Woodmaster reviews

Woodmaster reviews

6.7

Rigtig fin og hurtig levering af Hotti træpiller

Tak for hurtig levering af mine Hotti træpiller. Samme god kvalitet som altid - de er da også de bedste træpiller vi har prøvet.
Leveringen er rigtig fin - bliver altid leveret i gårdspladsen.

Tørt brænde til tiden

Jeg vil hermed ønske godt nytår og tusinder tak for en meget hurtig levering inden jul. Pejsebrændet er dejligt tørt og det varmer godt.
Næste gang jeg skal have pejsebrænde skal jeg nok bestille i god tid.
Med venlig Hilsen
Den kuldeskære pensionist.

0service

Vi fik leveret 4 tårne ovntørret eg, det sejlede i vand på den ene side pallen var rådnet væk.Der skulle være ca. 2 cm3. der var 1,7, det vil sige der manglede over ca. 1cm3. Inde i tårnet var det ukløvet træ samt oprydning i skovbunden, jeg er ikke tilfreds med den behandling jeg fik da jeg ringede til Woodmaster, de sagde at så kunne de bare hente det hele. jeg kæmper nu med fugtigt ukløvet brænde resten af året. det er nok en ide at betale lidt mere og så håbe at man får det man bestiller.
Nissegolfa.
Woodmaster

Reply from Woodmaster

Vi vil hermed gerne fortælle Trustpilots brugere om, hvordan vi har
oplevet denne leverance.
For ca. 2 mdr siden leverede vi 4 paller ovntørret egebrænde til
den formodet kunde og hans nabo.
Ordren blev bestilt af naboen på vores webshop.woodmaster.dk
Vi ringede til kunden dagen før levering og aftalte, hvor pallerne
skulle leveres. Efterfølgende leverede vi 2 paller på hver deres
adresse.

Samme dag som pallerne blev leveret meddelte den ene modtager
os, at pallerne ikke indeholdte den opgivet mængde brænde.
Vi kontaktede derfor kunden samme dag, hvor samtalen mundede
ud i, at vi tilbød køber at tage de 4 paller retur næste dag -
fordi vi ikke kunne genkende de mål, som kunden fremlagde.
Dette tilbud ønskede kunden ikke at gøre brug af.

Efter ca. 2 måneder høre vi igen fra den samme kunde gennem
dette indlæg i Trustpilot hvor der nu yderligere er tilføjet
reklamationer.
Vi har kontaktet kunden, som bestilte brændet. Han har oplyst til
os, at hans brænde er tørt.
Vi kan stadigvæk ikke genkende beskrivelsen af vores ovntørret
egebrænde i dette indlæg og vi har derfor tilbudt kunden
som bestilte brændet at komme forbi.
Dette tilbud har kunden ikke gjort brug af.

Det er svært for os at forholde os til denne bedømmelse på
Trustpilot, men vi kan da heller ikke udelukke, at der er sket
en fejl fra vores side.
Vi levere trods alt ca. 15.000 paller pejsebrænde ud til private
hvert år. Generelt får vi meget få reklamationer, hvilket også
illustreres af det lave antal negative bedømmelser her i Trustpilot
i forhold til vores store antal kunder og vores mange år i branchen.

Med venlig Hilsen
Claus Nordstrøm
Woodmaster.dk

Grøn + hvid mug og svamp i langtidstørret træ

Fik leveret et tårn med langtidstørret birk. Hurtig levering og tæt stablet.

Sidste år var brændet fejlfrit, men her var hele den miderste stabel, dvs. 1/3 + endestykker, fyldt med grøn og hvid mug og svamp. Måske en utæt presenning?
Trae.dk m.fl. anbefaler ikke, at man opbevarer eller fyrer med svampesporer indendøre, selvom sporene er døde.

På selve siden hos woodmaster med brændetårnet bliver man ikke advaret, men skal klikke videre og scrolle ned i bunden. Her advares mod at svampesporer er grimt, ikke om sundhed.

Jeg mailede og de ringede tilbage. Det var en behagelig samtale. De ville gerne ombytte, men vi opdagede først midterstykket, da pallen var halvt tømt og skilt ad.
De ville overveje at tydeliggøre forskellen mellem langtidstørret og ovntørret brænde.

Næste gang bestiller vi ovntørret brænde for at være sikker.

Så 5 stjerner til 1. levering og 1-2 stjerner til 2. levering!

