Winfinans reviews

Winfinans reviews

7.4

Gratis regnskabsprogram!

Efter at være blevet træt af at betale mange penge til en revisor, som ikke kunne svare på mine spørgsmål, eller svarede forkert på dem, undersøgte jeg markedet, for regnskabsprogrammer.

Og på et besøg på iværk og vækst messen i 2011, kom jeg forbi dette firma - som tilbyder et gratis regnskabsprogram, med op til 1500 gratis posteringer pr. år!

Og da jeg kun har 2-300 posteringer på et år, er det mere end rigeligt til min virksomhed.

Min kæreste klarer det hele, og hun brugte en del tid på kontoplanen i starten, men nu er det mindre tidskrævende, og fremover skal det være sådan at jeg også sender fakturaer i dette program. (de foregående fakturaer skulle ligges ind manuelt, for at kunne lave et 2011 regnskab)

Så hvis du skal starte egen virksomhed, så start med at bruge dette program, og brug den nødvendige opstarts tid, da det betaler sig i sidste ende.

Hvis du kender en der er regnskabskyndig, er det en god ide, at få personen til at sætte det op for dig :-)

Super program.

Is Winfinans your company?

Winfinance ApS Details

Winfinans er et prisbilligt og let anvendeligt økonomisystem, også på nettet.

Visit Winfinans

We live here: Skomagergade 38 , 1. sal.
4000 Roskilde

Winfinans is in category: CRM