Wood4you reviews

Wood4you reviews

5.3

Helt klart værd at købe sit brænde hos dem!

Jeg har kun rosende ord om Wood4You, de leverede hurtigt og det har i det hele taget været nemt hele vejen igennem.

Billige træbriketter

Et godt køb og meget nemt fra start til slut. Briketterne er en rigtig fin kvalitet og brænder rigtig fint.

Gode produkter

Jeg har nu for anden gang købt mit brænde via wood4you. Begge gange har været gode tilbud og har fået nogle rigtig gode produkter til prisen. Vil anbefale wood4you hvis du vil have billig brænde uden at gå på komprimis med kvaliteten.

Nemt køb

Super nemt at bestille. Mange gode priser på deres produkter. Dejlig nemt køb og levering.

1 ½ måned er gået hvor er mit brænde og hvor er mine penge ?

16 dec bestiller jeg en palle ovntørret bøgebrænde.
23 dec ringer jeg for at høre hvordan det går man oplyser at der ikke er noget bøge brænde og jeg skriver tilbage at det er ok med ask selvom det ikke er ligeså godt.
Efter en måned og adskillige mails ringer jeg igen og man oplyser at detvar en fejl og at det kommer onsdag/torsdag 29/30 jan men det gør det ikke og heller ikke fredag og heller ikke i dag mandag er det kommet.
Jeg er i tvivl manden har bildt mig alle mulige løgnehistorier ind. jeg har desværre betalt via en bankoverførsel.
Ved endnu ikke hvad der er at gøre.

PAS PÅ det går rigtig rigtig rigtig langsomt - wood4you.dk, billigepiller.dk og 3Dtrans.dk

Jeg ville prøve et nyt firma i år, så jeg søgte og fandt billigepiller.dk (alias wood4you.dk / mktrae.dk - det er dem der styrer betalingen). Det virkede professionelt nok, så jeg bestilte de samme højkvalitets træpiller jeg havde brugt i mange år Barklinek. de var jo til salg i webshoppen i ugen før efterårsferien. Jeg fik en ordreseddel, hvor der var angivet en vognmand og sendte straks en mail til ham, nu hvor hans telefon ikke blev taget. Der gik et par dage , vorefter vognmanden skrev at varen ikke kunne leveres - de havde åbenbart ikke denne vare på hylderne længere. Så jeg måtte ind og bestille svenske træpiller og tjekke ud gennem kassen, hvor jeg valgte "bankoverførsel", som normalt betyder at man får en regning og betaler før vognmanden henter varen. Endnu engang bestille transport (3DTrans), som lovede at han nok lige skulle klare det og ringe dagen før han kom. Så ventede jeg en to uger, og ringede så til ham for at høre om der snart skete noget. Jeg fik at vide at jeg aldrig havde bestilt noget??? Jeg skyndte mig at kontakte billigepiller.dk der sagde at når man ikke overfører pengene straks annullerer de ordren uden at sige noget. Jeg tjekkede den ordrebekræftelse og der stod INTET om betalingsbetingelser nogen steder så jeg var jo lidt overrasket over at de ikke havde sagt noget. Jeg var lidt utryg ved at køre dankortet i gennem på deres hjemmeside og bestille varen på ny, for første gang havde de jo slet ikke varen og anden gang havde de bare droppet den uden at kontakte mig som kunde - tja jeg bestilte jo også kun for sølle 10.000 danske kroner. Nå tilbage og bestille transport og får bekræftet at 3Dtrans har forstået at det er en ny ordre og den nu er helt og aldeles betalt, så han kan godt hente den med det samme. Så går der et par uger igen hvor jeg løbende rykker 3Dtrans for et leveringstidspunkt. Medio november bliver jeg ærlig talt lidt irriteret over intet at høre, så jeg skriver til transportøren at den følgende mandag er sidste chance for at levere. Ellers finder jeg en ny vognmand. Der går blot nogle få timer og så ringer telefonen - fantastisk tænker jeg først, men så det er ikke vognmanden jeg bliver ringet op af, men en særdeles hidsig ejer af billigepiller.dk, der ikke vil finde sig i at jeg truer med at fyre den vognmand, jeg selv har hyret til at forestå transporten. Jeg får besked på at HC fra 3DTrans ringer dagen før han kommer, men hvornår det bliver kan han ikke sige noget om, fordi HC kører på Sjælland for tiden. Øh tænker jeg, da røret bliver smækket på, hvorfor er det ejeren af billigepiller.dk der ringer, de må jo ikke have noget med transporten at gøre jf. loven om grænsehandel. Jeg vælger at vent til at den tidsfrist jeg har givet vognmanden løber ud, hvorefter jeg pænt skriver til ham, at nu hvor han ikke har skrevet/leveret betragter jeg vores aftale som ophævet, og at jeg har lavet aftale med en anden vognmand. Jeg aftaler med en kammerat, der også er vognmand at han henter træpillerne i løbet af et par dage. Der går igen kun få timer før jeg en sen aften har ejeren af billigepiller i røret, der oplyser at jeg IKKE selv må hente træpillerne i Tyskland. Jeg må heller ikke arrangere transport med andre end 3Dtrans - de har eneret på at fragte varerne fra Tyskland til Danmark. Så han ophæver resolut handlen og siger at han vil føre pengene tilbage, som wood4you.dk for længst har hævet på min konto. Lidt rystet sidder jeg tilbage og undrer mig over om det virkelig kan være rigtigt at et dansk firma selv må levere overalt i Danmark til den lave tyske moms på 7% - jeg måtte ikke selv hente varen i Tyskland - jeg måtte ikke få et selvvalgt transportfirma til at hente varen i Tyskland - og når jeg rykkede transportfirmaet var det ejeren af billigepiller der ringede tilbage til mig og aldrig transportfirmaet.