Hurtig og precis levering

Levering på 2 dage hvor Woodmaster forinden kontaktede mig for af aftale placering. Meget fin service. Kvalitet som forventet med undtagelse af "Pejsebrænde løst i palle". Dette var vist noget der havde ligget i skovbunden meget længe. Meget vådt og del af brændet var delvis nedbrudt af råd. Ikke pengene værd trods "Her og nu tilbud". Dette trækker desværre ned i det ellers gode indtryk jeg først fik af firmaet.
Blev kontaktet af firmaet dagen efter, hvor jeg fik en rimelig plausibel forklaring på træets tilstand. Det blev fremført at træet ville tørre hvis det lå en ugestid velventileret under tag. Nu må tiden vise, om det er korrekt. Jeg finder det imidlertid beundringsværdigt at firmaet kontakter mig. Det vidner om, at de tager deres kunder alvorligt. Derfor får de nu en stjerne mere.

godt brænde

brændet er fint og tørt, har købt 2 paller men eg, der hvade dog sneget sig lidt gran/fyr eller lignende dog kun 7 små stykker så det var ikke så galt. de var dog noget længe om at levere. og dsv klarede leveringen til top karakter

veludført opgave

Bestilte 1 palle briketter fra www.woodmaster.dk og skrev i leveringsbeskrivelsen at varen måtte stilles. Chaufføren må jeg sige har været en knag og placeret pallen ved min garageport der ligger væsenligt godt væk fra vejen, og ikke er palleløfter venlig.

Hej

Vi har koebt briketter. Det er en bedre kvalitet end dem vi plejer at koebe i Xl-byg. Vi er godt tilfredse. Vi har ikke oplevet at woodmaster ikke svare paa email. Vi vil helt sikkert handle hos woodmaster igen.

Hilsen Louise

Perfekt levering og service

De ringede dagen inden, og fortalte at de ville levere om mandagen. Manden hjalp med at få brændet på plads i carporten - selv det var svært for ham. Kvaliteten af brændet er helt perfekt. Ikke sidste gang, vi bestiller hos woodmaster.
Der gik 3 dage fra jeg bestilte til jeg havde mit brænde.

Manglende levering

Har bestilt brænde for 3 uger siden, men 8 dages leveringstid.

Har ikke fået noget brænde endnu, og ja jeg har rykket dem flere gange
- jeg mangler desvære stadig et svar på, hvornår jeg kan forvente at have mit brænde.

Jeg har nu modtaget noget meget fint brænde. I følge WoodMaster var der sket en fejl under ordreoptagelsen. Det er nu udbedret til min tilfredshed.

Halvfugtigt brænde og intet svar i lang tid

Jeg købte to tårne brænde (ask) igennem www.woodmaster.dk d. 15-oktober-2010. Umiddelbart så brændet fint ud, dog var en større del af brændet (specielt i midten af tårnene) dækket med hvid skimmel hvilket gør at jeg ikke ønsker at opbevare det indenfor. Ved afbrænding syder hovedparten af træet i relativ lang tid, og der dannes relative store våde skummende pletter for enden af brændet - det kan man vel næppe kalde for tørt... Desuden er ruden i min brændeovn nu næsten altid sort og det ryger meget når man fyrer op. Dårlig forbrænding der forpester miljøet og naboerne, forringet brændværdi og en tilsodet ovn er resultatet - det gider jeg ikke betale for.

Inden jeg bestilte snakkede jeg længe med to personer fra woodmaster og de forsikrede mig om at brændet var helt tørt og klar til brug. Jeg er før blevet snydt så det var vigtigt for mig at få bekræftet. Der står på woodmaster.dk at brændet er langtidslagret og klar til brug - de skriver også "Hvorfor købe fugtigt pejsebrænde - når du hos os kan få tørt pejsebrænde til samme pris ??" Tørt brænde der er langtidslagret korrekt brænder ikke på den måde.

Har sendt woodmaster mange mails - de har ikke kunnet finde ud af at sende et svar retur (opdatering - de har omsider svaret).

Jeg ville gerne give dem to stjerner fordi de var faktisk meget flinke at snakke med, ligeledes chaufføren der leverede brændet, men selvfølgelig skal der ikke komme vand ud af tørt brænde når man brænder det.

UPDATE: Det var åbenbart kun en del af brændet der var vådt - efter ca. 2 måneder virker det jeg er nået ned til mere tørt, men jeg finder stadigvæk enkelte fugtige stykker. Håber resten er ok. Selvom jeg ikke har været tilfreds med forløbet giver jeg en stjerne mere.

Ovntørret askebrænde

Hej
Bestilte søndag aften. bestillingen blev leveret mandag formiddag. Fint opskåret og stablet i god tør kvalitet. Sådan! (NB jeg er ikke ansat i firmaet)

Woodmaster Details

Woodmaster A/S, brændesalg, leverer overalt i DK. Få altid et godt tilbud på Pejsebrænde, Træpiller og Træbriketter

Visit Woodmaster

Woodmaster is in category: Firewood