Winco Danmark reviews

Winco Danmark reviews

4.4

FUP FIRMA!!!!!!

Kæmpe advarsel til alle.
Dette er et fup firma!!!!
Har afgivet bestilling hvorefter pengene blev trukket på min konto umiddelbart!
Ingen varer her en måned senere!!!!! Har forgæves forsøgt at komme til kontakt med Winco pr mail -- men INGEN respons!
Jar nu valgt at anmelde dem til Forbrugerklagenævnet samt TV Programmet Kontant - med opfordring til alle er andre i samme situation om at gøre det samme!
PENGENE ER TABT!!

Bondefangeri!!!!

Jeg bestilte 2 stks. ps3 controllere, der står at de skulle komme efter max. 8 dagen, men har hverken fået dem eller en ordrebekræftelse. Der er nu gået 3 uger og pengene er trukket fra min konto. Ikke køb her fra!

Snyde hjemmeside du får ikke dine ting og de hæver pengene fra din konto!!

Det er en snyde hjemmeside, bestilte min varer 5. januar og den 30. januar har jeg stadigvæk ikke fået min pakke. Har skrevet og prøvet og ringe til dem massere af gange men ingen steder er der nogle der svarer. Har også været nede på mine 2 næreste posthuse 2 gange men der har heller ikke været nogle pakke. SÅ HOLD JER VÆK! fra den her hjemmeside du får ikke hvad du betaler for....

MØG SELSKAB TIL WINCO SKAL MAN LEDE LÆNGE EFTER

har skrevet der ind for 3 gang og de svare ikke har heller ikke fået min pak men de har jo trukket pengene. de skriver på siden at vis vi ikke har modtaget pakken inden for de 8 dage skal vi skrive eller ringe MEN hvor er det lige nr er der står adresse og telefon nr men nr er der bare IK... og de svare ik skral man maile dem hver dag eller hva.

SÅ HOLD JER LAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANGT VÆK FRA DEM

Der er ingen svar alt mangler

Det svarer ikke på deres mail som er den eneste kontakt mulighed. Og der er gået 12 dage jeghar ikke fået varerne. Der står ellers max 8 dage. Hold jer langt vøk fra dem heller betale mere end at blive røvrændt

Har betalt for min vare men ikke modtaget den

Jeg bestilte kort før jul tur, og de har trukket pengene fra min konto osv, men har stadig ikke modtaget noget, og når man skriver til dem svare de ikke tilbage igen.

Jørgen Pedersen

Tid!

Jeg har ikke fået min vare endnu! Jeg bestilte for 2 uger siden! vil gerne have min controller og penge igen!

Bestemt ikke sidste gang jeg handler hos Winco

Det kan være svært at finde de bedste tilbud på nettet, men da jeg ledte efter et stik til PlayStation 3 fandt jeg et hos Winco til kun 149 kr. 2 dage efter bestilling modtog jeg varen. Ved min glæde var jeg kommet til at bestille et stik i forkert farve, derfor kontaktede jeg Daniel i kundeservice og han sendte mig en retur pakke og sendte den rigtige farver med. Så er vores søn's jul alligevel redet :-) Kan klart anbefales til andre <3

Daniella

Pengene trukket med det samme,men ingen vare!!

Angående Ordre id 13:

Jeg må desværre konstatere at jeg har mistet kommunikations forbindelsen til firmaet Winco.dk.. Efter vedvarende forsøg på at få mine bestilte og betalte vare, må jeg desværre konstatere at mine penge er gået tabt.. Jeg opgiver kampen nu, da de ikke tager telefonen eller besvare mine mail til deres kundeservice.. Jeg forbinder firmaet med et fup firma, og det kan på ingen måde anbefales!!

Henrik Andersen

En virksomhed der overholder hvad de lover

Jeg har lige foretaget mit første køb på siden, alt fungerede gnidningsfrit. Mit cover blev leveret hurtigt, og det ser ud som det gør på billedet. Kan kun anbefale det til folk, de har mange forskellige covers og så er det en hel del billigere end at gå ned og købe det i en butik.

Alt hvad man har brug for findes her!

Jeg manglede et par ting til min iPhone, og jeg havde søgt rundt på nettet i nogle uger nu, og været inde i mange forskellige butikker, men ingen havde lige det jeg stod og manglede, men så fandt jeg den her side for et par dage siden, og så søgte jeg efter de ting jeg manglede og så kom de frem, det er sindsygt så glad jeg blev, tænk at det her er den eneste side som havde det jeg manglede! Alt for god side, kan klart anbefales!

Super god netbutik! Tag og kig forbi deres hjemmeside! du gør uden tvivl et røverkøb!

Hej cover/tilbehør søgende ven! Jeg købte for godt nogle måneder siden et cover til min iPad, jeg indrømmer blankt at jeg har fået en ekstrem god behandling. Der skete det at de var løbet tør for den vare jeg gerne ville have. Jeg snakkede derfor med en af Wincos medarbejdere, og jeg fik aftalt at få et andet produkt fuldstændig identisk i udseende, men med lidt ekstra funktioner OG TIL SAMME PRIS.

Alt i alt, rigtig god shop og troværdig! 5 store stjerner *****

Fed hjemmeside

Rigtig god hjemmeside, god service og hurtig levering, fede ting, jeg kan helt klart anbefale siden.. Tip top ;)

modtog meget hurtigt varen

Jeg havde bestilt varer fik hurtigt en email med svar . Hurtigt svar at varen var på vej. Så er meget tilfreds
winco.dk

Reply from winco.dk

Kære Ulla,

Tak for din anmeldelse. Vi er glade for du var tilfreds med vores service, og glæder os meget til at byde dig velkommen tilbage til Winco.dk

De bedste hilsner.
Winco.dk · Kundeservice.

winco.dk Details

Winco.dk | Vi samler de bedste tilbud fra mere end hundrede butikker i Danmark. Winco er et online tilbuds hus som dagligt arbejder med at finde de bedste tilbud til vores kunder. Hver eneste dag er fyldt med nye overraskelser og nye produkter. Hos os kan du nemt handle og finde en bred vifte af produkter. På Winco finder du alt inden for, Møbler, redskaber, skønhedsprodukter tøj, mobiltilbehør og lignende. Vores varesortiment består af produkter fra flere hundrede webshops og butikker rundt om i Danmark, som vi har bundet til vores tilbudsside. Vi opdatere dagligt butikken med nye varer og produkter. Winco, er den perfekte side hvis du er på jagt efter de bedste priser og kvaliteten samtidig skal være i top.

Visit Winco Danmark

Write to: support@winco.dk