Total dårlig levering

Havde bestilt en palle træpiller 6mm og har ventet i snart 3 uger, har kontaktet dem på alle måder men ingen respons.
Nu har jeg annulleret min ordre og lukket mit dankort, men hvor trælst at det er nødvendigt at skride til sådan en handling.
BESTIL ALDRIG HOS DEM........

STOP STOP STOP - spild ikke din tid.

Med mindre du syntes, at du vil vente uden at vide om du nogensinde får dine bestilte varer, så hold dig langt langt væk.
Fra min side er Forbrugerklagenævnet og Internethandelsforeningen næste skridt. Nu må du så selv beslutte om du TØR bestille noget der.

Her er historien i form af odreannulleringen:

Via Telefax på 48252787 og e-mail info@wood4you.dk
WOOD4YOU v/MK TRÆ
Birkevej 26
3320 Skævinge
Morten Hilde

København, den 29. august 2013

Ordrnr. XXXX.

Den 29. Juli 2013 bestiller jeg 2 paller avnbøg og modtager øjeblikkeligt en bekræftelse på levering af dette.
23 dage senere, den 21. august 2013, sender jeg en mail til den mailadresse angivet på hjemmesiden www.wood4you.dk, info@wood4you.dk og forespørger, hvordan ordrebehandlingen går. Her yderligere 8 dage senere er der stadigvæk ingen form for kontakt fra dig.

Tillige har jeg forgæves forsøgt at komme i telefonisk kontakt gentagne gange på nummeret angivet på www.wood4you.dk

Da du åbenbart ikke har interesse i at levere det bestilte, skal jeg herved ANNULLERE enhver ordre hos Wood4you / MK Træ/ ved Morten Hilde på cvr: 29897271
Ethvert forsøg på at trække beløb på den angivne konti vil blive politianmeldt og meldt til Bankens Fraud afdeling.

Elendig service - meget uprofessionel - fiktiv firma??

