Windowslive reviews

Windowslive reviews

4.9

Microsoft.... seriously ?

Dårligt ! de lukkede min account udenvidere og uden grund... jeg brugte over et år på at kontakte dem for at åbne den igen.... simpelthen skod service... og for at det ikke skal være løgn så havde de fjernet mit Dirt 2 spil fra min account ?! what ? fedt.. den korte fornøgelse kostede mig lige 300,-

Dårlig/ingen service

Når man henvender sig til supportteamet bag Windows Live og kommenterer på deres seneste opdateringer af Windows Live Messenger og Windows Live Mail får man intet svar. Det er katatrofalt fårligt, når man kan se at det ikke blot er en selv, der er irriteret over de opdateringer der er foretaget.

De henviser på deres hjemmeside til, at man er velkommen til at give feedback, men man hører aldrig fra dem om man bruger feedback-skemaet, deres fora eller kontakter dem på mail.

Jeg er - desværre - gået væk fra at bruge Windows Live og bruger istedet andre produkter, der dækker det samme og har bedre kvalitet.

1000 år bare for at kunne spille gta4......

Jeg købte gta 4 over steam, og henter det tar et pr timer, det jo så ok..
men når man så har hentet det og ville lave en profil.. SKAL MAN oprette en games for windows bruger!, jeg siger ja ok.. og kommer ind på x box live hjemmeside! og skal oprette en bruger, kan jeg bruge min rigtige email? nej det kan jeg ikke! JEG SKAL BRUGE EN HOTMAIL! SOM WINDOWS SJOVT NOK OGSÅ STÅR FÅR!!!!!. og når den er lavet, går jeg ind i spillet igen, og skal indtaste e-mail, og password.. hvor efter den finder profil.. 5 sec efter kommer den op igen hvor jeg skal logge ind igen! hvorefter jeg gør det.. IGEN!.. efterfulgt af at jeg skal genstarte min pc bare fordi den har updateret noget games fra winsows......... efter fulgt af det næste som sker! sammenlagt har det taget omkring 20 min bare får at komme der skal! hvad er mon det næste!!!!!

Is Windowslive your company?

Windowslive Details

Lær, hvordan du kan samle din onlineverden med Windows Live.

Visit Windowslive