Woodstockguitars reviews

Woodstockguitars reviews

8.4

En forretning man vender tilbage til

Jeg har købt en Blueridge, en rørforstærker og fået justeret guitarer i Aarhus. Det har altid været en fornøjelse at komme i butikken + at få instrumenter retur fra værkstedet. Jeg har været ovenud tilfreds med betjeningen og personalets erfaring og indsat for at give mig det jeg søger.

Woodstockguitars

Jeg har besøgt Århus afdelingen en del gange ikke lige verdes flotteste forretning men charmerende og hyggelig atmosfære. Kompetent seriøs og venlig personale som giver gode råd og tid hvis man er nybegynder, har forespørgelser og andet.
Bestemt et besøg værd.

ENESTÅENDE FORRETNING

Den flotteste musik forretning jeg nogensinde har set !!! MASSER af stemning og atmosfære. Super venlig og super kompetent personale.

Venlig og seriøs betjening i KBH

Har handlet flere gange i Woodstock Guitars.
Sød, venlig og seriøs behandling af både mine forspørgsler og andet.

Masser af tid og råd fra Ejeren af butikken, og klart et besøg værd.
Man føler ikke at man står i et supermarked og man føler sig speciel når man kommer derind.

Kan klart anbefale WoodstockGuitars i København!

Prima Service!

En rigtig god oplevelse!

Jeg har været på besøg i den Københavnske afdeling to gange - første gang for at se på Lakewood guitarer og få prøvet nogle Gibson - næste gang jeg kom på besøg fik jeg prøvet Larrivée og en Santa Cruz.

Fantastiske guitarer, med friske strenge(det gør en stor forskel for lyden!) og stemt fra du tager den op!

Jeg havde bestemt mig for at købe Larrivée SD-60'er guitaren(Sitka top, Rosentræ sider og bund, bred saddel og vintage look og med LR Baggs pickup) - men inden jeg fik straffet kontoen havde mine forældre købt en guitar til mig.

Min oplevelse hos Woodstock guitars, var idealet for hvordan jeg synes en musikforretning skal være - alle guitarer er lækre at spille på, i tuning og i ny stand og venligt og engageret personale.

Tak for en god oplevelse :)

Den bedste guitarpusher jeg har oplevet

God service, gode priser, gode varer. hvad mere kan man ønske sig?

Jeg har købt 4 guitarer, en håndfuld pedaler, en ny combo og en vintage rør-stack, samt selvfølgelig strenge nok til at nå til månen og plektrer nok til at brolægge Storebæltsbroen. Jeg har altid (uanset købets størrelse) fået god vejledning, en hyggelig sludder og fornuftige priser.

Jeg er desværre flytte fra Aarhus, så jeg har ikke mulighed for at komme i butikken, men jeg anbefaler gerne et besøg. Om ikke andet er der altid kaffe på kanden, og som regel en guitarist der leger med en spade og en forstærker.
Awesome!

Woodstockguitars Details