Bestilte og betalte (via bankoverførelse) den 3. juli 2013 en halvpalle askebrænde. Efter 10 hverdage (max. leveringstid som lovet af firmaet) ringede jeg til firmaet. Her blev det oplyst, at fragtmanden havde ferie men at man nu ville sørge for levering på anden måde og ringe tilbage (det kunne man måske have fundet ud af INDEN jeg ringede). Efter endnu et par dage uden brænde ringede jeg igen til firmaet. Nu blev det oplyst, at man ville forsøge at levere brændet løst på en trailer men at man ville ringe tilbage. Da jeg senere samme dag ikke havde hørt noget ringede jeg igen og det blev oplyst, at det ville blive leveret senere på dagen. Fint nok tænkte jeg men da jeg sidst på eftermiddagen endnu ikke havde modtaget noget brænde ringede jeg igen og personen (den samme som tidligere) oplyste med en nedladende tone, at "dagen jo ikke var forbi endnu"!!!! Da jeg ikke modtog noget brænde den dag ringede jeg næste hverdag og oplyste, at jeg ønskede at annullere ordren, hvilket firmaet var indforstået med. Jeg skulle blot sende en mail med kontonr. hvortil pengene skulle tilbageføres til (man ville ikke modtage kontonr. pr. telefon men insisterede på at få det på en mail). Samme dag sendte jeg en mail OG en sms med de relevante oplysninger men da jeg 3 dage efter endnu ikke havde modtaget pengene ringede jeg igen og nu blev det oplyst, at man jo ikke havde modtaget en mail og derfor ikke havde tilbageført pengene. Igen sendte jeg en mail med kontonr. og først herefter blev pengene tilbageført.
Ovenstående bekræfter mig i, at dette firma er meget useriøst, uprofessionelt og er stadig i tvivl om det er et rigtigt firma. Firmaadressen er en alm. villa i Skævinge og jeg har ikke kunne få oplyst, hvor de evt. får deres brænde fra.
Mit råd er: køb aldrig (gentager ALDRIG) brænde eller andet af dette "firma".

Dårlig service, dårligt brænde .... køb ALDRIG brænde her ...

Handel ALDRIG med dette firma!!!!
bestilte en palle ovntørret ask, og fik en palle sjask våd og muggen brænde ... fik først leveret efter 10 dage. og da jeg ringet for at reklamere over det våde brænde fik jeg nogel meget beskidte svar, det er sku ikke i orden. først efter 14 dage, 5 mails og 6 opringninger, samt trusler om forbrugerrådet, fik jeg brændet til våd pris.
Har aldrig oplevet så dårlig behanlig noget steds. vil absolut IKKE anbefale nogen at handle med dette firma...

Dårlig service.

Jeg bestilte 2 tårne brænde, det var en rimelig godt tilbud. MEN..................
Hvis man kører nogen gode tilbud fra et firma, skal servicen også være der.
Og det er den ikke fra Wood4you.
Jeg fik mit brænde 23 dage efter, det var bestilt. og efter de 10 dage, skrev jeg en mail til dem.
Jeg fik et meget beskidt svar tilbage, det er sku ikke iorden.
Efter 20 dags venten, skrev jeg igen en mail, om hvis jeg ikke fik mit brænde inden 48 timer, ville jeg melde dem til forbrugsklagenævnet. Så skete der sku noget.

Mit råd til jer der vil handle med wood4you, HOLD JER VÆK.

Urimeligt dårlig service.

Bestilte to paller brænde den 30/10 orde 3018 og i dag den 30/11 har jeg sendt to rykkere og ringet en gang og stadig intet fået leveret eller hørt fra dem. Spild af tid og fuldkommen useriøst.

Var tæt på at lave en negativ anmeldelse men

Bestilte brænde som var på tilbud og først bagefter så vi anmeldelser, hvilket bekymrede os en del. Brændet var et par dage forsinket, men både leverandør og vognmand var til at få fat i. Det var en smule forsinket, men vi ved alle at når der er tilbud er der sikkert også mange der køber, så det kan være svært at følge med! så bort fra andre anmeldelser og må indrømme at vi er yderst tilfreds med træet, vognmanden havde travlt hvilket er forståeligt, men vi fik vores træ og kan uden videre anbefale at købe hos wood4you!!! Det er super kvalitet, og så ser vi igennem fingre med at det var en smule forsinket og optændingspindene manglede hvad vi havde fået at vide på forhånd, så derfor venter vi på en kreditnota og at pengene tilbagebetales.

træpiller

HOLD JER LANGT VÆK FRA WOOD4YOU MK TRÆPILLER.
jeg har bestilt produktet "MK TRÆ træpiller er kendte for den høje kvalitet.
Jeg har min tvivl at jeg har fåetleveret det købte produkt, og har bedt firmaet om dokumentation heraf. Men de har end ikke ulejliget sig med at kontakte mig. Så find et andet sted at købe dine træpiller
Ligeledes var mange af sækkene skadet ved leveringen.

