Wi:kumo reviews

Wi:kumo reviews

7.0

Ikke til at stole på

Troede jeg havde fundet det perfekte hjemmeside firma til at lave min side.

Start kontakten var god nok, jeg sender mine idéer til ham, de første par gange svarer han, at han har travlt og vil vende tilbage.

Nu går der så huller i kommunikationen, og jeg foreslår så at vi holder torsdag, som vores opfølgningsdag, så vi kommer langsomt men sikkert i mål. Jeg hørte så fra ham, at nu skulle han på kursus og så ville han se på det i weekenden.

Siden har jeg så ikke hørt mere... Og det er over 2 uger siden, og da jeg ikke gider rykke folk hele tiden, bliver det droppet.

Hurtig og supergod service

Jeg fik Mikkel til at lave en webshop til et af mine nye projekter, og må sige at det er supergod service der bliver givet.

Korrespondancen via mail, foregik fantastisk og problemfri. Webshoppen blev lige som jeg gerne ville have, og med de funktioner jeg har brug for.

Kan kun anbefale Wi:kumo!

Super partner

Jeg har fået lavet vores hjemmeside www.elite-armor.dk om med nyt design samt en masse andre flotte funktioner.

Siden spiller max og den service vi har modtaget er helt i top.

Super tilfreds med Wikumo's arbejde!

Har fået ændret design på min webshop. De stod for arbejdet af Topbanner og 3 midterbannere på min webshop og det er blevet fantastisk! Service har været hurtigt, effektiv og professionelt og leveringen af materialet kom sindsygt hurtigt!
Jeg vil gerne anbefale denne virksomhed til andre, for de kan virkelig deres kram!

I skulle have haft 10 stjerner :)

Wi:kumo Details

Visit Wi:kumo