Wondersport reviews

Wondersport reviews

8.8

Fantastisk butik med fantastik kundeservice og endnu bedre bytteservice

Jeg bestilte en sportsBH og havde egentlig forespurgt størrelsen (jeg er ret barmfager så det er vigtigt den sidder som den skal) - men valgte at følge mit eget instinkt (stupid me), leverancen kom enormt hurtigt, og med super information omkring afsendelse, hvornår, hvordan, hvor hurtigt - så jeg følte mig tryg under hele handelen.
Jeg prøver den på, og den er for lille.
Så skal den byttes, og der er en fin og nem bytteseddel med, og jeg retursender den samme dag.
3 hverdage efter har jeg min korrekte størrelse BH hjemme og den er perfekt.
Ud over al den gode information - så er Louise fantastisk til at rådgive og hjælpe. En ting ligger helt fast - jeg handler ikke sportsBH andre steder for eftertiden.

Fantastisk webbutik.

Nu har jeg for 5. gang handlet hos Wondersport og hver gang bliver jeg overrasket over den hurtige service både når det gælder at modtage de bestilte varer og når det gælder svar på mail.
Gode priser, billigere end i butikker og så med gratis fragt (lige noget for en jyde;-))

En anelse billigere sportsbh end i div. fysiske sportsbutikker.
Gode beskrivelser på hjemmesiden.
Hurtig levering og god service.
Sports BHen passede mig ikke, så sendte den retur og alting var let med returseddel og gik super hurtigt med at få pengene tilbage.

Perfekt!!

God og overskuelig hjemmeside og fantastisk rådgivning. Jeg bestilte tirsdag morgen og modtog sportsbh'en onsdag morgen - det kan ikke gøres bedre.

Største plus er helt klart den uovertrufne service og det fantastiske udbud af sportsbh'er, som passer alle størrelser.

Jeg køber kun sportsbh'er her fremover!

Super service! Og de har bher til "de svære størrelser"

Jeg er en af dem med lille omkreds og stor skål, og kan derfor ikke købe sportsbh'er i sportsbutikkerne.
Jeg skrev en mail til wondersport, for at høre, hvad der mon ville være bedst til mig. Fik svar samme dag, og i det hele taget super vejledning hele vejen igennem.
Jeg vil til enhver tid anbefale dem (og har gjort det allerede). Særligt til kvinder med stor barm, som ikke kan være i sportsbutikkernes størrelser.

Fantastisk butik og service

købte 2 sports-bh - desværre var de for store, ringede ind og hold da k... en service, der blev endda sendt billeder af størrelsesforskel på mail samtidig vi talte

Bestilte nye og dagen efter lå de i postkassen
Her kommer vi helt sikkert tilbage, det er nok en af de bedste oplevelser på nettet ever

Sådan skal det bare være!

Jeg købte 4 BH-forlængere. Normal levering & håndtering koster normalt kr. 24,-, men da portoen kun var kr. 8,- med brev, skulle jeg kun betale kr. 8,-.
Det kalder jeg service - derudover bestilte jeg i går og fik varen i dag - det kalder jeg superp service!

Jeg var på jagt efter en sportsbh i en anden farve end den, som de havde på hjemmesiden. Jeg skrev til kundeservice, og fik at vide at det ikke var noget problem. Jeg har hele vejen igennem fået en fantastisk service, og de har været utroligt hjælpsomme.

De har et rigtig godt udvalg af sportsbh mv., og det er gjort nemt og overskueligt at finde den rette.

Meget hurtig betjening, hurtig svar fra kundeservice samt hurtig forsendelse - alt i alt en fornøjelse! Jeg kan varmt anbefale andre at handle her!

Fantastisk service!

Oplevede at den sports BH jeg ville købe blev solgt for næsen af mig. Skrev derfor en e-mail til wondersport.dk i onsdags (aften), for at høre hvornår de fik sports BHen i min størrelse igen. Fik allerede svar den næste dag, om at de netop havde fået én hjem og at de havde lagt den til side for mig. Bestilte sports BHen om aftenen og den blev sendt afsted om fredagen og i dag lørdag har jeg modtaget den med posten. Alt i alt synes jeg de gav en rigtig god og hurtig service. Vil bestemt bruge dem igen en anden gang og anbefale siden til andre.

Virkelig god service

Wondersport yder en helt fantastisk service.

Jeg skulle bytte en vare, og det hele gik så hurtigt og smertefrit.

Kan kun anbefale stedet.

Sports bh

Jeg fandt her nemt og overskueligt frem til en sports-bh., noget der ellers kan være svært for os storbarmede kvinder. Men denne sports-bh (Shock Absorber) har vundet i Runners World, og er virkelig god!
Selve siden er nem og overskuelig. Der gik kun en enkelt dag, så havde jeg min pakke og der fulgte oven i købet et lille marcipan-brød med. Virkelig tilfreds med det hele!!

Is Wondersport your company?

Wondersport Details

Se det store udvalg af sports bh fra Purelime, Casall og Shock Absorber. Vi har testvinderen fra iForms store test af sports bh. Kun de bedste sports bh'er er gode nok. Se test af sports-bh fra iForm før du køber. Køb sports-bh, sømløst undertøj, shapewear, sportsundertøj og tilbehør til BH hos wondersport.dk.

Visit Wondersport