echt een aanrader ook voor bedrijven
Henk van Krugten
Workum

Betrouwbaar en Goed!

paar keer al besteld. prijs/kwaliteit wijn goed.
wijze van betalen is makkelijk. Zeer snelle levering.
Ben zeer tevreden

Prima!

Goed assortiment, veel keus, goede wijn voor een prima prijs en nog netjes thuis bezorgd ook!

Kwalitatief matige wijnen

De afgelopen tijd heb ik 8 dozen wijn besteld, die eigenlijk geen van allen aan de beloften voldeden. Stuk voor stuk waren het, ondanks de prachtige beloften en teksten op de site, erg matige wijnen. Toegegeven, ze waren goed van prijs, maar voor de jaargangen en appellations, had ik telkens meer verwacht.

Bovendien worden met de aangeboden wijnen "medailles" gewonnen die in mijn ogen niet altijd even relevant zijn, van kleine wijncompetities. Hier wordt vervolgens de gehele fles mee behangen. Ziet er chique uit, maar wil niets zeggen.

Mijn conclusie na de door mij beoordeelde wijnen: prima als u een feestje geeft, maar niet voor de liefhebbers, waaronder ik me schaar.

Levering geschiedde wel correct en tijdig.

altijd leveren wat is afgesproken

Wijnvoordeel.nl levert exact wat is afgesproken d.w.z. de beste wijnen voor een aangename prijs. Ik heb nooit een fles geopend die niiet aan de verwachtingen voldeed.

Trouwe klantenbeleid van Wijnvoordeel.nl is flauwekul!

Ik koop al jaren bij Wijnvoordeel.nl sinds 2006. Vandaag kreeg mijn vrouw die zelden of nooit iets koopt bij Wijnvoordeel.nl 'trouwe klantenpost' van wijnvoordeel.nl... waarom krijg ik die nooit ?? Hoe selecteren jullie uberhaupt je trouwe klanten ?? Natte vingerwerk ?? Door dit soort willekeurigheid ben ik wijnvoordeel.nl wel een beetje zat aan het worden. Soms lijkt de marketing bij wijnvoordeel de overhand te krijgen...

zeer goede ervaringen

wijnvoordeel is onze hofleverancier, snelle levering , goede bezorgers, goede klantafhandeling, en het belangrijkste, heerlijke wijnen

geweldig

wijn besteld bij wijnvoordeel, echt super aanbiedingen en geweldige service!!
Dus wanneer je wijn wil gaan kopen kijk dan eerst op de site van wijnvoordeel, je zal je verbazen.

gr Corrie

lekkere wijnen voor een goede prijs, maar de bezorging is drama!

Wij bestellen regelmatig wijnen via deze website. Ze hebben lekkere wijnen in het assortiment voor een nette prijs, met goede aanbiedingen. Als het alleen hierom ging, kregen ze 4 of 5 sterren.

Helaas wordt de wijn regelmatig onbeheerd onder de carport neergezet dan dat het netjes bij ons afgegeven wordt. Bij de buren afgeven met een briefje in onze brievenbus of de volgende dag proberen lijkt mij de normale manier van bezorging.
Het gaat te vaak fout en hier baal ik enorm van !!!

Geachte heer Bakermans,

Vriendelijk dank voor uw bericht. Vervelend te vernemen dat u een aantal keer problemen met het bezorgen van uw wijn heeft ondervonden. Graag verneem ik van u NAW gegevens via de mail zodat we tot een oplossing kunnen komen.
U heeft namelijk gelijk mbt bezorging. Uw pakketjes mogen niet onbeheerd worden achter gelaten en zouden dus bij de buren aangeboden mogen worden of anders een dag later opnieuw op uw adres.

Onze excuses hiervoor.

flut bedrijf

ACTIE Als je 4 dozen wijn koopt krijg je een fles magnum top wijn cadeau, ik bestel 4 dozen, maar geen fles magnum, even bellen, maar ik had de code in moeten vullen, snappen die sukkels dan niet dat iedereen bij 4 flessen een gratis fles wilt hebben.
krijg ik nog zo een onsympathieke muts aan de telefoon ook.
dit was de tweede keer dat het mis ging, dus geen wijn bij dit bedrijf.

In Nederland gebottelde wijnen. Slechte prijs-kwaliteitverhouding

Aantal verschillende wijnen gekocht. 2 terug gestuurd. Overige wijnen zeker drinkbaar, maar absoluut niet de prijzen van 10€ tot 16€ waard. Zelfs de aanbiedingen waar de wijnen voor de helft zijn zijn naar mijn idee aan de dure kant.
Veel wijnen worden gebotteld in Nederland. Op de site vind je daar uiteraard niets van terug. De wijnen van 10€ zijn gewoon BULKWIJNEN, vergelijkbaar met supermarktwijnen van 2,5 tot 3,5 euro.
Netjes te woord gestaan, maar dat verandert bovenstaande natuurlijk niet.

Goedemorgen Jasper,

Bedankt voor je bericht. Vervelend te vernemen dat je niet tevreden bent over een aantal wijnen. Graag verneem ik nog van je over welke wijnen dit ging. Sommige wijnen worden inderdaad in het land van verkoop gebotteld omdat dit logistiek makkelijker is.