Bestilte Olie, ingen lev.dato og nu svare de ikke længere..?!?

Bestilte olie og bad i bestillingen om lev.dato, men fik ingen...
Skrev, men fik ikke lev. dato, skrev igen og igen og de er nu helt holdt op med at svare.... De vil ikke engang bekræfte at ordren er annulleret...!!!

Se kommunikation på vedhæftet billede...

/Jesper

14 dages levering - trak pengene en uge før!

Lang leveringstid....ja, hvis man klikker ind under levering står der at det kan tage op til 10 dage, hvilket jeg umiddelbart og syntes er længe i forhold til andre leverandører. Men det er så min egen fejl, jeg skulle åbenbart have tjekket alle vilkår inden købet.

Men det tog altså 14 dage at levere og pengene blev trukket 7 dage før levering. Det er ikke bare irreterende men også ulovligt. For pengene må først blive trukket når varerne bliver afsendt og I skal ikke bilde mig ind at det tager 7 dage fra Skævinge til Roskilde (33 km).

Serviceminded fragtmand men elendig kundeservice

Købte 2 tårne asketræ. Blev leveret indenfor de 10 dage, der loves, men ABSOLUT ingen reaktion på e-mailhenvendelser efter ordreafgivelsen.
Til gengæld er der fuld tilfredshed med fragtmandens service: Vi bor på lille vej, hvor fragtbilen ikke kunne køre de ca. 250 m til vor grund. Blev spurgt om, hvor jeg ville have brændet aflæsset for at jeg ikke skulle køre det for langt i trillebør.

FUP OG SVINGT

HOLD JER LANGT VÆK FRA WOOD4YOU MK TRÆPILLER, SOM DE HAVDE SKREVET BESTE TEST KVALITET MK TRÆPILLER. dET PASSER IKKE...DER ER MEGET SLAGGER OG ASK, DEN HOSTER TIL SORTE SOD... MIN BROR KØBTE OGSÅ SÅDAN NOGET LORT...

HOLD NALLER VÆK FRA DEM.
HVIS I KØBER ALLIGEVEL, SÅ DU / I BLIVER SKUFFE...LYDT TIL MIG.

VI KØBER ALDRIG MERE HOS DEM PGA DÅRLIG BEHANDLE.

mVH SKUFFE.

øv jeg er sgu sur!

Jeg kan desværre ikke anbefale dette firma hvor end jeg gerne ville..
Bestilte et tårn brænde 31.01.11 vi har nu 17.02.11 og har ikke modtaget det endnu trods 2 mails (som ikke er besvaret) og 2 telefonopringninger.
Det er muligt at der er travlt, men så skal man ikke love at fragtmanden kan levere inden for 10 hverdage!
Som kunde regner man med det og kan ikke godtage at få at vide i tlf. at "regnede ikke med det hastede"....

Jeg håber virkelig det bare er os der er uheldige..

Manglende levering

Købte et af deres tilbud, hvor jeg skulle have 3 tårne ask(1 ovntørret og 2 luft tørret) i tilbudet var der også 3 kasser optændings pinde.
Fik de 3 tårne leveret 1 1/2 uge, men de 3 kasser optændingspinde kom aldrig, prøvede at ringe til dem men kunne ikke komme igenem, skrev derefter en mail til dem om manglende levering af de 3 kasser optændingspinde, men har aldrig fået svar, sendte den samme mail 3 gange..

Is Wood4you your company?

Wood4you Details

WOOD4YOU - et brændsmart valg!

Visit Wood4you

Wood4you is in category: Firewood