Willabgarden reviews

Willabgarden reviews

6.9

En enkelt mail til firmaet i Sverige og så var der fuld service

Køber 3 skyggegardiner (til at sætte under gennemsigtigt tag) i Willabgarden, Greve.
Kører på “gardinstænger”. Sætter stænger op. Syr prøvegardin. Problemer. De er ikke til at trække frem og tilbage. Følger monteringsvejledning. Bruger 11 dage. Forsøger med alt muligt. De kører bare ikke. Klager til firmaet i Greve på mail. Intet svar. Klager så på mail til den svenske mailadresse. Hurtigt svar. Har jeg fulgt monteringsvejledningen til punkt og prikke? Ja. Et par mails frem og tilbage i løbet af få dage og sidste mandag fik jeg så en overraskende mail tilbage. Vi sender 3 nye gardiner med wirer. Og onsdag middag kom gardinerne så pr. ekspresbud. Altså ikke kun 3 sæt stålwirer, men 3 nye gardiner med stålwirer.
Det vil jeg kalde service. Superservice.

Flot udestue, mange fejl leveringer og ekstra udgifter

Komplet udestue med glastag samt skydedør til hus blev bestilt og bekræftet til 1 leverings dato som jeg bestilte håndværkere efter. Da udestue kom manglede skydedøren til huset (ingen information fra Willabgarden, men en kompensation som dækkede nogle af udgifterne til håndværkere) Fejllevering: manglende tagprofil, dvs taget kunne ikke færdiggøres og håndværkere måtte sendes hjem halvt færdig med taget. Fejllevering af 2 stk U-profil til skydedør, erstattes med 2 nye med forkerte mål, erstattet med 1 ny U-profil med rigtig mål hvorefter jeg igen måtte rykke for den sidste nye U-profil med rigtig mål. Da jeg modtog den sidste regning var den ca 5000 kr over ordrebekræftelsen. Alt i alt en flot udestue men med mange frustrationer, mange e-mails/telefonsamtaler og ekstra udgifter pga diverse fejlleveringer.

God kvalitet til meget rimelige priser

Har købt et 4,8m skydedørsparti som uden problemer blev leveret.
Desværre er låse systemet noget skrammel at montere hvilket blev bekræftet af dem i en tlf. henvendelse.
Problemet er at der medfølger en plastik dims, som sætter prikker hvor der skal bores og låseanordning skal monteres - men da skydedøren buer passer dette ikke. Låseanordning placering skal testes med tape.
Så nu står vi med 2 døre med forkerte huller - som dog kan dækkes af låse dimsen .... hvis jeg tør bore igen.

Is Willabgarden your company?

Willabgarden Details

udestue, drivhuse og vinterhave fra Willab Garden