Wijnvoordeel.nl

Vaak prima maar erg tegenvallend proefpakket

Heb nu een aantal keer een bestelling geplaatst en Wijnvoordeel komt na wat ze zeggen. Prima levertijd en over het algemeen prima prijs-kwaliteitsverhouding. Wat mij echter erg tegen valt is het proefpakket wat ik heb besteld. Dit zijn denk ik wijnen die zij zelf moeten proeven en waar een aantal flessen van overblijven en waar ze dus ook geen kosten aan hebben. Ik verwacht dan een grote meerwaarde t.o.v reguliere dozen wijn maar ik ben hierin zeer teleurgesteld, denk dat de gemiddelde prijs en kwaliteit niet boven de €4,- uit komt en dat proef ik ook meteen. Jammer dat ze dit soort proefpakketten niet gebruiken om de klant enthousiast te maken maar om van hun overvoorraad af te komen. Als ik deze teleurstelling niet had meegemaakt had Wijnvoordeel zeker 4 sterren gehad.

Beste Stef,

Bedankt voor je bericht. Vervelend te vernemen dat het proefpakket tegen valt. Graag verneem ik via het contactformulier op de website meer gegevens van je zodat we tot een passende oplossing kunnnen komen.

bijna perfect Wijnvoordeel

Altijd goede ervaring ! , maar er zitten een paar wijntjes tussen die even uit de boot vallen daar moet je voor oppassen .. maar verder bestel ik graag bij Wijnvoordeel , soms wel wekelijks ..! het oordeel moet eigenlijk 4 * plus zijn ! ga zo door ! gr

goed

Levering en afhandeling prima.
De verwachtingen van enthousiast aangeprezen wijnen kan niet altijd worden waargemaakt

Eerste klap - daalder waard

-Beschrijving van mijn eerste bestelling ( Een schitterende St Emilion) klopte perfect.
-Efficiënte afhandeling.
-Het moment om weer een mooie wijnvoorraad op te bouwen.

Wijnvoordeel, mijn dank is groot !

verrassend lekkere wijnen

Ben sinds een jaar of twee regelmatig afnemer van wijnvoordeel.nl en nooit teleurgesteld. Het is toch altijd een beetje afwachten of de smaak bevalt, maar ik ben zeer tevreden.

Eens en nooit meer!

Klantenservice absoluut niet te betrappen op enige inzet om inhoud te geven aan de naamgeving "klanten - service". Gisteravond een eerste bestelling gedaan per ongeluk een foutief huisnummer ingegeven omdat ik de wijn op een Nederlands adres laat aankomen (woon zelf in België). Gisteravond kon ik niet bellen, dus meteen vanochtend gedaan. Ik kreeg een man aan de telefoon die mij duidelijk te verstaan gaf dat ik de fout zelf gemaakt had en het maar moest uitzoeken. Is het echt zo moeilijk het huisnummer te wijzigen? Onder het mom van "het proces is al gestart" wilde hij zich zelfs geen moeite doen om de expediteur het juiste huisnummer door te geven. Knap waardeloos! Ik hoop dat ik de wijn alsnog ga ontvangen. Helaas zal er toch bij elke fles een nare bijsmaak achterblijven....Kortom, voortaan gewoon weer bij mijn eigen wijnhandel!

Geachte heer Joep,

Bedankt voor uw reactie. Heel vervelend dat de adresgegevens per abuis zijn verwisseld. De bestellingen worden na ontvangst vrij snel verwerkt zodat we de wijn zo snel mogelijk bij klanten kunnen aanbieden.
Zodra een order verwerkt is hebben wij geen mogelijkheden meer een order aan te passen.
We hebben ondertussen contact met u opgenomen om tot een passende oplossing te komen. U kunt voortaan ook via onze Belgische webwinkel bestellen www.wijnvoordeel.be.

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet
Wijnvoordeel.nl

Goede wijnen, service en klantvriendelijkheid

Ontvang ik vanmiddag een mail met de excuses dat de door mij gekozen wijn niet tijdig geleverd kon worden met een waardebon t.w. € 15,00 geldig tot eind 2014!
De tijdelijk niet voorradige wijn werd echter binnen 5 dagen toch afgeleverd.
Geweldige service en dank!

wijnvoordeel.nl klantenservice

controller

CustomizedProfiles

action

SaveProfile

Over wijnvoordeel.nl

Wijnvoordeel.nl is opgericht in 1999 en verkoopt uitsluitend gerenommeerde wijnen via internet voor een spectaculair lage prijs. Dankzij een scherp inkoopbeleid en een uiterst efficiënte bedrijfsvoering is het bij www.wijnvoordeel.nl mogelijk om absolute topwijnen aan te bieden ver onder de normale winkelwaarde. www.wijnvoordeel.nl beschikt over een enorm assortiment van 350 wijnen afkomstig uit alle toonaangevende wijngebieden over de hele wereld. Zowel wijn, prosecco, champagne als port kunt u bij ons bestellen. Bezorging is bij www.wijnvoordeel.nl kosteloos bij bestellingen boven de € 120,-. In het andere geval betaalt u € 5,95 aan bijdrage in de bezorgkosten. Bezorging is mogelijk in heel Nederland. Bezorging in Duitsland, België, Frankrijk, Denemarken en Engeland is mogelijk via onze dochterbedrijven. Overige landen alleen in overleg.

Visit wijnvoordeel.nl

info@wijnvoordeel.nl

Call us on: 031-7702796
We live here: Badweg 48
8401 BL Gorredijk

Spirits

Garantie

Geen risico

Wijnvoordeel biedt u de meest veilige betalingsmogelijkheid. Nadat u uw bestelling heeft verzonden ontvangt u per e-mail een bevestiging. Vervolgens wordt de bestelling bij u thuis afgeleverd. Enkele dagen later ontvangt u de rekening per post. U betaalt dus pas als u uw bestelling heeft ontvangen. Gemakkelijk en zonder enig risico!