Woman reviews

Woman reviews

3.9

SJUSKET VIRKSOMHED

Ingen service når man ringer til kundeservice.
Ubehøvlet personale.
Telefonsælgere der lyver/fordrejer sandheden.
Manglende tilsending af girokort.
Når der endelig modtages girokort er det selvfølgelig med rykkergebyr.
Desuden mangler den gave der blev lovet da jeg modtog tilbuddet. (Som var over telefonen, så intet kan dokumenteres; smart af dem)
Så mit råd: NEJ KØB IKKE WOMAN GENNEM TELEFONSÆLGERE ELLER ONLINE

føler mig snydt!

Blev fanget af en af de der telefonsælgere. Hun lød så utrolig glad og sød og fik mig overbevist om at hun havde et fantastisk tilbud til mig; et woman abonnement med 5 blade, 2 mascaraer fra lancome og et armbånd fra pilgrim for den nette sum af 179 kr! Jeg synes det lød skidegodt og billigt og sagde ja tak, selvom jeg egentlig overhovedet ikke havde råd til det, men fik dog overbevidst min samvittighed om at jeg jo alligevel skulle bruge en ny mascara så jeg kunne ligeså godt bruge pengene her og få både blade og mascara! Tiden gik, mens jeg skrabede bunden på min gamle mascara og fyldte vand i, som min mor har lært mig for at få mere ud af den. Jeg nægtede at købe en ny, for nu måtten pakken altså snart komme. Og endelig, over en måned efter jeg havde betalt girokortet, kom dagen hvor min postkasse dækkede over mere end århus onsdag og et brev fra banken. Endelig fik jeg min pakke. Men blev slemt skuffet da jeg så dens indhold. 2 bittesmå mascaraer (2ml) og ingen armbånd. Damen i telefonen havde ikke nævnt noget om at det var vareprøver de ville sende mig og gik da virkelig ud fra at det var normal størrelse jeg ville få når hun ikke havde sagt andet. Øv man føler sig snydt og lidt dum!:-( armbåndet kom et par dage senere. .en tynd sort syntetisk snor men en sølvblomst på. Ser ret billig ud. Ringede til dem og fortalte om det, men "de kunne jo ikke vide hvad deres telefonsælgere sagde" ja, så ved man det..det gør man så ikke igen. Ikke mere woman til mig!

Snyd og bedrag

Jeg bliver ofte ringet op af medarbejdere hos Woman/Benjamin for at lokke mig til at abonnere på bladet, da jeg for +10 år siden abonnerede på det sidst.
For to måneder siden havde de så et velkomsttilbud på et Pilgrim armbånd og 2 mascara som velkomstpakke med en værdi på 700kr, får jeg oplyst. Jeg beslutter at prøve bladet igen, da det virker som et godt tilbud.
Jeg modtager to blade og får så min velkomstpakke i dag. Der ligger så to gnallede prøve-mascara, som ikke engang er pakket ind og intet armbånd. Spild af 179kr, for bladene er også noget værre juks! Det er falsk reklame og man føler sig virkelig snydt og taget ved næsen.
Fra nu af er svaret NEJ !!!!!!!!

Føler sig snydt.

I august blev jeg ringet op af en dame fra Woman. Jeg havde været inde og besvare et spørgeskema og de havde så valgt at bruge mit spørgeskema. Derfor ville jeg få et godt tilbud. 5 blade af Woman samt et Pilgrims armbånd og to hypnotic mascaras fra Lancöme for 179 kr. Jeg får et første blad og får et girokort på hele abonnementet. Gaven kommer efter betalingen er kommet igennem, med det næste blad. Nu har jeg så modtaget gaven og det næste blad. Øv, hvor blev jeg skuffet. Armbåndet er et lille tyndt et, som jeg allerede før har fået med i et tidligere blad. Det gik i stykker efter 3 dage. Mascarerne er to rejseudgaver. Hvis jeg var blevet fortalt, at det var et lille armbånd og to rejseudgaver af makeup, ville det være noget helt andet. Når man får at vide at det skulle være en mascara, forventer jeg det er alm. str. Øv, øv og atter øv.. Tror det er sidste gang jeg har købt Woman.

Modtog hverken velkomstpakke eller mine sidste to blade..

Havde fået et abonnement med en velkomstpakke og fire blade. Jeg modtog aldrig velkomstpakken inden for de 3-5 uger, det tager at modtage den, så måtte rykke for den af to omgange før den blev sendt afsted - nu er det flere måneder siden jeg skulle have modtaget velkomstpakken, men den er stadig ikke ankommet..

Derudover har jeg også skulle rykke for de sidste to blade, der heller ikke kom indenfor tidsgrænsen, og jeg skal nu derfor vente yderligere 2-3 uger på at få hver blad. Det er simpelthen for dårligt.

Bladets indhold trækker karakteren op på to, men ellers skulle de ikke have nogle stjerner. Synd, for det er ellers et fantastisk blad.

Hjemmeside med meget godt indhold

Jeg ser ikke så negativt på Woman.dk som andre gør, men nu har jeg godt nok heller ikke abonneret på deres magasin endnu.
For jeg synes at hjemmesiden i sig selv, er rigtig spændende hver gang jeg kommer forbi og med meget godt indhold. Så den fortjener da et besøg, hvis man går op i mode.

Armbånd med bladet

Fik bladet med posten, i det sidste blad jeg fik var der et armbånd med, hvis man vel og mærke købte bladet i en butik, men eftersom jeg var abonnent på bladet, fik jeg det jo med posten, man kunne så sende én mail til Woman og få armbåndet med næste blad, men da det var mit sidste blad, kunne det ikke lade sig gøre for mig, det synes jeg er dårlig stil.. Så jeg har aldrig fået det armbånd:( Så ikke mere Woman til mig. Har haft skrevet til dem, men er intet at gøre.. Fordi det var mit sidste blad..

Sådan lidt middelmådigt

Jeg synes deres hjemmeside er langsom og har et intetsigende layout. Jeg synes bladet er godt, men der mangler lidt kød på. Jeg synes de modeller de vælger er prototyper, også når de prøver at vælge nogen med specielle kroppe. Det er lidt kedeligt. Deres service er jeg heller ikke begejstret for, for de lytter ikke sådan rigtig til hvad man siger altid.

Røv

Har simpelthen opgivet.

Først lavet de lort i det, så jeg havde gang i to abonnementer på én gang. Ringede ind og fik opsagt det ene, men nu er det andet åbenbart også opsagt?!
130 kr., ud ad vinduet - har ikke fået ét eneste blad!

Besværlig kundeservice

Jeg fik et abonnement på Woman i fødselsdagsgave sidste år, og der har ikke været andet end bøvl med det siden. Gentagende gange har vi fået rykkere på regninger som vi ikke har modtaget eller allerede havde betalt, og efter gentagende kontakt med kundeservice blev det aftalt, at efter vores seneste betalte regninger der gjaldt for de næste 7 blade, ville de automatisk fjerne mit abonnement. Men nu har jeg så fået endnu en regning på 459 kr. Simpelthen så besværligt.

Is Woman your company?

Woman Details

Velkommen til Woman - Danmarks største kvindemagasin. Her finder du alt om mode, kærlighed, kendte, livsstil, veninder, makeup, test, horoskoper, sex og mænd, konkurrencer og meget mere. Vi har også Danmarks mest levende debat, hvor du kan få svar på ALT!

Visit Woman