Winkas reviews

Winkas reviews

7.4

Tusind tak

Jeg vil gerne have lov til at bedømme WinKAS Pro med alle de stjerne, som jeg kan....
Jeg syntes, at systemet er blevet rigtig godt gennem de sidste par år, og de har nu lavet en cloud version..

De har en fantastisk support og yderligere har jeg lige fundet ud af, at De har lavet over 200 videoér, som alle har adgang til via Deres hjemmeside..

www.winkas.dk

Hans

Super godt gået

Jeg takker for et super godt system i har lavet.
Jeg sidder i en forening, hvor jeg bruger ca. 10 timer om måneden på WinKAS Pro, men har nu også købt systemet til vores virksomhed.

Jeg takker for en fantastisk brugerflade.

Jeg er især glad for den gode integration mellem Jeres Finans, lager, detailløsning og ikke mindst webshop.

Tak WinKAS.

Peter Schultz

Det virker, men er ikke et godt produkt

Jeg bruger Winkas regnskabs-prgram i en fritidsklub med ca. 100 medlemmer. Systemet er lavet så det udfører korrekt dobbetl-konto bogholderi.

Meen, det er udviklet med en meget umoderne bruger-grænseflade, og er noget rod at arbejde med. System har ret mange fej, og det er meget nemt at få til at crashe.

Winkas pirmære fordel er at det kan anvendes med PBS-leveringer til opkrævninger hvilket er tidsbesparende.

Brug af program, og tilgang til manualer kræver to abonnementer og deres "forum" og support er ufattelig ringe.

De får 2 sterne, og jeg bruger fortsat deres program, men kun fordi jeg ikke har kunnet finde et alternativ, med PBS-support.

Is Winkas your company?

Winkas Details

WinKAS Pro Økonomi- og administrationssoftware tilbyder økonomistyringsprogram, regnskabsprogram, kasseterminal og pos-udstyr. Med WinKAS Pro er brugervenligheden sat i højsædet.

Visit Winkas